Vastaus: Resistance 2
Vaikka moninpelin takia (vaikka sitä en vielä ole ehtinyt aloittamaan) tämän ostinkin, niin oon kyllä hemmetin pettynyt yksinpeliin. Jälleen kerran yksinpeli, jossa pelaajaa vastassa on uskomattoman paljon vihollisia, jotka eivät muuta kohdetta löydä kuin pelaajan, paitsi muutamassa skriptatussa kohdassa Taitaa jäädä kesken koko yksinpeli, kun ei tuota paskaa jaksa. Mutta eiköhän se moninpeli korvaa paskan yksinpelin. Ehtii ainakin sen jo aloittamaan edellä mainitusta syystä.
Edit: Noniin, nyt on pelailtu jo muutama peli netissä ja heti heräs muutama kysymys. Onko noiden aseiden kantamia lyhennetty netissä merkittävästi? Pistoolilla ei näyttänyt osuvan 20 metrin päässä seisoneeseen vihuun, m5a2:lla ei myöskään kovin kauas räiskitä jne. Vain marksman ja fareye tuntuu olevan semmoisia aseita, joilla voi oikeesti tappaa jonkun vähänkin kauempaa.
Ja sitten nuo ukkelit. Mahtaakohan noi lisälaitteet, suojat, jäähdytinlaitteet jne. tehdä jotain vai onko ne vain koristeita?
Ja vielä se, että onko pikapeli ainoa tapa etsiä noita ranked-matseja vai hämääkö toi naurettava suomenkielisyys (naurujen takiahan sen pidän suomenkielisenä) tuolla Etsi peli -kohdassa? Ja onko joku mahdollisuus pelata ranked-matseja useita putkeen vai heittääkö se aina yhden pelin jälkeen tuonne päävalikkoon? Naurettava ratkaisu tai jotain on vialla.
Mutta kyllähän tuo moninpeli erinomaiselta vaikuttaa. Lagia on aika paljonkin, mutta se ei häiritse pätkääkään. Osumat sentään tulee aina osumista, mutta yleensä vasta osumien jälkeen, jos ymmärrätte. Kuitenkin, osumatarkkuus ratkaisee tulitaistelun voittajan eikä se, että kummalla on pienempi pingi. Mainio nettikoodi siis. Aseiden kantama toki ottaa päähän, mutta on tuo marksman ihan hyvä ase lähi- ja kaukotaisteluun, että pystyy pelaamaan. Tylsää vaan, ettei voi mitään muita aseita käyttää muuttamatta taktiikoita heti lähitaistelua hakevaksi.
Ja team deathmatchilla mennään. En oo koskaan tykännyt tavoitepohjaisista moninpeleistä enkä tykkää vieläkään ees sen vertaa, että kokeilisin.