Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Return to Popolocrois: A Story of Seasons Fairytale

JTahti

Well-Known Member
  • Kevyt strategiarope ja maatilan hoito peli
  • Julkaisupäivä: 18.2.2016
  • Julkaistu Euroopassa vain digijakeluna eShopissa
Julkaisutraileri:

Tästä oli juttua Nintendo Lifen arvostelussa ja Neogaffin keskustelussa että vaikeustasoksi kannattaa valita king, eli vaikein ja satunnaistaistelut vähäisiksi. Encounterit vähiin sen takia, jotta hahmojen taso ei nouse liian nopeasti niin peli pistää edes vähän vastaan sillä tämä on aika helppo. Kuulemma kun pääsee kolmos chapteriin niin peli laajenee hieman talutuksesta niin saa vapaammin valita mitä tekee. Pääsin itse juuri kolmos chapteriin. Pelissä on kolme ääniraitaa, kaksi japaninkielistä ja yksi englanninkielinen. En tiedä kumpi japaninkielisistä ääniraidoista on parempi, 1 vai 2 mutta pelaan nyt ykkösellä. Nyt on hyvä hetki tehdä tälle ketju, sillä peli on tarjouksessa 11.8. - 25.8.2016 välisenä aikana ja maksaa 23 euroa kun normaalihinta on 35 euroa. Peli meni tarjoukseen heti kun olin ostanut sen. Tämä vie aika kivasti blockeja sd kortilta, 12.000 blockia mikä vie toiseksi eniten tilaa mun 3DS:llä olevista peleistä. Eniten vie Bravely Default.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus: Return to Popolocrois: A Story of Seasons Fairytale

Äskettäin pelasin jenkki versiota ja todella tympeä peli on. Peli noudattaa ilmeisesti alusta loppuun ihan samaa tylsää kavaa. Ensin etsitään chapterin pääjehu ja sitten tehdään joku pieni tehtävä. Tältä saadaan sitten esine joka mahdollistaa pimeyden saastuttamien plänttien puhdistamisen jotka sijouttuvat alueelle jonka läpi jo juoksit tehdessäsi päätehtävää (ja nämä pläntit eivät merkkaanu kartallesi) Jokasen pläntin kohdalla sitten mennään pienen tylsän luolaston läpi jossa jokasessa tapetaan yksi muutaman bossin variaatiosta. Tämän jälkeen sitten siirrytään isoon umpi tylsään putki luolastoon jossa tapetaan sama bossi jokaisessa (ainakin kahdessa ekassa oli täysin sama)

Maanviljelyn aspektin sitten voikin jättää ihan kokonaan väliin koska ensinnäkään sillä ei edes tienaa paljoa mitään ja eikä juoni vaadi sinua tekemään tontillasi mitään.

Mikä on tosi hyvä juttu koska maanviljely on könkköä puurtamista. Kasvit eivät voi edes kuolla joka jo sanoo paljon.

Että sellaista riemua.
 
Vastaus: Return to Popolocrois: A Story of Seasons Fairytale

Maanviljelyn tuotoksia voi käyttää myymisen lisäksi tyttöjen lahjomiseen.
 
Vastaus: Return to Popolocrois: A Story of Seasons Fairytale

Mutta niitä voi lahjoa myös kaupan roinalla ja eikä niitten lahjomisesta oikein mitään irti saa. Dialogia tuntu tulevan vain harvakseltaan. Pää motivaatio siinäkin hommassa on että heiltä jokaselta saa jonkun kyvyn joka auttaa maanviljelyssä......
 
Vastaus: Return to Popolocrois: A Story of Seasons Fairytale

Popolocroissi meni läpi 27 tunnissa. Tuli poistuttua jossain vaiheessa pelistä tallentamatta niin siinä tuli pitkitettyä peliä. Olen pelannut aiemmin toista tämän genren peliä Wiillä eli Rune Factory Frontieria. Mun mielestä tämä Popolocrois on selkeästi parempi niin annoin tälle 5 tähteä eShopissa. Rune Factoryssä tuntui olevan liikaa ominaisuuksia, joita ei koskaan kerennyt edes kokeilemaan kun oli liian kiire säätämään runeyiden kanssa. Katoin netistä, eli tuolta -> http://return-to-popolocrois.wikia....poloCrois:_A_Story_of_Seasons_Fairytale_Wikia ohjeet miten saada siunatut tytöt farmille helpoiten. Jos ei ole tarvittavia aineksia noitten lempiruokaan niin voi kokkaa jotain muuta, se on parempi kuin pelkät kokkaamattomat vihannekset. Pelasin koko pelin king vaikeustasolla paitsi loppupomon kohdalla laitoin helpoimman kun tyypillisesti loppupomo on taas ihan eri planeetalta kuin pelin muut viholliset. Peli on vielä viikon ajan tarjouksessa eShopissa.
 
Ylös Bottom