Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ResIstance FOM 10.8 Klo.23 ->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laama
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ResIstance FOM 10.8 Klo.23 ->

rasva sanoi:
pistäkää tänne viestiä kun peli on pystyssä niin tietää tulla messiin.

FINKONSOLI ja sitä rataa nimellä yritetään saada matsia aikaan.

Edit: Nonii, saatiiha sitä jonkinasteista peliä jopa aikaseksi ja tulipa tuo Resistanceki tyypättyä nyt sitte netissä. Iha lepposaa touhua. Kiitos kaikille, varsinkin chat-hostina toimineelle Commandofinille ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

designed sanoi:
Kiitos kaikille, varsinkin chat-hostina toimineelle Commandofinille ;)
Hei, unohdikkos jonkun?! :/ :D
Noo, en vie kunniaa commandolta. Hauskaa kuunneltavaa (otetaan uusiks joskus, eksje kommando? :D)
Vois mun puolesta joku toinenkin kerta pitää. Oli mukavaa. Ainoo vaan että jotkut muutkin vois mikit hankkia kuin minä ja Commando vaan :D

Oma mikki ei tainnu kuulua teille? Kovasti kokeilin huudella Commandolle etta osu sitten lippaan viimeiseen kutiin ;)

Muntu sanoi:
Vois mun puolesta joku toinenkin kerta pitää. Oli mukavaa. Ainoo vaan että jotkut muutkin vois mikit hankkia kuin minä ja Commando vaan :D

Joo, omasta puolesta vois kans ottaa uusiksi, jos saatais vähä enempi vielä jengiä mukaan. Ehkä sitä kerkeis tuon Jabran iskemään kiinni ja käyttöön siihen mennessä :rolleyes:

Ei toiminu mikki jostain syystä. Olisiko hostaajasta ollut kiinni? Muuten ihan ok -mättöä, vaikka mielummin pelaisi Suomi vs. muu maailma :)

Nisupulla sanoi:
Ei toiminu mikki jostain syystä. Olisiko hostaajasta ollut kiinni? Muuten ihan ok -mättöä, vaikka mielummin pelaisi Suomi vs. muu maailma :)

Team Deathmatsit/Node capturet Fin vs Rest of tö woorld. On kyllä olleet niin huikeita että avot, suosittelen seuraavalla kerralla.

No lucky sano vaan että "enkä ota osumaa" tai jotain, onko se muuten niin että heti respan jälkeen 1 hit killsseissa ei pysty kuolee samantien kun ammuin luckyia just tommosessa tilanteessa.
Ja se Laaman kuti;) oli kyllä aika täsmällinen. Joo, hölötin vaan varmaan puolet ajasta että kuuleeko muut:D juu ja sitten ens kerralla party ja rökittämään niitä ulkomaalaisia:) . (Toi 1 hit kill ei ole minun suosikki todellakaan, vaikka olin n. kolmesti eka:o .

Traddash sanoi:
No lucky sano vaan että "enkä ota osumaa" tai jotain, onko se muuten niin että heti respan jälkeen 1 hit killsseissa ei pysty kuolee samantien kun ammuin luckyia just tommosessa tilanteessa.
Lucky ei kyllä kovin kovassa äänessä ollu :D. Kait siin on sekunnin tai kahden kuolemattomuus kun syntyy...
Traddash sanoi:
Ja se Laaman kuti;) oli kyllä aika täsmällinen. Joo, hölötin vaan varmaan puolet ajasta että kuuleeko muut:D juu ja sitten ens kerralla party ja rökittämään niitä ulkomaalaisia:) . (Toi 1 hit kill ei ole minun suosikki todellakaan, vaikka olin n. kolmesti eka:o .

Hehheh, "Kuuleeko Nisu?". Siinä kohtaa repesin :D
Mutta tosiaan. Ens kerralla joku tekee partyn ja Fin vs. Others. :)

Laama sanoi:
Oma mikki ei tainnu kuulua teille?
Ei jostain syystä kuulunut. Mikki-logo kyllä tuli oikeeseen alakulmaan mutta ääntä ei kuulunu.

Traddash sanoi:
onko se muuten niin että heti respan jälkeen 1 hit killsseissa ei pysty kuolee samantien kun ammuin luckyia just tommosessa tilanteessa.

Lucky on sitte nimensä veroinen, mulla lyhyin spawni tais olla jotakuinki 0,2 sekuntia ennenku joku jo lunasti siihe spawnipaikkaan. :rolleyes:

designed sanoi:
Lucky on sitte nimensä veroinen, mulla lyhyin spawni tais olla jotakuinki 0,2 sekuntia ennenku joku jo lunasti siihe spawnipaikkaan. :rolleyes:
Voi olla että minä. Muistaisin että muutaman kerran tuli kunnon säkäheitto kun sinä tai joku muu spawnannu just puolen metrin päähän. Vähä säikähti ku olin niin keskittyny ja refleksistä nappi pohjaan :D

Elämä on sattumia täynnä. Minä ainakin voin ylpeänä sanoa et taisin joka kerta olla viimeinen. Mutta jonkun sekin paikka on otettava :D

Ylös Bottom