Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aleksi0 sanoi:hei onko se ongelma kaikilla ihmisellä? kun käynistin tänään se DVD-elokuvan PS3:ssa minulle ei tullut mitään vihreä kuvaa vaan näytti ihan tavalliselta?
öö en tiedä. se ainakin vaihtuu suoraan AV2 kanavaan se ruutu pitääkö se olla rgb kanavalla?Legge sanoi:Todennäköisesti jossain mättää, ja katselet CVBS-kuvaa RGB:n sijaan. RGB:llä kuva on vihreä leffoja katsottaessa, ja kyseessä on ominaisuus, eikä satunnainen ilmiö.
Onhan sulla se jakaja liitetty varmasti RGB:tä tukevaan SCART:iin telkussa? Yleensä vain toinen SCART:eista tukee RGB:tä.
aleksi0 sanoi:öö en tiedä. se ainakin vaihtuu suoraan AV2 kanavaan se ruutu pitääkö se olla rgb kanavalla?
aleksi0 sanoi:öö en tiedä. se ainakin vaihtuu suoraan AV2 kanavaan se ruutu pitääkö se olla rgb kanavalla?
aleksi0 sanoi:niin kokeilin tänä aamuna siihen toiseen scart liittimeen se jakaja mutta se on sama homma. joku Sony putkitelevisio joka on 10v vanha.... ja siinä on vain 2 scart liitin paikkaa. mitä minun tuli tehdä?
Jos kuva on vihreä silloin kun työnnät johdon suoraan telkkariin ja normaali silloin kun jakaja on välissä niin silloin vika on jakajassa eli se ei päästä RGB-signaalia läpi. Jos kuva on normaali molemmilla tavoilla niin vika on TV:n scart-liitännässä tai asetuksissa. Koska telkkari on noinkin uusi niin veikkaan että siinä on RGB-tuki ykkösliitännässä mutta voi olla että sen joutuu kytkemään erikseen päälle TV:n asetuksista kuten aiemmin mainittiin.aleksi0 sanoi:niin kokeilin tänä aamuna siihen toiseen scart liittimeen se jakaja mutta se on sama homma. joku Sony putkitelevisio joka on 10v vanha.... ja siinä on vain 2 scart liitin paikkaa. mitä minun tuli tehdä?
aleksi0 sanoi:niin kokeilin tänä aamuna siihen toiseen scart liittimeen se jakaja mutta se on sama homma. joku Sony putkitelevisio joka on 10v vanha.... ja siinä on vain 2 scart liitin paikkaa. mitä minun tuli tehdä?
voi minua tyhmäLegge sanoi:Ton ikäsessä Sonyssa pitäis kyllä löytyy RGB-tuki 1 SCART:sta. Kuten sanottua, laita se kaapeli nyt suoraan telkkuun kiinni ilman jakajaa.