Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance Multiplayer peliseuraa suomesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sanddu94

New Member
Ajattelin kysyä pelaako kukaan kyseistä peliä vielä itelleni on vähän jäänyt tuo multiplayer lämpimästi mieleen lähetelkää mun PSN Osoitteeseen viestiä koska pelaa? Jos edes tulette

PS en oon varma kuuluuko tää ketju tänne

Vastaus: Resistance Multiplayer peliseuraa suomesta?

Mulla on ressu vielä kaapissa...vois ottaa taas joskus siinä peliä. Lisää mut listalle niin joskus vaikka ihan 1vs.1jos osaan enää pelata.:D
Oks sulla muuten mikki? Kivempaa karjua sulle kun sniputat mut:p

Juu,itelläkin löytyy vielä tää peli.Yksinpeli oli loistava ja netissäki tuli pelailtua aika paljon

PSN ID on Savulohi.

Minultakin löytyy tämä peli,että voisin pelailla,tykkään käyttää haulikkoa,mutta muutkin aseet käyvät PSN:nipottaja

kyllähän toi löytyy ja voihan sitä muutaman matsin joskus ottaa
PSN ID peketsu

http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=104

Tuonne Playstation Online peliseuraa alueelle kannattaa nämä peliseuran etsimiset laittaa.
Hyvä nähdä silti että peliseuraa tähänkin peliin löytyy. Omastakin hyllystä peli löytyy mutta nykyään räiskin enemmän tuolla Warhawk puolella kunnes jotain muuta hauskaa ilmestyy (esim: LBP, Re2, KZ2, yms)

Ketju siirretty nyt oikealle alueelle. Jatkakaa...

Täältä löytyy Resistance peli, tuli aikasemmin pelailtua moninpeliä aika paljon mutta nyt se on jäänyt hieman warhawkin jalkoihin, voishan sitä Resistancea joskus taas pelailla. PSN ID: humoristi

Itseltä löytyy kanssa kyseinen peli ja harmittaa kun ei ole koskaan suomalaistenkaa tullu vedettyy mättöö tässä. Oisko kiinnostusta pitää kekkerit joku kerta? On headset ja kaikki :rolleyes:

Multaki löytyy nyt tää. Pitää vaan vähän treenaa tota yksinpelii ennen ku kehtaa onlineen ;)

Ylös Bottom