PSP:n "Resistance: Retribution" työn alla ja todella toimiva räiskintä on saatu aikaan käsikonsolille. Olen nyt kentässä 14 ja hieman jumissa. Tehtävä on suojella Bouchardia samalla kun vihuaaltoja tulee. Ongelma on juuri se, että jos en itse kuole, niin Bouchard kuolee..
Kohta löytyy tästä FAQsta nimellä "MISSION XIV - [RRC14" ( GameFAQs: Resistance: Retribution (PSP) FAQ/Walkthrough by Leyviur ) ja toisesta nimellä "LUXEMBOURG AREA 3 - SCIENCE LABS" ( Guides: Resistance: Retribution Guide (PSP), Resistance: Retribution Walkthrough ).
Kohta löytyy tästä FAQsta nimellä "MISSION XIV - [RRC14" ( GameFAQs: Resistance: Retribution (PSP) FAQ/Walkthrough by Leyviur ) ja toisesta nimellä "LUXEMBOURG AREA 3 - SCIENCE LABS" ( Guides: Resistance: Retribution Guide (PSP), Resistance: Retribution Walkthrough ).
Eka alhaalta tulee varmaan joku kymmenkunta Chimeran sotilasta, jotka saa onneksi aika helposti hengiltä "kontrollien" luota (Bouchardin viereltä) ilman, että saa pahemmin itse hittiä. Sitten tulee eka aalto "droneja" oikealta ja pian "leapersejä" seinää pitkin (jälkimmäiset vievät helposti energiaa Bouchardilta jos pääsevät kimppuun). Sitten lisää droneja useampi aalto ja pian myös sotilaita, jotka yrittävät tullat selustaan käytävää pitkin (tämä juuri hankala paikka, kun samaan aikaan usein droneja Bouchardin kimpussa). Sitten tulee vielä droneja ja lopuksi Titan (!), joka hyppää alas jahtaamaan Bouchardia.
Olisiko vinkkejä miten päästä homma läpi? Olen nyt joitakin kertoja päässyt Titaniin asti, mutta sitten on tullut noutaja. Pääseekö sen "perään" alas, vai kannattaako pysyä vielä ylhäällä?
Tuossa huomaa, että pirun hankala kun todella monta asetta, mutta niiden vaihtaminen hidasta kun tosipaikka päällä. Tulee valittua väärää asetta, sellaista joista jo panokset loppu, yms. Paniikissa sitten vekslaa aseiden kanssa kun leapersiä tulossa tai sotilaita juoksee kohti käytävässä...
Olisiko vinkkejä miten päästä homma läpi? Olen nyt joitakin kertoja päässyt Titaniin asti, mutta sitten on tullut noutaja. Pääseekö sen "perään" alas, vai kannattaako pysyä vielä ylhäällä?
Tuossa huomaa, että pirun hankala kun todella monta asetta, mutta niiden vaihtaminen hidasta kun tosipaikka päällä. Tulee valittua väärää asetta, sellaista joista jo panokset loppu, yms. Paniikissa sitten vekslaa aseiden kanssa kun leapersiä tulossa tai sotilaita juoksee kohti käytävässä...