Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rez

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DaRK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu, kyllähän sitä score attakkia tulee väännettyä, varsinki sillo jos joku kaveri hyppii ekaks listoilla :)

vetäsin just ton direct assaultin läpi kanssa...mitäs ootte saanu ensimmäisessä kentässä pojoja score attackissa....meikäläinen on saanu siinä joku 204000 pistettä...ootte varmaan huomannu mut sanon kuiteski et niitä loppupomoja on kolmea eri versiota eli mikä tulee vastaan riippuu kuin korkea shot-down prosentti on ni kysynkin et onks joku päässyt 5-levelissä siihen tera-muodossa olevaan pomoon ja entäs lost areassa...direct assaultissa sain joku 1000000 pojoa...aika nerokasta muuten toi systeemi meinaa mitä paremmin pelaa ni sitä vaikeemmaksi tulee ja ne tera-pomot on huomattavasti vaikeempia kuin gigat...

Viimeksi muokannut moderaattori:
ah, tuota en ollut huomannutkaan että ne on eri vaikeustasosia. ja mulla ei tullut lost areassa loparia ollenkaan.

Joop, tuli aika yllärinä kun kerran loppumonsteri olikin vähän ylitehokas vastustaja! Tuosta shot-down-prosentista se todellakin johtuu.

Enkä mäkään ole saanut Lost Areassa loppumonsteria. Onko kukaan?

Oletteko saaneet sen erikoisukkelin ohjattavaksi? Joka ampuu niillä "sarvillaan" makean äänisiä paukkuja? Joku M:llä alkava nimi sillä oli...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Oletteko saaneet sen erikoisukkelin ohjattavaksi? Joka ampuu niillä "sarvillaan" makean äänisiä paukkuja? Joku M:llä alkava nimi sillä oli...
Tarkoitat varmaan Morolienia?

boss rush on kyllä siisti ja varsinkin nelos kentän pomo voi että se on nautinnollinen...ykköskentässä nyt 219000 pojoa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Tarkoitat varmaan Morolienia?

Joops. Eli siis sinä ainakin olet :)

Nyt olen pelissä täysin hukassa. Ei enää mitään aavistusta miten saisin uusia beyond-juttuja auki! Kaikki Direct Assaultit olen pelannut läpi (viimeisin oli Trance), Lost Areassa en saa loppumonsteria vastaan, siinä Trance-jutussa pyöritään vaan ympyrää...

? Miten etenen??

joo minulla ei kyllä mitenkää mene muussa ku ykköskentässä toi shotdown ja item 100%:iin, paljonko toi tarvitaan että tera loparin saa, ainakin 99,47:lla meni mut mikä se minimi o?

ja miten sinne lost areaan saa sen loparin?

en oo ottanu vielä lost areasta selvää kun en oo kerenny mut tera bossin raja on mielestäni 98%...score attack vie kaiken ajan nykyään...area 2 nyt 240.430 pistettä...

Ylös Bottom