Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rez

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakkerton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rez

Ostin videopelidivarista kymppiin pari viikkoa sitten. On kyllä aika eksoottinen pelikokemus, mutta viihdyttävä.
Mitäs nää niin hehkutetut ekstra hommat on?

Extrat sisältävät mm. 2 uutta kenttää, uusia skinejä, uusia säteitä , kuvakulmia ja jotain muuta sälää. Peliä ei voi moittia lyhyeksi jos meinaa kaikki avata. Mutta en yleensä extrojen takia palaa Rezin ääreen vaan puhtaasti fiiliksen. Siinä samalla sitä sälääkin aukeaa.

Tämä on oikeasti kokemisen arvoinen peli! Mutta jos PS2:n rinnalta löytyy Dreamcast, hanki peli mieluummin sille. Paremman näköinen kun on...

Tonppa sanoi:
Tämä on oikeasti kokemisen arvoinen peli! Mutta jos PS2:n rinnalta löytyy Dreamcast, hanki peli mieluummin sille. Paremman näköinen kun on...
Dreamcast löytyy ja olen Reziä varmaan vuoden verran sille etsiskellyt, mutta ei ole tullut vastaan. Toivottavasti tuo PS2-versio ei paljoa jää DC-versiosta kuitenkaan.

Tonppa sanoi:
Mikä siinä näyttää paremmalta? Mahdolliset sahalaidat tietysti jäävät pois. Joku muistikuva minulla olisi, että DC-versio kuulemma ei olisi aivan yhtä sulava. En ole sitä vain itse testannut, enkä muista mistä tuon (mahdollisesti) luin.

PS2-version eduksi voisin kuvitella paremman ohjauksen, koska DC:n tatti on vähän lousku ja Dualshockissa on paremmat tärinät. Joka tapauksessa DC-versio on harvinainen ja kallis, joten pilkkahintainen PS2-versio lienee yleensä parempi ostos. DC-miehet sitten erikseen. ;)

Hex sanoi:
Mikä siinä näyttää paremmalta? Mahdolliset sahalaidat tietysti jäävät pois. Joku muistikuva minulla olisi, että DC-versio kuulemma ei olisi aivan yhtä sulava. En ole sitä vain itse testannut, enkä muista mistä tuon (mahdollisesti) luin.

PS2-version eduksi voisin kuvitella paremman ohjauksen, koska DC:n tatti on vähän lousku ja Dualshockissa on paremmat tärinät. Joka tapauksessa DC-versio on harvinainen ja kallis, joten pilkkahintainen PS2-versio lienee yleensä parempi ostos. DC-miehet sitten erikseen. ;)

DC:ssä ei todellakaan ole niitä sahalaitoja. Ja muutenkin graffa vain on parempaa. PS2-versio on tosin sulavampi, mutta hyvin pienissä määrin.

Ja jos pelaa DC:llä Mad Catzin jump pakilla (yksi markkinoiden halvimpia, mutta parhain), niin tärinöissäkin ääni menee DC:n puolelle.

da bomb sanoi:
Onko kellään tietoa onko jatko-osaa luvassa?
Varsinaisesta jatkosta ei ole tietoa, mutta Rezistä vastanneen Tetsuya Mizuguchin Q Entertainmentilta tulee PSP:lle Lumines ja Nintendo DS:lle Meteos.
Luminesin sanotaan yhdistelevän musiikkia ja puzzle-pelejä, kuten Rez yhdisteli musiikkia ja räiskintöjä. DS:n Meteoksessa taitaa musat olla vähäisemmässä, jos missään, roolissa.

Huhuhuhuhuhuhuhuhuhu

http://www.shacknews.com/onearticle.x/40414/
Something else came up in the discussion that was rather intriguing: a PSP port of United Game Artists' Rez. This too is sounding like a pretty sure thing. If you're unfamiliar with Rez (PS2, DC), it's a 3D floating-through-space shooter that has an incredibly clever synthesis between music and gameplay, with the electronica soundtrack building up in time with the player's actions. The game was designed by Q Entertainment founder Tetsuya Mizuguchi, who recently designed Lumines (PSP) and produced Meteos (DS). Anyway, with this upcoming port as well as the once impossible to find PS2 version of Rez being made available again, you shouldn't have any problems getting your hands on the game if you desire.

Kertokaapahan että onko tämä peli jonkin sortin keräilyharvinaisuus, kun ei sitä perskutti löydy ei yhtään mistään? Peli on juuri sellainen, mitä tällä hetkellä kaipaisin. Peli-ilon palauttaja. Vaikka tuleehan se Colossuskin huomenna...

Peli on saman oloinen kuin Ico. Ei kellekkään kelvannut kun se oli myynnissä, nyt kaikki tahtoo.

Janus sanoi:
Peli on saman oloinen kuin Ico. Ei kellekkään kelvannut kun se oli myynnissä, nyt kaikki tahtoo.

minulle kelpaisi vielä uudestaan siihen 20e:n alelaari hintaan ja sitten vielä trance vibrator lik-sangista tai play-asiasta, kumpi sitä nyt myikään ja sitten mimmi viereen soffalle ja sitten käytetään mielikuvitusta...:D

Janus sanoi:

Niinno, silloin kyseisten pelien julkaisussa minä en edes omistanut koko konetta, joten pakkohan se on näin jälkeenpäin tutustua pleikkarin helmiin. ICOn minä ostin varmaan kuukausi sitten kaveriltani. En niinkään halunut peliä pelata, vaan ihan keräilymielessä ostin. Hieman kyllä petyin ICOon mutta eipä siitä sen enempää. REZiä minä taas haluan pelata.;)

Eurogamer haastattelee Tetsuya Mizuguchia

Eurogamer: If SEGA came to you and asked you to do another Rez though, would you be interested in doing one?

Tetsuya Mizuguchi: I'm currently seriously considering it. It's always there. I'm always thinking about it. [Grinning] Also Space Channel 5.

Kyllä kiitos, pliis.

:)

Ylös Bottom