Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 -peliseuraa [PS3]

ManjiMaru

New Member
En löytänyt tällaista ketjua lainkaan joten tein sellaisen. Lisäilkää vapaasti nickejä jos pelaatte RB2:hta onlinessa.

Itseäni tekisi mieli kehitellä onlinebändiä ihan vain huvin vuoksi soitteluun. En ole pisteiden perässä vaan haluan vain nautiskella musiikista soittaessani. En myöskään välitä millä tasolla muut bändin jäsenet ovat, kunhan ei ihan koko ajan failaa. Jotta biisi kuulostaisi siltä kuin pitäisikin, pelaan toistaiseksi vain hard-vaikeustasolla, millä endless setlistikin on jo läpäisty.
En omista kuin world tourin kitaran tällä hetkellä mutta rummut hankin ehkä lähitulevaisuudessa kun kauppaan ilmaantuu. Mieluiten soitan kuitenkin skittaa.
nick: hmanji
kitara: hard
basso: hard
laulu: ei
rummut: ei

ps. Soitan mielelläni metalli/rock musiikkia. DLCtä mm.
Megadeth, Iron maiden, Judas Priest, Yngwie Malmsteen, Ministry, Disturbed, Testament, Evanescence yms.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Mut voi kanssa lisätä PSN: osku-_-

Soitan kanssa kitaralla kun noilla WT rummuilla ei kyllä mielellään soita RB. Mitkä vaan kappaleet menee, paitsi se v**un Beastie Boys jota pitää väkisin tunkea joka GH/RB peliin nykyään... Onlinebändi myös kiinnostaa. DLC:tä löytyy vähäsen. Expertillä soittelen kitara/basso. En failaa missään kappaleessa ikinä.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Lisätkää mut jos haluatte rumpalia mukaan Psn:TuntsaT

Soittelen yleensä expertil mut muutama biisi pitää hardiks laittaa
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Lisätkää mut. PSN-nickini löydät tuosta vasemmalta

<----

EDIT: Soitan mieluiten rumpuja, mutta myös kitara, basso ja laulu käy. Niin, ja vaikeustaso Hard/Expert - biisistä riippuen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Joo mut voi kans lisätä. Kitaraa lähinnä rämpyttelen ja expertil soittelen yleensä. muutamat dlc biisit tuottaa vaikeuksia eikä aina mene läpi. muutama ei mee ollenkaa läpi.. psnID: Uustolli
Niin ja DLCnä löytyy Malmsteenit, Iron Maidenit. Judas priest ja megadeth tarvii täs lähipäivin imasta. nii ja löytyy myös rb1 biisit.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Meikäkin voin johonkin bändiin liittymä tai jos peliseuraa kaipaa, kitara/basso onnistuu mediumina ja voin kyllä rummuttaa ja laulaakin. ;)
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Kivasti vastauksia tullut. Lähettelen kutsuja tänä iltana, katotaan mitä syntyy :)

edit: jos instrumenteille on tunkua, niin ajattelin että noita bändejähän voi perustaa useita, siten että vaihdellaan kokoonpanoa. Tai sitten kitaristi/bassopelaajat vuorottelevat eri keikoilla. Tämä jälkimmäinen lienee aika todennäköistä, kitara on suosittu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Meikäkin voin johonkin bändiin liittymä tai jos peliseuraa kaipaa, kitara/basso onnistuu mediumina ja voin kyllä rummuttaa ja laulaakin. ;)

Tollasta PSN nimmaria kuin Eqheraz ei tuntunut löytyvän PSN:stä. Olis kuitenkin kiva jos sut sais mukaan koska laulajat ovat aika kiven takana (sitä lauluahan ei onlinepeleissä kuule niin ei tarvii hävetäkään :))
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Vähän huonosti saa selvää tuosta sivusta, eli siis Egheraz.

Sanoin, että voin laulaa kyllä, mutta tasosta en mene mitään sanomaan. Jos vähän reenaan, niin eiköhän sitä pinnalla pystystä :D

Online peleissä tulee mielellään soitettau bassoa.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

No toistaiseksi pysyvyyttä bändissä ovat osoittaneet minä (kitara) ja Tuntsat (rummut) joten voit vapaasti valita laulun tai basson välillä. (tai vaikka molemmat samaan aikaan :D ) Kuten aikaisemmin sanoin, minua ei haittaa millä tasolla pelaat, easyllä vai expertillä vai siltä väliltä. Lähettelen uudestaan kaverikutsua kun pleikalle pääsen. Illalla mahd. bändikutsua. DLC:tä olisi kuitenkin kiva olla tuolta metallipuolelta.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Mitä te sääditte eilen illalla? 10min odottelun jälkee biisiä valittaessa lensin syystä tai toisesta lensin ulos...
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

En minä tehnyt mitään. Heti kun Tuntsat palasi linjoille niin menin valitsemaan biisiä. Luulin että lähdit ihan omatoimisesti, varsinkin kun et lähettänyt mitään viestiä sen jälkeen ja menit offline? En minä ainakaan potkaissut tai mitään. Se venailu oli tietysti ikävä mutta satuit saapumaan vähän huonolla hetkellä.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Nyt olis periaatteessa bändissä kasassa kitara (minä), basso (zeroseos) ja rummut (tuntsat). Laulajalle olis siis vielä tilaa.. Pari kertaa viikossa olis kiva pystyy jotenkin pelaamaan. Mulle sopii lähinnä arki-illat. Tänä viikoloppuna tuskin ehdin pelaamaan. Tietysti ei tää ketju nyt pelkästään mun bändiä varten ollut tarkoitus olla..
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Täällä olisi yksi pelaaja mukaan.

Kitara/Basso menee expertillä lähes kaikki biisit
Rummuilla menee suurin osa biiseistä expertillä, parissa biisissä täytyy vaihtaa hardille.
Laulussa pelailen yleensä hardilla ja sillä pitäisi mennä useimmat biisit, tosin onlinessa harvemmin lauleskelen. :p

Lisäilkää vaan vapaasti jos haluatte kohtuu ahkeraa Rock Bandin vääntäjää peliseuraksi. :) Biiseistä löytyy myös RB1:sen biisit ja aika hyvin rock/metalli DLC:tä.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Kitaraa soittelen expertillä ja hardilla. Hardilla lähes kaikista biiseistä 5 tähteä, paitsi Abnormalityn Visions ja muutama muu killeri biisi. :D
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Ei tosta bändistä nyt oikein mitään ole tullut.. Pitää varmaan opetella soittamaan rumpuja.. Pistäkää nyt joku mulle viestiä tai kaverikutsua kun olen linjoilla. Olis kiva soitella ihan jotain vain.

ps: bryan, mukava nähdä suakin. Harmi että me(kin) soitetaan samaa instrumenttia.
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

lisäilkääs mut tarkotuksena ois saada 8x band multiplier trophy ja 1,000,000 points in a single song trophy expertillä soittelen kitaraa eli rumpali,basisti ja laulaja hakusessa

psn: the-stig90
 
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

mut voi kans listä nick on zeikk
instrumentit on rummut expertillä kaikki menee paitsi ,visions,ja pain attack,
ja sit laulu expertillä
kitaraa ja bassoa kans soittelen jos tarvis expertillä,

yleensä kyllä lauleskelen ja rummuttelen eli jos tarviivii nii lisätkää

ps.pelaan jok päivä ja mikki löytyy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 peliseuraa

Tässä joulun kohdalla, kun tulee se RB2 saatua niin voisin alkaa pelailemaan netissä.

Oon pelaillu aika pitkään GH ym. pelei, et en oo satavarma et osaanko RB-enginee.

Mutta seuraavanlaisesti pelailen:

Kitara: Expert
Basso: Expert
Rummut: Hard (lol expert helpois)
Laulu: En oo koittanu rbssä mut jtn hard

Saa lisätä frendeihin ja pyydellä pelaa. Koitan tuoda tasoo nettipeleihin, mutta onhan täällä sitäkin jo jonkinverran ;)
 
Ylös Bottom