Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RGB vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Sääli, ettei kotiteatterivahvistimien kautta saa RGB:tä kierrätettyä, vaikka kyllähän siitä tulisi melkoinen liitinhässäkkä vahvarin taakse.. :/

Mulla on vahvari, jonka kautta saa kyllä kierrätettyä komponenttisignaalin (ei siis komposiitti). Ärsyttää todella paljon, ettei PAL-telkkareissa ole noita liitäntöjä. Jää vahvarin hyvä ominaisuus hyödyntämättä- Onhan toi komponenttikytkentä paljon näppärämpi kuin RGB-SCART ja kaikkiin uusiin konsoleihin on myös komponenttipiuhat myynnissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Mulla on vahvari, jonka kautta saa kyllä kierrätettyä komponenttisignaalin (ei siis komposiitti). Ärsyttää todella paljon, ettei PAL-telkkareissa ole noita liitäntöjä. Jää vahvarin hyvä ominaisuus hyödyntämättä- Onhan toi komponenttikytkentä paljon näppärämpi kuin RGB-SCART ja kaikkiin uusiin konsoleihin on myös komponenttipiuhat myynnissä.
RGB-signaaliahan voi myös komponenttikaapeliin puskea, sääli vaan tosiaan, ettei liitäntöjä löydy telkkareista. SCART on kyllä yksi huonoimmin suunnitelluista liittimistä mihin olen ikinä joutunut koskemaan. Luulisi, ettei 3 kpl RCA-liittimiä olisi kohtuuttoman kallis paketti television taakse, mutta minkäs teet.. :(

Ylös Bottom