Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

Kysynpä nyt täällä kun en uutta aihetta viittiny tehä. Eli mikä tollane sotapeli kandeis hankkia (paras Live-peli?)? Oon vahvasti ton RTCW:n puolella, kun toi Brute Force näyttäis olevan vähän liikaa tollasta "örkinmäiskintää", ja kun taktista peliä haeskelen. Ghos Recon on jo...

EDIT: Njaahas, nyt vasta huomasin että eihä toi BF olekkaan Live-peli, no sitten ostan kyllä RTCW:n. Vai milloinkas toi Raven Shield ilmestyy?:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jees, sori jos nostan tän mutta oon pelannut tossa olikse ny OXM 16 demo cd:n demoa rtcw:tow:sta ja voin sanoa että on keleen loistava! Co-oppina varsinkin, tosin ne zompi kentät on pepusta mut se toinen factory kenttä on loistava! Aseita löytyy ja loistavat äänet!
 
yksi asia jota ei näemä kukaan muu ole huomannut mainita pelistä on se loistava boonus pelin läpäisyn jälkeen eli alkuperäinen wolfestein 3d! joka lämmitti ainakin minun sydäntäni. yli 10 vuotta sitten tuli tuota pelattua rupusella 486 pcllä (66 mhz prossu) joten oli todella mukava tunne pelata sitä sohvalta käsin.

kun viellä muistettaan että juuri tuo on SE peli joka aloitti tämän tyyliset pelit (doom, halo) hatun noston arvoinen bonus!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Master
yksi asia jota ei näemä kukaan muu ole huomannut mainita pelistä on se loistava boonus pelin läpäisyn jälkeen eli alkuperäinen wolfestein 3d!
Ainut miinus on ettei peliä kestä kuin 1 tason verran.
(Muistaakseni vain yhden.)
 
en ole viellä läpi asti peliä pelannut mutta kyllä kaikkia episodeja pääsee pelamaan, ja 10 kentän kokeilun jälkeen luulisi että on kokonainen
 
Tämähän voi olla just hyvä peli. Swatillekin antaisin kasin, vaikka sitä aika paljon haukuttiin. Kyllä tällanen päätön räiskintä puree, jos vaan kaverin kanssa pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

Aloitin eilen Return to Castle Wolfensteinin yksinpeliä. Mitään uutta ja mahtavaa tässä ei ole ja enimmäkseen tulee toisen maailmansodan Halo mieleen.

Kokonaisuus kuitenkin toimii ja viittaukset wanhaan Wolfenstein 3D:hen ovat erittäin hieno lisämauste, joka saa wanhan parran väpättämään muistoista.

Tuli taas hyvä mieli pelaamisesta, kun on tullut neljä ei-niin-nautittavaa peliä putkeen vastaan: Star Wars Jedi Knight Jedi Academy, Red Dead Revolver, Samurai Warriors ja Grand Theft Auto Vice City.
 
Vastaus: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

Onko kukaan muu pannut merkille tekoälyn überkovaa näköä ja havainnointikykyä? Norjan jäätiköllä viholliset ovat minulle kiikarikiväärinkin läpi katseltuna pieniä pikku-ukkoja kaukaisessa sumussa, kun tekoäly jo ampuu täyslaidallisen suoraan kohti paljaalla silmällä tähdäten ja osuukin vielä.
 
Vastaus: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

Hezzu832 sanoi:
Ainut miinus on ettei peliä kestä kuin 1 tason verran.
(Muistaakseni vain yhden.)
En sitten tiedä teistä, mutta ite olen boksilla vetäny nyt vissiin 5episodea eli 50tasoa läpi
 
Vastaus: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

Shadow_man sanoi:
En sitten tiedä teistä, mutta ite olen boksilla vetäny nyt vissiin 5episodea eli 50tasoa läpi

Pelissä on vain 31-32 kenttää.
 
Ylös Bottom