Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Richard Burns Rally

Vastaus: Richard Burns Rally

Richard Burns Rally tuli nyt vihdoin hankittua PS2:lle käytettynä. Tein melkein saman kuin moni muukin eli "En minä mitään kouluja tarvitse!" ja suoraan ajamaan erikoiskoetta. Eihän se hyvin mennyt. Pääsin jopa pari mutkaa ja sitten pamahti ulos.

Sain nyt perustutkinnon rallista ja seuraavaksi pitäisi tutustua vaativampiin tekniikoihin. Täytyy sanoa, että ylistetty ajomallinnus ei ole mikään tuulesta temmattu väite vaan kyllä mielestäni hyvin realistinen ajomalli on (vaikka en ole koskaan rallia harrastanut). Kaasua ei voi käyttää liikaa, jarrut voi mennä helposti lukkoon ja kartturia täytyy kuunnella kokoajan tai muuten ollaan ojassa. Pikkasenkin jos herpaantuu niin kuin minä viimeisessä aika-ajo testissä niin voi olla, että koko kisa on pilalla.

Grafiikka on ihan hyvää vaikka onkin kulunut jo 13 vuotta mutta en antanut sen haitata ollenkaan vaan annoin itse rallin viedä. Ääni maailmakin on ihan ok tasolla. Isot plussat menee tuolle Rally Schoolille missä itse Richard Burns antaa ohjeistukset.

Hankin varmaan myöhemmin tämä tietokoneelle, jotta saan modattua pelin. Kuitenkin PS2-versiolla pääsee hyvin alkuun ja oppii rallin ajamisen salat.
 
Vastaus: Richard Burns Rally

Ite hankin pari vuotta sitten koko ps2:n vain tätä varten, mutta en vain pystynyt pelaamaan grafiikan kanssa. Ei huono grafiikka haittaa, mutta tuli huono olo ja alkoi sekä silmät, että pää särkemään. :(

Mieli tekis tätä pelata, mutta koneena Apple ja ps2:n pelejä ei pystynyt pelaamaan. Harmittaa.
 
Ylös Bottom