Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Retrokoneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
En nyt mitenkään metsästä uusia koneita, mutta jos jollain on TOIMIVIA retrokoneita, niin kannattanee ottaa minuun yhteyttä. Nämä jo on.

NES
SNES
N64
PSO
MegaDrive I
Saturn
Commodore 64

Erityisesti kannettavat kiinnostaa.

Jagge + CD-player hankittu, sori Xbugs.

En ihan Spectrumin aikoihin ajatellut enää kömpiä.

Ja muistakaa, kannettavat konsolit kiinnostavat eniten.

Tuosta alhaalta näkyy mitä on. Noihin kannattaa myös tarjota pelejä, joskaan ei nyt mitään mitä kaikilla on jo.

EDIT: Ja tietysti kaikkia Hardware-romppeita, kuten ohjaimia, kaapeleita ja joitain erityisvempeleitä.

Ja jos jollakin on Dreamcastiin Arcade Stick, niin maksan siitä ihan kelpo hinnan (kohtuuden rajoissa, ei rahaakaan loputtomasti ole). Voi myös kertoa, jos tietää mistä sen saa halvalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulla on SNES 2 ohjianta toinen leveämpi "super" ohjain, 4 peliä,
Donkki konkki 1, darius twin, unirally, tetris attack

Minulla olisi "Master System +" -keskusyksikkö ilman kaapeleita pakattuna tuossa vieressä mahdollista ostajaa varten. Mega Driven muuntaja toimii myös Masterissa ja NES:in/Jaguarin RF-kaapeli on myös yhteensopiva tähän koneeseen, joten kaapeliostoksiin ei tarvitse erikseen ruveta jos et täysin complete-pakettia hae.

Tuo "+" tarkoittaa nimessä sitä että koneessa on sisäänrakennettuna pelit Safari Hunt ja Hang-On.

Sori, en edes ole huomannut, että olet tuommoista tarjonnut. Täysin Complete-paketteja kuitenkin haen. Kiitos kuitenkin.

Nyt olisi uusi NES hakusessa, ja tuolla onkin ilmoitus PSX:stä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Nyt olisi uusi NES hakusessa, ja tuolla onkin ilmoitus PSX:stä.
Uudet NES:t tuntuvat olevan kiven alla. Vuosi sitten niitä vielä näki, mutta nyt kun olen koko kesän koittanut etsiä sellaista häälahjaksi, en ole enää löytänyt. Olen tosin rajoittanut etsimiseni Saksaan, koska NES:n aluerajoitukset ovat normaalia tiukemmat.

Saksan eBaysta uuden PSX:n varmaan saat. Postikulutkin jäävät sieltä aika alhaisiksi.

Ylös Bottom