Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Pitää vain odottaa, että vittumaiset vanhukset vetäytyvät alta pois.![]()
Eipäs nyt yleistetä

Kun eräät olivat vielä pilke silmäkulmassa, niin toiset jo pelasivat täyttä höyryä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitää vain odottaa, että vittumaiset vanhukset vetäytyvät alta pois.![]()
Totta toinen puoli - onhan meillä Joret sun muut 30+ ukotLainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Kyllä, olet aivan oikeassa siinä, että pelaaminen on jo lyönyt itsensä läpi osana nuorisokulttuuria. Sitä pidemmälle se ei ole kuitenkaan vielä päässyt.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
pelaaminen on jo lyönyt itsensä läpi osana nuorisokulttuuria. Sitä pidemmälle se ei ole kuitenkaan vielä päässyt.
Aamen. Juuri muistelin kun testailin Super Mariota jenkeissä silloin kun se siellä julkaistiin. Muistan ajatelleeni että kyllä on upea grafiikka...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chemo
Olen siinä vaiheessa, jossa kaikkein epämakeimmat jutut löytyvät nuorisomusan soittolistoilta jne. Mulle pelaaminen ei siis ole osa nuorisokulttuuria. Vaan osa pelikulttuuria......jota olen ehtinyt nähdä yli parikymmentä vuotta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Juuri muistelin kun testailin Super Mariota jenkeissä silloin kun se siellä julkaistiin. Muistan ajatelleeni että kyllä on upea grafiikka...
Ei hätää. Tulevaisuudessa kun meidän ikäluokkamme ihmiset ovat aikuisia ja pyörittävät maailmaa, niin peleihin varmasti suhtaudutaan juuri niin, kuin niihin pitäisikin.![]()
No, itse ainakin tulen varmaankin aina hyväksymään pelaamisen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Muistetaan sitten kaikki nämä sanat kun ollaan vanhuksia (=yli 3- tai 4-kymppisiä) !!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
No, itse ainakin tulen varmaankin aina hyväksymään pelaamisen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Jopa elokuvien katselu on vanhempien mielestä jollain tavalla hyödyllisempää kuin pelaaminen(!!!).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Juu, kyllä välillä pistää vituttamaan tämä vanhempien pelivastaisuus.
"Milloin lopetat tuon lapsellisen homman, olet tehnyt sitä jo 8 vuotta eikö ala jo riittää? Aivan typerää puuhaa"
"Nyt minä otan nuo pelikonsolit/tv:n pois, ja jos et anna niitä et enää tässä talossa asu."
Ja itse tuijottavat samaan aikaan telkkaria toisessa huoneessa.![]()
Sitten he pistävät kaikki keskinkertaisetkin koulumenestykset (jos numerot on vaikka 6,7) pelien syyksi. Enkä minä edes pelaa kuin keskimäärin tunnin päivässä, joskus saattaa mennä viikkokin etten pelaa yhtään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chemo
En ihan täysin allekirjoita tuota. Oma "kolkytjotain" sukupolveni pelaa kyllä, ja meidän lapsemme pelaavat myös. Pelaaminen voi olla myös koko perheen viihdettä - ajanvietteenä se ehkä osittain korvaa telkkarin - mikä on minun mielestäni ihan hyväkin asia.
Olen siinä vaiheessa, jossa kaikkein epämakeimmat jutut löytyvät nuorisomusan soittolistoilta jne. Mulle pelaaminen ei siis ole osa nuorisokulttuuria. Vaan osa pelikulttuuria......jota olen ehtinyt nähdä yli parikymmentä vuotta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
En väitäkään etteivätkö vanhemmatkin pelaisi, vaan tarkoitan vain sitä, ettei se ole vielä kovin yleistä eikä hyväksyttyä.
Ennemmin minä annan lapsieni pelata pelejä kuin juoda kaljaa/polttaa tupakkaa/impata limaa/käyttää huumeita.
Jos kaikki muutkin vanhemmat olisivat tehneet niin, maailma voisi olla paljon parempi paikka.![]()