Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ridge Racer 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ridge Racer 6

Knight sanoi:
Tokihan minä perinteisen Ridge-meiningin tiedän, mutta millainen meininki on RR6:ssa?
Hyvin pitkälti samaa ilmeisesti. On läheistä sukua PSP-versiolle. Nitrot ovat mukana. Pyörii 60 fps.

Jenkkiversiosta on kirjoitettu muualla jo paljon. Katso esim. ntsc-uk.com

Hex sanoi:
Hyvin pitkälti samaa ilmeisesti. On läheistä sukua PSP-versiolle. Nitrot ovat mukana. Pyörii 60 fps.
Kuulostaapa mukavalta.

Näköjään en oikein ollut perillä RR6:n Euroopan-julkaisusta, Eurogamerin arvostelu tuli nähtävästi vain ajoissa. GameFAQs ilmoittaa pelin julkaisupäiväksi Euroopassa huomisen.

Ihan kivoja arvosanoja RR6 on näyttänyt saavan: Metacriticin arvosana on 75/100. Ilmeisesti ihan kelpo ajelupeli on kyseessä, eikä ainakaan selkeitä puutteita tunnuttu arvosteluissa mainittavan, mitä pikaisesti kurkkasin.

NTSC-UK löi btw tyhjää.

Itse en pitänyt sitten ollenkaan pelistä...ajettavuus on äärinmäisen tylsä ja kun joka kisa on vielä samanlainen niin tylsääkin tylsempi peli kyseessä...Live:ssä olisi muuten voinut välillä pelaillakkin mutta kun siellä ei pärjää laisinkaan ellei ole parhaita autoja ja autoja saa kun pelaa puuduttavan yksinplein läpi jota minä en ainakaan jaksanut tehdä. Seitsemänteen kisaa asti pelasin sekä yhden Live kisan ja vaihtoon meni peli.

Mielestäni XO:n huonoin autopeli (eli jopa NFS:MW myös parempi jota jaksoi sentään 1/3 pelata) ja en edes usko PGR3:sta parempaa autopeliä tulevan kuin uuden PGR:n tai Forza:n muodossa.

Itse taas pidän kovasti. Taidan olla ainoa suomalainen joka tätä pelaa. :D Vaikeahan tämä on sillä pitää oikeaan kohtaan säästellä nitrot ja liirailla mutkissa minkä kerkiää. Mukava piristys näiden realismiin pyrkivien pelien aikana. :)

Morjens.

Laittakaapa testimielessä boksi 50Hz -tilaan ja ruvetkaa pelaamaan kyseistä peliä.
Mulla ainakin peli nopeutuu huomattavasti. Tekeekö muilla saman?

Peli on muuten mukavaa vaihtelua genressään, mutta hemmetin tylsä. Vähän yli 1800 kilsaa tullu ajettua ja 15 tuntia takana. Samaa puuroa ollu tähän asti,ei mitään uutta tullu vastaan :(
Toivottavasti lopussa kärsimys palkitaan :)

Kyllähän tämä jaksaa edelleen viehättää. Audiovisuaalinen anti tyydyttää, eikä pelattava lopu aivan heti kesken, alkoi melkein masentamaan kun se kartta lopulta "suureni". Livemätöt alkoi tosin jo ahistamaan kun taso oli "hiukan" liian korkea mulle, nimimerkillä kerran jopa toiseksi viimeinen :D

Onko kukaan ostanut tähän niitä lisäbiisejä kun näytti livessä olevan kymmeniä? Musiikithan ovat aina olleet Ridge Racereissä loistavia, joten voisin muutaman uuden kipaleenkin ostaa.

Tukeekohan peli muuten rattia? Olen muistaaksi joskus ridge yköstä pelannut pelihallissa ihan ratin kanssa.

RR6:n yksinpeli tuntui minustakin alussa aika puuduttavalta, mutta uusien luokkien avautuessa meininki muuttui mukavasti. Pitemmän päälle jostain tippuu mystisesti vaihtelua, varmaankin juuri nopeammista autoista. Kisat ovat epäreiluja, mikä on minusta oikeastaan suurin huonous pelissä. Varsinkin viimeiset One on one -kisat ovat aika naurettavia.

Ylös Bottom