Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ring Of Death päivityksen ansiosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kaka

New Member
Loggasin eilen parin viikon jälkeen taas liveen ja latasin uuden päivityksen. Sitten pelailin hetken forzaa ja sen jälkeen siirryin änärin kimppuun. Ekan pelin ensimmäisessä erässä (johtoasemassa tietenkin :D ) kone jumahti täysin. oottelin siinä hetken jos jumahus ois johtunukki livestä tai muuta. -> ei kehitystä, joten virrat pois. kone takas päälle ja ensihuomiot oli että telkussa lukee "no signal". koitin tietty kaikki johdot että ovat kiinni ja konetta uudestaan päälle. kun yritin yhdistää ohjainta niin yllätykseksi kone vilkuttaa kolmea punasta joka tiputti persiilleen. olinhan jo kerennyt monelle kaverille mennä mainitsemaan että "kone toiminyt vallan loistavasti" vaikka käytettynä ostin jne. 1 kamu käyttäny samaa boxia jo 4kertaa huollossa. nytpä se tuli sitten omalle kohdalleni. toivottavasti jää yhteen kertaan...

Kuulinpas tänään sitten toiselta kaverilta, että hänen x0 ja serkkunsa x0 kokivat saman kohtalon samaisena torstaina... Meinasi että päivityksen johdosta.

Kysmys1 siis: Onko muita kohtaloveljiä päivityksen johdosta vai oliko tämä vain sattumaa?

Kysmys2: Onko joku joutunut maksamaan huollosta kun ostanut koneen käytettynä. Sehän on täyttä potaskaa että joutuis mutta voivathan ne yrittää. Pisti vähän hikipisaroita otsalle kun luin ekat viestit että joku joutunut maksamaan.
Oma kone oli yli 2v vanha kun lasahti, onneksi MS oli lisannyt ring of death vialle vielä lisä vuoden... Kerrankin näin päin :rolleyes:

Pistää mielen synkäksi kun joulun pyhät tulossa. Anoppi tulee kylään ja MULLA EIOO EES BOXIA!!! prkls ku elämä potkii :mad:

Vastaus: Ring Of Death päivityksen ansiosta?

Päivityksen jälkeen on tullut monelle RRODia, jos käyt xboxin foorumia hieman kattelemassa. Pistä edellinen omistaja soittamaan microsoftille ja hoitamaan takuuasian.

Mulla on ainakin tuon päivityksen jälkeen alkanut pelit jumittaa, ennen päivitystä kaikki oli ok,, peli/pelit tilttas n. 2 kertaa viikossa, mutta nyt 3-6 kertaa päivässä! Ketuttaa tämmönen, uskon että johtuu tuosta päivityksestä..:(

InFernaL_ sanoi:
Mulla on ainakin tuon päivityksen jälkeen alkanut pelit jumittaa, ennen päivitystä kaikki oli ok,, peli/pelit tilttas n. 2 kertaa viikossa, mutta nyt 3-6 kertaa päivässä! Ketuttaa tämmönen, uskon että johtuu tuosta päivityksestä..:(

Itsellänikin on pelit alkaneet hidastelemaan enemmän, eikä niinkään silmämääräisesti, vaan täysin selvästi. Oikeastaan Liven kanssa on taas sellainen juttu, että se tahtoo koko ajan heittää minut ulos. Tuon liven pystyn luultavasti laittamaan palveluntarjoajan piikkiin, mutta muuten kyllä omituisia huomion arvoisia asioita on ilmestynyt päivityksen jälkeen. MS on mitä on, mutta kyllä se potuttaa, kun samaa tietokone-ympäristössä tuttua huttua joutuu vielä kärsimään konsolin kanssa. No onneksi nykyään koneessä pyörii Linux, ah! Ei viruksia, ja pyöriikin nopeammin :rolleyes:

Pitänee odotella, jos vaikka asiat paranisivat.

Blaazi sanoi:
Päivityksen jälkeen on tullut monelle RRODia, jos käyt xboxin foorumia hieman kattelemassa. Pistä edellinen omistaja soittamaan microsoftille ja hoitamaan takuuasian.

Ei tarvi edellistä omistajaa vaivata. Homma hoituu vaikka olenkin toinen omistaja. Säikähdin vain kun luin muutamia viestejä joissa toiselta omistajalta oli alettu vaatimaan korjauskuluja...

Joo onhan nuo microsoftin vehkeet vähän mitä on. Windowsin oon nakannu mehtään jo ajat sitten. Linuxia tullu käytettyä kun tosiaankin vakaa, toimii, ei viruksia ja ohjelmatkin löytyy apt-get:llä tosi näppärästi(debian & ubuntu). Tulipa tuossa väsättyä linux palvelin päättötyöksikin.

Kumma kyllä miten miljardiyhtiö ei saa vehkeitään toimimaan kun taas vapaaehtoistöin koodaillut linuxit pelittää näinkin loistavasti. raha tuo vihollisisa

Myin yhden boxin eteenpäin, ja kyllä silloin tarvittiin alkuperäinen omistaja lähettämään se saksaan. Olin itsekkin jo sen koneen toinen omistaja, enkä muistanut ekan omistajan tietoja eikä niitä annettu microsoftinkaan puolelta. Lopulta soittivat microsoftilta ensimmäiselle omistajalle. Kuinkas sulla se niin vain onnistu?

Soitin xbox tukeen josta Jevgjeni(tai joku vastaava) kysyi sarjanumeroa. Sen annettua ilmoitti että rekisteröity edelliselle omistajalle. Sanoin että olen sen häneltä ostanut jonka jälkeen aloitti kyselyn ja samalla täytti puolestani rekisteröitymisen. Kysyi normitietojen lisäksi, että koska olen koneen ostanut. Ei vaikuttanut olevan mitään ongelmaa. Ens viikolla pitäs rahtikirja tulla postissa. Toivottavasti ei tarvi sit myöhemmin taistella mitn... :eek:

Jooh, onpa tosiaan alkanut pelit jäätyilemään. Viimeksi varmaan oblivion silloin julkaisun aikoihin on jäätynyt, mutta nyt sitä tekee ainakin cod4 ja halo3. Ja kaikki alkoi juuri tuon päivityksen jälkeen.

kaka sanoi:
Kumma kyllä miten miljardiyhtiö ei saa vehkeitään toimimaan kun taas vapaaehtoistöin koodaillut linuxit pelittää näinkin loistavasti. raha tuo vihollisisa

Aika guru olet kun voit vertailla keskenään pelikonsolia ja paskaa softaa. Tottakai se on helpompaa naputtaa parit koodi pätkät kuin kehittää XO tasoinen pelikone, kyllä varmasti XO laatu paranisi roimasti jos siitä tehtäisiin yli 400 eri versiota ja kehittäminen olisi aloitettu viime vuosituhannella;)

ite asiaan eli ei itselläni ole ollut mitään ongelmia päivityksen jälkeen.

Shadow_man sanoi:
Aika guru olet kun voit vertailla keskenään pelikonsolia ja paskaa softaa. Tottakai se on helpompaa naputtaa parit koodi pätkät kuin kehittää XO tasoinen pelikone, kyllä varmasti XO laatu paranisi roimasti jos siitä tehtäisiin yli 400 eri versiota ja kehittäminen olisi aloitettu viime vuosituhannella;) .

tarkotin kyllä ensisijaisesti windows - linux akselia, ja kyllä itse pidän X0:ta tämän hetken parhaimpana pelikonsolina. ps3:sta en ole vielä testaillut mutta aikoinaan myin ps2:n pois ja ostin boxin, ihan pelattavuuden takia... uutta boxia ootellessa :rolleyes:

No nyt alko mullakin pelit hiukka pätkimään. Saatana jos se hajoo, viikon ollu käytössä. Prkle.

Mulle tuli eilen RoD :) En tiedä tuliko päivityksen takia, mutta siis ei kannata pelätä päivitystä. Jos tulee RoD niin sitten tulee.

Ei oo niin mitää ongelmaa ollu päivityksen jälkeen :)

Mulla sama, eli päivitystä kehiin -> sitten asensin GOLD-palvelun trialin -> NHL:ään uudet kokoonpanot ja töks!

Voe voe. Vieläkin odottelen boxia takas. UPS:n seurantanumerolla näkyy että "palautettu lähettäjälle 27.12" eli nyt jo yli viikko sitten laitettu tuleen mutta eipäs kuulu. UPS:n sivuilta kun laskee toimitusajan niin ois pitäny eilen tulla. prkls, pistää jo vähän vihaks. boxin huoltomestan kuittaukset on "saapumis skannaus 22.12 ja palautettu lähettäjälle tuo 27", eli ei montaa päivää huollossa menny. ja nyt kun perjantai ja kello jo 6 niin ensviikkonhan se stana menee... :mad:

Omassa boxissani en ole huomannut onkelmia. Onneksi. :)

Tänään sitten UPS nakkasi ihka uuden boxin perille \o/ jes, jos ois ees vähän hilijasempi. pitää odotella hetki että pakkasesta tullut kylmä kone vähän lämpenee ennenku lykkään siihen virrat päälle. sitten testailemaan josko toimis. UPS:n äijäki sano että: "nyt vaan sitten sormet ristiin ja toivotaan että toimii, oon meinaan sen verran näitä juoksuttanu ja kuullu juttuja että eivät välttämättä ole aina ihan kunnossa" :D

Ja muutes... Osaako joku sanoa että voiko tämä pitää paikkaansa.
Kun MS vaihtaa vanhan romun boxin uuteen niin rekisteröitymisen jälkeen sanoo "Takuun päättyminen: 3/29/2008". eli boxissa ois reilu 2kk takuuta :O
Kaitse 2v takuu kuuluis tähänki boxiin

Eihän se takuu uusiudu vaikka uuden koneen saisi. Muuten moni pistäisi aina koneensa paskaksi takuun alkaessa umpeutua ja saisi näin pidennettyä takuuta loputtomiin.

Takuuhan on vain sen takia että voit käyttää tuotetta ainakin sen X vuotta ennenkuin joudut ostamaan uuden koneen.

Ylös Bottom