Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rhythm Thief & The Emperor's Treasure

Vastaus: Rhythm Thief & The Emperor's Treasure

Peli on saanut hyviä arvosteluja. Eurogamerin kriitikko sanoi että tulee hyväntuuliseksi pelistä. Koska peli on rytmipeli niin kuulokkeet on toivottava lisävaruste.

Eurogamer (8/10)
Nintendo Life (8/10)
 
Vastaus: Rhythm Thief & The Emperor's Treasure



Japanissa järjestettiin Rhythm Thief -premium-tilaisuus, jossa yleisöä viihdytettiin mm. tanssilla ja live-esityksillä pelin mainiosta musiikista. YouTuben ansiosta tämä pelimusiikki-show ei jäänyt pelkästään paikalla olleiden herkuksi.
 
Vastaus: Rhythm Thief & The Emperor's Treasure

Minä olen tätä rytmivarasta pelannut nyt monta chapteria eteenpäin. Tämä on ihan hulvatonta viihdettä. Parempi kuin Elite Beat Agents.

Muoks, pannaan tähän viestiin vielä Euro launch trailer.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää viihdettä tämä ja kaivattua lisäystä 3DS:n huonoon pelivalikoimaan. Minulle kun maistuu sekä Laytonit että rytmipelit, niin tässähän ne on samassa paketissa. :) Eli suosittelen todellakin peliä jokaiselle, jota vaikka vain toinen osa-alue edellämainituista kiinnostaa edes etäisesti.
 
Vastaus: Rhythm Thief & The Emperor's Treasure

Useimmilla peleillä hinta laskee julkaisun jälkeen. Rhythm Thief näyttää uhmaavan trendiä, ja sen hinta jopa nousee nettikaupoissa. Kenties pelin painos oli huomattavan pieni, ja pelistä on jo nyt tulossa harvinainen? Tai kenties hinnannousu on vain tilapäistä? Joka tapauksessa se on harmillista, sillä yksi 3DS:n parhaista ja harvoista pelaamisen arvoisista peleistä pitäisi olla yleisesti saatavilla kohtuulliseen hintaan. Korkea hinta saattoi vahingoittaa tämän pelin mahdollisuuksia markkinoilla, ja 3DS tarvitsisi enemmän Rhythm Thiefin kaltaisia pelejä.
 
Vastaus: Rhythm Thief & The Emperor's Treasure

Mietin demon perusteella että tässä olisi peli jonka voisi ostaa kun hinta laskee, joten huonoja uutisia minulle. Ei kuitenkaan ihan sellainen peli minulle että viitsisi täyttä hintaa maksaa.
 
Ylös Bottom