Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [PS3]

Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ei onneksi ollut tuon linkin kappaleet jotka tulivat ilmaispaketissa. :cool: Minulla ainakin tulivat seuraavat (Song pack 2 nimellä ilmeisesti myyty)
Mitä ihmettä. Mulle tuli kyllä nuo aiemmassa listassa mainitut silloin aikanaan, vähemmän tunnettua osastoa. Epäilen suuresti, että antavat jakoon noita biisejä, mitä jengi ostaa himona muutenkin.

Ja hei, jos tuntuu ajoitus liian tiukalta, niin tsekatkaa tämä kalibrointiohje.
Voi löytyä apua ongelmaan. Itse testailin hieman ja laitoin audio delayksi -15ms ja tuli kitaraliu'utuksista heti helpompia.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Nyt kaksi iltaa ehtinyt pelailemaan ja täytyy sanoa että vakuuttavaa jälkeä on Harmonixin jätkät saanett aikaiseksi.

Itse en tosin ole vieläkään päässyt sisään vaikeustason helppouteen tai pikemminkin "nuottiraidan" hitauteen verrattuna Guitar Heron vastaavaan,
tuntuisi melkein että Rock Bandin hard vastaa normaalia, professional hardia jne, mitä nyt nuotitusten ja kielten määrä lisääntyy.
Useamman kerran lyönyt liian aikaiseen kun ei meinaa jaksaa rauhassa odottaa nuotin osumista kohdalle.
Myös juoksutukset tuntuvat guitar heron omia hankalammilta, eivät meinaa millään osua kohdilleen mutta tämä saattaa toisaalta johtua pelkästä tottumiskysymyksestä pelin erilaiseen ulkoasuun johon pääsee paremmin sisään treenin myötä.

Itse ostin myös pelin eilen ja en ole rock bändiä aikaisemmin kokeillut, myös itellä tuli näitä ohilyöntejä samasta syystä :) Hienoinen pettymys kylläkin, välillä ei erota nuotteja lainkaan että miten päin tässä pitäisi lyödä ja milloin ei :(

Minkä takia pelissä pitää soitella samoja biisejä kun giggiä vaihtaa?! se on ainakin gh osalta hoidettu paremmin!
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ei erota nuotteja milloin lyödä ja milloin ei??
Siis.. RB:ssä jos missä on selkeet nuotit.. värinuotit mustalla pohjalla eikä mitää ylim. linjalla :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mitä ihmettä. Mulle tuli kyllä nuo aiemmassa listassa mainitut silloin aikanaan, vähemmän tunnettua osastoa. Epäilen suuresti, että antavat jakoon noita biisejä, mitä jengi ostaa himona muutenkin.

Näytti tuolla rokkibändin foorumeilla muillekin eurooppalaisille tulleen tuo "parempi" paketti. Ihan sama onko joku erehdys Harmonixin puolelta vai tarkoituksellisesti, ei voi valittaa. :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ei erota nuotteja milloin lyödä ja milloin ei??
Siis.. RB:ssä jos missä on selkeet nuotit.. värinuotit mustalla pohjalla eikä mitää ylim. linjalla :)

Voi olla toki että silmät on niin tottunut tuohon guitar heroon että se on vain alkukankeutta, ehkä nuo ovat jonkin verran pienemmät tuossa rb:ssä mutta täytynee kai harjoitella, täytyy vissiin laittaa muija pelaamaan peli läpi mediumilla ni saa sit auki noi paremmat biisit mitä ehkä jaksaa soitella xD :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Minkä takia pelissä pitää soitella samoja biisejä kun giggiä vaihtaa?! se on ainakin gh osalta hoidettu paremmin!
Koska et ole saanut vielä tarpeeksi niitä auki. Kannattaa siirtyä heti uuteen keikkapaikkaan ja kaupunkiin sitä mukaa kun niitä aukeaa, koska samalla aukeaa uusia biisejä. Lisäksi DLC-kappaleet pyörivät myös pelissä random setlist -keikkojen soitossa. Eli pari kymppiä storeen palamaan ja johan on enemmän vaihtelua kappaleissa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Koska et ole saanut vielä tarpeeksi niitä auki. Kannattaa siirtyä heti uuteen keikkapaikkaan ja kaupunkiin sitä mukaa kun niitä aukeaa, koska samalla aukeaa uusia biisejä. Lisäksi DLC-kappaleet pyörivät myös pelissä random setlist -keikkojen soitossa. Eli pari kymppiä storeen palamaan ja johan on enemmän vaihtelua kappaleissa.

Aa, no hyvä juttu, täytyy ladata tossa myöhemmin noita lisäbiisei :) kiitosh
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

+ alkuvalikossa koodi ni saa kaikki biisit auki samantien. :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Aa, no hyvä juttu, täytyy ladata tossa myöhemmin noita lisäbiisei :) kiitosh
Jeps ja tsekkaa myös paljonko tähtiä tarvitaan aina uuden paikan avaamiseen. Kannattaa suorittaa vaan minimit, mukavampi sitten palata alkuun myöhemmin kun on isompi nippu kipaleita auki. Ja muuten, RB ykkösestä siirrettyjä biisejä voi myös soittaa uramoodissa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

..johon menee 1 sec aikaa. :D Mulle koodin laittaminen ei tuota ongelmaa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

murr, amazon.co.uk sanoo atm items dispatching soon, ja delivery estimate 1-7 huhtikuuta. No, eipä mulla kyl olis soittimiakaan tällä hetkellä että... v*tuttaa tietoaseman töppäilyt..

Edit: Nyt on jo lähtenyt Royal Maililla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Näytti tuolla rokkibändin foorumeilla muillekin eurooppalaisille tulleen tuo "parempi" paketti. Ihan sama onko joku erehdys Harmonixin puolelta vai tarkoituksellisesti, ei voi valittaa. :)

Kyllä voi valittaa. Biisit jotka saatiin, ovat muutenkin saatavilla ja moni (minä mukaanlukien) on ostanutkin niistä osan. Nuo jenkkien saamat 20 biisiä taas eivät ole mitään muuta kautta saatavilla.

RB-foorumilla joku Harmonixin edustaja ilmoitti, että tuo on virhe ja korjataan mahdollisimman nopeasti. Tiedä sitten kuinka se korjataan, ei kai jo kerran ladattuja vääriä biisejä voi mitenkään poiskaan ottaa. Ja aika noloksi menee, jos menettää nuo "oikeat" 20 biisiä jos on ladannut jo nuo väärät, Harmonixin mokasta kuitenkin puhutaan eikä sitä voinut ennen biisien latausta mistään tietää.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Sekunnissa et sitä rumpukoodi sarjaa kyllä hakkaa sisään, vaikka opettelisit lyöntisarjan ulkoa...

Jostain syystä kun menen extras valikkoon ja sieltä "unlock code" niin vaikka painan kyseiset värikoodit niin mitään ei tapahdu ruudulla, pitääkö jostain muualta olla joku pois jotta saisi heti nuo kaikki biisit käyttöön ? olen kokeillut koodia ilman strummia ja sen kanssa .. helps :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

..ja mä en puhunu mistää rumpukoodista vaa iha aloitusvalikossa padilla muutama kolmio, ympärä,neliö sarja johon menee se 1 sec ni kaikki biisit on auki.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

En ole ennen rock bandejä pelannut ja on vasta pari biisiä tullut veivattua, mutta voin jo nyt sanoa että mielummin tätä pelaan kuin mitään Guitar heroa. Näyttää jo sen verran miellyttävämmältä ja soittaminenkin tuntui hyvältä. En voi melkein sietää guitar heron grafiikkaa ja valikoita. No paha tässä vielä sen enempää sanoa rock bandistä. Biisilista nyt ei ihan meikälläiselle ole sopivin kun 60-luvun ja 70-luvun biisejä soittelisin mieluiten. Niitä ei tainnut kauheasti olla tossa mukana nyt. No pitää katsoa mitä löytyy ostettavaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Siinä manuaalin takakannessa se on painettuna, jos on missään ollakseen. Miten niin se ole muka tarpeeksi pitkä? Eikö se ole muotoa XXXX-YYYY-ZZZZ? Se siis syötetään Storessa kohtaan Redeem codes.
Oho! Ilmankos ei toiminut :D

Yritin näet tunkea sitä koodia tänne.

Kyllä tämä vie Guitar Heroa ihan 5-0. Fiilistä on paljon enemmän.

Ainoa todella ärsyttävä juttu on se, että vaikka olen tehnyt sen kalibroinnin kymmeniä kertoja, niin en ole vieläkään löytänyt sellaisia asetuksia, jotka poistaisivat lagin. Guitar Herossa oikeat arvot löytyivät lähes heti, mutta ei tässä :confused:

Siinä ensimäisessä testissä, pitääkö sitä strum baria hakata sen tahdin mukaan, vai, kuten ohjeissa lukee, vasta sitten kun sen kuulee?

Lagia tulee muuten ihan mukavasti lisää, kun on PS3 liitetty viritinvahvistimen kautta HDTV-televisioon... :rolleyes:
 
Ylös Bottom