Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Itse käytän scart-jakorasiaa, jossa on ulostulo äänille. Siitä sitten vain johto vahvistimeen.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Itselläni on käytössä Scrat54 boksi, jossa on sisään ja ulos rgb/scart. Kuvan jälki on minusta yhtä hyvää kuin ilman boksia, ja parempaa kuin aikaisemassa scart jaksorasiassa. Mitä muuten tarkoitat "kuvan tulemista haamuisena läpi"?
Kuva jakorasiastani.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Voi kun Cubeen saisi S-videon, sen laatu riittäisi...
PAL GC ei tue S-videota. Sehän se ongelma onkin. Kannattaa lukea tuoteselostus.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ninska
Tuolta sen kai saa www.konsolinet.fi siellä ainakin oli joku video s kaapeli cubelle!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Onko tuo sellainen painava metallinen boksi? Kuvan perusteella näytti tutulta, tuotakin olen testannut.
Haamuisuudella tarkoitin että alkoi näkymään television omat kanavat läpi, haamuina taustalla. Tätä tapahtui useammallakin telkulla...
Toiset televisiot yksinkertaisesti vaativat vahvan RGB-signaalin, muuten alkaa menemään haamuiluksi. Asia ei toistu kaikilla tösöillä, mutta juuri tietenkin minun...
..kun saisi vahvistetun jakajan, ongelma lähtisi sillä pois! Mutta kaikki mestat ovat sanonneet etteivät niitä laitteita enää myy. Prkl!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GBA Fan
Elikkä, jos tästä foorumista löytyisi joku, joka viitsisi minulle kertoa, että mitenkä saan äänet Cubestani, jos pistän siihen rgb-kaapelin?RGB-kaapelissahan ei ole äänijohtoja, eihän?Tarvitaanko siihen joku laite väliin tai jotain vai lähteekö Cuben takaa jokin erillinen äänijohto, kuten optinen liitäntä?
Itse asun täällä Konneveden korvissa, niin en ole niin tietoinen näistä asioista kuin te vanhemmat.