Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2

Kertokaas fiksuina että pitäiskiö Split screeninä pelattaessa competetivessä toimia kakkospelaajallakin sprinttaaminen. Kaverin kanssa kun pelattiin niin ei toiminut. Vaihdeltiin ohjainten paikkoja yms. eikä toiminut. Missä on vika vai koitetaanko sillä tasoittaa jotain samalta sohvalta pelaajien etulyöntiasemaa?
 
Vastaus: Resistance 2

Eikös kp ole ihan suomennettu versio xp:stä (eli "kokemuspiste")? En kyllä ole suomenkielisenä pelannut, mutta voisin näin tämän kuvitella.

LAARK ja Pulse Cannon on taas moninpelipuolella laitettu berserkeiksi ja nekin saa auki vasta tietyllä levelillä. Ja saahan Fareyen kanssa headshotilla ekalla matalaksi jos moista haluaa harrastaa =)

nalluc on tainnut pelailla Unranked-pelejä, kun MyResistance.net:kään ei näytä mitään. Eli nalluc, jos haluat Ranked-peliin käytä Play-valintaa, Find game-valinnalla löytyy vain Unranked-pelejä.

Kertokaas fiksuina että pitäiskiö Split screeninä pelattaessa competetivessä toimia kakkospelaajallakin sprinttaaminen. Kaverin kanssa kun pelattiin niin ei toiminut. Vaihdeltiin ohjainten paikkoja yms. eikä toiminut. Missä on vika vai koitetaanko sillä tasoittaa jotain samalta sohvalta pelaajien etulyöntiasemaa?

Toimiikos kapulassa R2 eli aseen secondary fire? Onko koneessa kenties kiinni GH- tai Buzz-dongle?

Onkos kukaan muu vielä huomannut, että Co-opissa kakkospelaaja on nykyään samalla tasolla ykköspelaajan kanssa? Jostain syystä minulla tosin medic ja spec op olivat 29-tasolla eli tason alemmalla kuin pitäisi, mutta soldier oli oikein 3-tasolla.
 
Vastaus: Resistance 2

Onkos kukaan muu vielä huomannut, että Co-opissa kakkospelaaja on nykyään samalla tasolla ykköspelaajan kanssa? Jostain syystä minulla tosin medic ja spec op olivat 29-tasolla eli tason alemmalla kuin pitäisi, mutta soldier oli oikein 3-tasolla.

Joo tuo tuli huomattua viikonlopun aikana. Itsellä nuo meni niin, että Medic ja Soldier olivat ykkös- ja kakkospelaajalla samalla tasolla (molemmat lvl 16), mutta spec ops oli taas kaksi leveliä alempana (kakkosella 12 ykkösellä 14). Ihan hyvä, että kakkospelaajan ei ihan alusta tarvitse enää aloittaa. Niinhän sitä alunperinkin kuvittelin, että kakkospelaaja olisi saanut kopion ykköspelaajasta eikä omia tilastojaan. Sitä pitäisi kyllä vielä testata, että mistä kakkonen aloittaa nyt kun on noilla hahmoilla tullut noustua pari leveliä.
 
Vastaus: Resistance 2

Ja nyt seuraavaan päivitykseen mahdollisuus kakkospelaajalle valita oma PSN ID, eli siis voisin veljen kanssa pelata samalta koneelta, että molempien statsit päivittyy. Kuten LittleBigPlanetissa.
 
Vastaus: Resistance 2

eiks tosta saa sit yhtään KP:ta tosta ETSI PELI kohdasta? aina pika pelin kautta ni saat vaan? :l wtf?!?
 
Vastaus: Resistance 2

eiks tosta saa sit yhtään KP:ta tosta ETSI PELI kohdasta? aina pika pelin kautta ni saat vaan? :l wtf?!?

Joo, Pikapelistä saa vain ranked matseja. Kannattaisko muuten ehkä kumminkin vaihtaa se käyttöjärjestelmäkieli englanniks? Pelasit yksinpelinkin suomiäänillä? 8D
 
Vastaus: Resistance 2

Joo, Pikapelistä saa vain ranked matseja. Kannattaisko muuten ehkä kumminkin vaihtaa se käyttöjärjestelmäkieli englanniks? Pelasit yksinpelinkin suomiäänillä? 8D

Älä ny! Yksinpelin dubbaus oli laadukkainta mitä oon peleissä nähny! Esimerkiksi legendaarisen Henry Stillmanin mahtava selostus pienen pojan kohtalosta suomen kielellä on jotain niin sanoinkuvaamattoman hienoa!

Eli oikeastikin nautin enemmän suomenkielisestä.. Pääsi paremmin tunnelmaan, englanniksi ääninäyttely tuntui vain lattealta! Plus moninpelin Daedaeluksen ääni on paljon miellyttävämpi.
 
Vastaus: Resistance 2

Eli oikeastikin nautin enemmän suomenkielisestä.. Pääsi paremmin tunnelmaan, englanniksi ääninäyttely tuntui vain lattealta! Plus moninpelin Daedaeluksen ääni on paljon miellyttävämpi.

Ollaankohan me pelattu samaa peliä? :D

Itse kestin kaksi tasoa suomenkielistä menoa, sitten oli yksinkertaisesti PAKKO vaihtaa englanniksi. Suomidubbaus on aivan hirveää! Yhtä innotonta spiikkausta kuulee suunnilleen Salatuissa elämissä.
 
Vastaus: Resistance 2

Ollaankohan me pelattu samaa peliä? :D

Itse kestin kaksi tasoa suomenkielistä menoa, sitten oli yksinkertaisesti PAKKO vaihtaa englanniksi. Suomidubbaus on aivan hirveää! Yhtä innotonta spiikkausta kuulee suunnilleen Salatuissa elämissä.

Komppaan, paitsi itse en kestänyt noita suomidubbeja kuin kaksi lausetta. Oli oikeasti aivan kauheaa, en voisi kuvitellakaan pelaavani tällaista peliä suomidubeilla. Nettipeliäkin erehdyin kerran kokeilemaan suomenkielellä ja oli pakko lopettaa matsi kesken, kun se Daedalus kuulosti niin kauhealta huutaessaan niitä komentojaan. :p
 
Vastaus: Resistance 2

Tallentuvatko nuo tapot heti single playeriä pelatessa? Esimerkiksi yhdessä trophyssä piti saada 30 headshottia Fareyellä. Eli jos tulisi sopiva paikka ja tappaisin 10 päähänosumalla, ja tämän jälkeen tappaisin itseni tahalteen ennen checkpointia päästäkseni takaisin tähän "unelma trophyn kalastus alueelle", niin jäävätkö nuo tapot vai joudunko ohittamaan checkpointin tapon tallentamiseksi?

Selkeä selitys :)
 
Vastaus: Resistance 2

Tallentuvatko nuo tapot heti single playeriä pelatessa? Esimerkiksi yhdessä trophyssä piti saada 30 headshottia Fareyellä. Eli jos tulisi sopiva paikka ja tappaisin 10 päähänosumalla, ja tämän jälkeen tappaisin itseni tahalteen ennen checkpointia päästäkseni takaisin tähän "unelma trophyn kalastus alueelle", niin jäävätkö nuo tapot vai joudunko ohittamaan checkpointin tapon tallentamiseksi?

Selkeä selitys :)

Kyllä ne tallentuu. Itse tein juuri noin muutaman trophyn kanssa, että tapoin itseni että pääsin uudestaan siihen tiettyyn kohtaan. :) Jollei sitten jokin päivitys ole tätä muuttanut..? Kun en ole hetkeen pelannut.
 
Vastaus: Resistance 2

Kyllä ne tallentuu. Itse tein juuri noin muutaman trophyn kanssa, että tapoin itseni että pääsin uudestaan siihen tiettyyn kohtaan. :) Jollei sitten jokin päivitys ole tätä muuttanut..? Kun en ole hetkeen pelannut.

Hyvä niin. :) Mitä muuten tuossa trophyssä pitää tehdä jossa piti ampua 30 vihollisen osoitinmerkki tjsp?
 
Vastaus: Resistance 2

Hyvä niin. :) Mitä muuten tuossa trophyssä pitää tehdä jossa piti ampua 30 vihollisen osoitinmerkki tjsp?

Bullseyen (Chimerojen ase) osoitinmerkin (R2:sta) ammut viholliseen jolloin kaikki ampumasi panokset lentää juuri siihen pisteeseen, johon osoitinmerkki osui. Eli tapat 30 vihollista sillä tavalla.
 
Vastaus: Resistance 2

Bullseyen (Chimerojen ase) osoitinmerkin (R2:sta) ammut viholliseen jolloin kaikki ampumasi panokset lentää juuri siihen pisteeseen, johon osoitinmerkki osui. Eli tapat 30 vihollista sillä tavalla.

Done. Englanninkieliset ohjeet olivat jotenkin selkeemmät. Mielestäni tuo suomenkielinen hieman epäselvä.
 
Vastaus: Resistance 2

Olen nyt itsekin vihdoin ehtinyt tätäkin pelata fallout 3:sen platinum trophyn jälkeen. Pelasin tämän pelin vähän aika sitten läpi difficultilla ja täytyy sanoa että yksinpeli oli yllättävän hyvä! Mutta tuskin niin hyvä että sitä jaksaisi ainakaan nyt ihan heti vetää läpi superhumanilla. Moninpeliä olen myös koettanut ja täytyy sanoa että cooperative-moninpeli on aivan loistava! Hyvä peli tämäkin.
 
Vastaus: Resistance 2

Mitä tuossa, saa miljoona ko. pistettä sijoituksiin vaikuttavassa moninpelissä nyt siis hateaan.
olen saanut yhteistyössä jo yli miljoona KP:ta, mutta ei trophya. pitääkö miljoona saada myös tuossa kamppailussakin?
Kysyn nyt samalla berserkkimies trophysta. eikös siinä siis ole ajatuksena käyttää kaikkia berserkki tiloja keraan vähintään moninpelissä. No, käytin kaikkia tuossa kamppailussa omasta mielestäni, mutta mitään ei tapahtunut...
 
Vastaus: Resistance 2

Mitä tuossa, saa miljoona ko. pistettä sijoituksiin vaikuttavassa moninpelissä nyt siis hateaan.
olen saanut yhteistyössä jo yli miljoona KP:ta, mutta ei trophya. pitääkö miljoona saada myös tuossa kamppailussakin?
Kysyn nyt samalla berserkkimies trophysta. eikös siinä siis ole ajatuksena käyttää kaikkia berserkki tiloja keraan vähintään moninpelissä. No, käytin kaikkia tuossa kamppailussa omasta mielestäni, mutta mitään ei tapahtunut...

Tuo miljoona pojoa pitää hommata Competitive-modessa eli toisia tappamalla, ei Co-Opissa.

Viimeiset berserkit aukeavat kun saavutat tason 15 Competitivessa, oletko jo tuolla tasolla? Eikä niitä kaikkia tarvitse käyttää saman pelin aikana. Kuulemma joillakin on ollut tämän saamisessa jotain ongelmaa, mutta enpä sitten tiedä mitä muuta sanoa kuin, että käyttää varmuuden vuoksi vielä kaikkia toisen kerran.
 
Vastaus: Resistance 2

Kuulemma joillakin on ollut tämän saamisessa jotain ongelmaa, mutta enpä sitten tiedä mitä muuta sanoa kuin, että käyttää varmuuden vuoksi vielä kaikkia toisen kerran.
LAARK ja Snake Eyes aukeaa levelillä 15, ja ainakaan itsellä ei ollut ongelmia saada trophyä. Kaikki muut olin kertaalleen käyttänyt ennen kuin sain nuo kaksi auki.
 
Vastaus: Resistance 2

Itselleni vähän epäselvää miten nämä 4 trophya saa: "Katso ympärillesi" -eli tuossa vaan ammun esim räjähtäviä tynnyreitä kun viholliset on siin vieres? "Eikö nappaa tervehtiä?" -Miten tuon luutnantin arvon saa? "Eksoottisten aseiden keräilijä -Tapan joka aseella vihollisen? "Kieppujahti" -Kieppujathan on niitä skorpioonien näkösii jotka sylkee jotain happoa? Ja vielä, miten saan noi trophyt englanninkielisiks kun niitä on joskus vähän vaikea ymmärtää suomeksi, kiitos.
 
Vastaus: Resistance 2

Tän pelin Competitevestä olis saanu paremman jos olisivat poistaneet LAARK ja Snake Eyesin pois ja kranaatinheittimet.Mutta muuten on kyllä hyvää mättö tää peli.
 
Ylös Bottom