Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Robotech: Invasion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
<NewsFlash>

Robotech: Invasion tulossa 23.09.2004

Take-Twon halpapelifirma Global Star julkaisee PlayStation 2:lle ja Xboxille Robotech-animesarjaan perustuvan Robotech: Invasion -toimintapelin. Tulevaisuuteen sijoittuva räiskintä kertoo ihmiskunnan taistelusta Invid-muukalaisia vastaan ja käytössä on toisilta muukalaisilta saatua Robotech-teknologiaa. Yksinpeli sisältää kaksi rinnakkaista tarinaa ja kaksinpeli onnistuu jaetulla ruudulla. Verkkopeliä tarjoillaan kahdeksalle molemmilla alustoilla.

Robotech: Invasion julkaistaan Take-Twon mukaan jo lokakuussa, mutta maahantuoja lupaa peliä vasta tammikuun lopussa.

Vastaus: Robotech: Invasion

Itse tykkäsin kakarana Robotechistä kybällä. Invid sarja ei uponnut niin hirveästi, mutta puettava prätkä oli kyllä kuul.

Mitä olen nähnyt tuolta gametrailers.comista noita trailereitä, niin aika mätöltä tuo vaikuttaa. Yrittää hirveästi olla Transformers Armada... Uuup, Transformers.. Mutta jokin ainakin tuntuu puuttuvan, näin trailereita nähneenä. Toivotaan parasta.

Aikaisemmin oli tulossa toinenkin Macross peli, sijoittuisi ensimmäiselle kaudelle, mutta tämä peli vaan katosi tutkalta.

En ole sarjasta koskaan kuullutkaan, mutta täytyy sanoa, että kerrankin (tätä siis tapahtuu todella harvoin) räiskintäpelin ollessa kyseessä jo pelkät kuvat yllättivät positiivisesti. Näyttivät mukavan värikkäiltä ja ulkoilmoja oli paljon.

Mutta on kyllä vielä liian aikaista sanoa, tuleeko tuosta mitään.

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, joten joutuu varmaan lisäämään tämän tuonne odotuslistalle. Uutta Macrossiin pohjautuvaa peliä odotin, mutta eiköhän tämäkin odotellessa kelpaa.

Tämä Invasion taitaa pohjautua Robotech-jatkumossa Mospeadaan, mikä itselleni on tuon Super Dimensional Cavalry Southern Crossin kanssa hieman vieraampia. Suurin syy taitaa olla se, että Macross on ainoa, johon olen tähän mennessä päässyt tutustumaan alkuperäiskielisenä. Typerät jenkit menivät ottamaan kolme loistavaa sarjaa, dubbaamaan ne, vaihtamaan loistavat musiikit ja pukkaamaan sarjat yksiin kuoriin nimeten koko pakan Robotechiksi. Alkuperäisinä näistäkin saa irti huomattavasti enemmän.

Janus sanoi:
Aikaisemmin oli tulossa toinenkin Macross peli, sijoittuisi ensimmäiselle kaudelle, mutta tämä peli vaan katosi tutkalta.

Ettet vain tarkoittaisi Robotech: Battlecryta? Tätähän ei käsittääkseni ole koskaan julkaistu suomessa, tai en sitä ole itse ainakaan huomannut täällä kaupoissa. Itselle olisi tarkoitus pikapuoliin tilata tämä peli Xboxille.

RavenX sanoi:
Ettet vain tarkoittaisi Robotech: Battlecryta? Tätähän ei käsittääkseni ole koskaan julkaistu suomessa, tai en sitä ole itse ainakaan huomannut täällä kaupoissa. Itselle olisi tarkoitus pikapuoliin tilata tämä peli Xboxille.

Kyllä se Suomessakin julkaistiin. Ei sitä hirveän monessa kaupassa näkynyt julkaisun aikoihin, omani taisin hankkia nyt kuopatusta FunStationista.

Jeps. Battlecry on kyseessä. Siitä oli videoita, ja kaikki vaan hävisi yht'äkkiä. :) En paljon liiku pelikaupoissa, sattuneesta syystä. Pitää vilkaista joskos sitä löytyy jostakin ale laarista joskus. :)

Ghegs sanoi:
Kyllä se Suomessakin julkaistiin. Ei sitä hirveän monessa kaupassa näkynyt julkaisun aikoihin, omani taisin hankkia nyt kuopatusta FunStationista.

Tämä olikin meikäläiselle täysin uutta tietoa, sillä olen tosiaan elänyt siinä käsityksessä ettei tätä ole koskaan suomesta saanut ja sen takia onkin sopivan halpaa versiota katseltu rajojen ulkopuolelta. Pitääpä tässä alkaa sitten tutkimaan noita ale-laareja tarkemmin, josko semmoisesta vaikka löytäisi tämän pilkkahintaan.

vaasan anttilasta on saanu tota Robotech: Battlecryta noin 15-20 euron hintaan jo pitkan aikaa

Varoituksen sana kaikille. Vaikka ilmaisekski saisitte, niin älkää ottako ja lyökää sitä joka mokomaan irvokasta sontaläjää tyrkytti. En jaksa edes alkaa haukkumaan peliä koska siitä tulisi novelli.

Ylös Bottom