Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dreamcast löytyy ja olen Reziä varmaan vuoden verran sille etsiskellyt, mutta ei ole tullut vastaan. Toivottavasti tuo PS2-versio ei paljoa jää DC-versiosta kuitenkaan.Tonppa sanoi:Tämä on oikeasti kokemisen arvoinen peli! Mutta jos PS2:n rinnalta löytyy Dreamcast, hanki peli mieluummin sille. Paremman näköinen kun on...
Mikä siinä näyttää paremmalta? Mahdolliset sahalaidat tietysti jäävät pois. Joku muistikuva minulla olisi, että DC-versio kuulemma ei olisi aivan yhtä sulava. En ole sitä vain itse testannut, enkä muista mistä tuon (mahdollisesti) luin.Tonppa sanoi:Tämä on oikeasti kokemisen arvoinen peli! Mutta jos PS2:n rinnalta löytyy Dreamcast, hanki peli mieluummin sille. Paremman näköinen kun on...
Hex sanoi:Mikä siinä näyttää paremmalta? Mahdolliset sahalaidat tietysti jäävät pois. Joku muistikuva minulla olisi, että DC-versio kuulemma ei olisi aivan yhtä sulava. En ole sitä vain itse testannut, enkä muista mistä tuon (mahdollisesti) luin.
PS2-version eduksi voisin kuvitella paremman ohjauksen, koska DC:n tatti on vähän lousku ja Dualshockissa on paremmat tärinät. Joka tapauksessa DC-versio on harvinainen ja kallis, joten pilkkahintainen PS2-versio lienee yleensä parempi ostos. DC-miehet sitten erikseen.![]()
Varsinaisesta jatkosta ei ole tietoa, mutta Rezistä vastanneen Tetsuya Mizuguchin Q Entertainmentilta tulee PSP:lle Lumines ja Nintendo DS:lle Meteos.da bomb sanoi:Onko kellään tietoa onko jatko-osaa luvassa?
Something else came up in the discussion that was rather intriguing: a PSP port of United Game Artists' Rez. This too is sounding like a pretty sure thing. If you're unfamiliar with Rez (PS2, DC), it's a 3D floating-through-space shooter that has an incredibly clever synthesis between music and gameplay, with the electronica soundtrack building up in time with the player's actions. The game was designed by Q Entertainment founder Tetsuya Mizuguchi, who recently designed Lumines (PSP) and produced Meteos (DS). Anyway, with this upcoming port as well as the once impossible to find PS2 version of Rez being made available again, you shouldn't have any problems getting your hands on the game if you desire.
Janus sanoi:Peli on saman oloinen kuin Ico. Ei kellekkään kelvannut kun se oli myynnissä, nyt kaikki tahtoo.
Janus sanoi:Peli on saman oloinen kuin Ico. Ei kellekkään kelvannut kun se oli myynnissä, nyt kaikki tahtoo.
No piru kun ei ole minun lähiprismoista löytynyt. Maksaisin pelistä kyllä vaikka täyden hinnan.100NX sanoi:Rez löytyi Kirkkonummen prismasta 10 hintalapulla varustettuna![]()
XRay sanoi:Eurogamer haastattelee Tetsuya Mizuguchia
Eurogamer: If SEGA came to you and asked you to do another Rez though, would you be interested in doing one?
Tetsuya Mizuguchi: I'm currently seriously considering it. It's always there. I'm always thinking about it. [Grinning] Also Space Channel 5.
Kyllä kiitos, pliis.
![]()