Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [PS3]

Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Eikös siellä alalaidassa aina lukenu, että "tarvit ** tähteä päästäksesi" johonkin. Itellä 706 tähteä ja kaikki maat auki.

Niin on mullakin kaikki maat auki, mutta missä maassa/kaupungissa on Metallican Battery?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mites on, jos lataan omalla käyttäjälläni Storesta lisää biisejä, niin voiko esim. veljeni jolla on toinen käyttäjä, soittaa niitä?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Nyt kysyn ihan n00b kysymyksen mutta vain varmistaakseni etta toimiiko Usasta ostettu RB2 Euro plegella?

Ja sitten toinen oudompi kysymys on etta kuinka iso tuo paketti on?Siis pituus yms.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Nyt kysyn ihan n00b kysymyksen mutta vain varmistaakseni etta toimiiko Usasta ostettu RB2 Euro plegella?
Kyllä toimii, koska PS3-peleissä ei ole aluerajoituksia. Huomaa kuitenkin, että lisäbiisit joudut sitten ostamaan USA:n PlayStation Storesta.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Sanokaapas joku ulkomainen nettikauppa josta sais Rock Band 2 pelilevyn halvalla. VG+ ei ollu kun pelkkä soitinpaketti + peli Playstation 3:lle
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Kysymysten tulva senkun jatkuu. Toimiiko GHWT rummut RB2?

Eiikun siis: :)D)

Kun verrataan jenkkien ja euroopan storevalikoimaan, onko molemmilla samat DLC biisit ladattavana? Vai onko eurooppalaisilla paljonkin vähemmän biisejä ladattavana?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Kun verrataan jenkkien ja euroopan storevalikoimaan, onko molemmilla samat DLC biisit ladattavana? Vai onko eurooppalaisilla paljonkin vähemmän biisejä ladattavana?
Käytännössä sama valikoima, mutta kappaleet/biisipaketit saattavat joskus ilmestyä n. viikon eri tahtiin.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Sanooko joku tietävämpi kun luin pelit lehden/pelaajan arvostelun, muistelisin että siellä jossakin kohti luki että kitarasta mikro kytkimet poistettu. Eli mitä tämä meinaa eikö fretit enää naksu niinkuin ykkösen kitaralla vai ?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Posti toi pelin tänään, VG+:sta tilasin, Ensivaikutelma on aivan tajuttomasti parempi kuin GHWT:ssa.

Heti vierähti pari tuntia pelin parissa rumpalina ja kitaristina. Kaikki on sujuvampaa ja selkeämpää: bändin nimen kirjoitus, hahmon luominen, nuotisto... Ja Tour-pelitila pieksee GHWT:n vastaavan sata - nolla.

Suurin ero kilpailijaansa verrattuna on se, että RB2:n pelaaminen on vain julmetusti hauskempaa. Tuntuu ekaa kertaa kahden ensimmäisen GH:n jälkeen siltä, että soittaa eikä vain pelaa painamalla nappeja oikeaan aikaan. Fretit on nuotitettu juuri oikein ja täsmällisesti, niin kitaralla kuin rummuillakin. Soitossa on aivan erilainen flow, kun iskut tulee selkäytimestä rytmin mukaan, eikä pelkän ruudun mukaan.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mä nyt oon siis lukenu tota "yhteensopivuustaulukkoa" ja haluun vaan varmistaa että GHWT sekä kitaralla ja rummuilla voi soittaa RB2? Ja jos on niin ni voiko niillä rummuilla soittaa ihan samalla lailla kun GHWT:ssä, ettei se oo jotenkin erilainen ku RB2 rummuissa on vaan 4 niitä padeja? toivottvasti joku tajusi mitään..
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mä nyt oon siis lukenu tota "yhteensopivuustaulukkoa" ja haluun vaan varmistaa että GHWT sekä kitaralla ja rummuilla voi soittaa RB2?
Etkö luota omiin silmiisi? Jos laatikossa lukee "Yes", tarkoittaa se, että kyllä toimii. :)

Ja jos on niin ni voiko niillä rummuilla soittaa ihan samalla lailla kun GHWT:ssä, ettei se oo jotenkin erilainen ku RB2 rummuissa on vaan 4 niitä padeja? toivottvasti joku tajusi mitään..
Koska Rock Bandissa on vain neljä rumpuraitaa plus basso, soittaminen GHWT-rummuilla ei mene ihan samalla tavalla. RB2 ei siis itse kehittele viidettä rumpuraitaa, vaan joko toinen lautanen jää pois käytöstä tai se toimii kuten jokin toinen rumpu. (Eli esim. sininen rumpu voi olla kahteen kertaan. Väri on heitetty hatusta...)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Etkö luota omiin silmiisi? Jos laatikossa lukee "Yes", tarkoittaa se, että kyllä toimii. :)


Koska Rock Bandissa on vain neljä rumpuraitaa plus basso, soittaminen GHWT-rummuilla ei mene ihan samalla tavalla. RB2 ei siis itse kehittele viidettä rumpuraitaa, vaan joko toinen lautanen jää pois käytöstä tai se toimii kuten jokin toinen rumpu. (Eli esim. sininen rumpu voi olla kahteen kertaan. Väri on heitetty hatusta...)

No entäs sitten sellanen juttu kun RB1 biisejä voi vissiin siirtää RB2:een (eikö?) ja noi GHWT rummut ei näyttäisi toimivan RB1:sessä, niin voiko niillä GHWT rummuilla sitten soittaa RB1 biisejä RB2:sessa? :D
 
Ylös Bottom