Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trollbutcher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Oon nähnyt, että kaikki kehuu rock band 2:sta maat ja taivaat. ''Guitar hero on surkee!''

Kertokaa ny mulle mitä hyvää siinä rock bandissa on? Biisilista on HIRVEÄ. Latasin ride the lightning biisin ja koitin vetää niitä sooloja expertillä niin ei ne menny mitenkään! Ei saa niinkun olla ees millisekuntia myöhässä! Ihan paska peli. Kertokaa mulle miten saisin jälkimmäisen ongelman ratkaistua? Guitar herossa soolot menee kun vettä vaan
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Kertokaa ny mulle mitä hyvää siinä rock bandissa on? Biisilista on HIRVEÄ. Latasin ride the lightning biisin ja koitin vetää niitä sooloja expertillä niin ei ne menny mitenkään! Ei saa niinkun olla ees millisekuntia myöhässä! Ihan paska peli. Kertokaa mulle miten saisin jälkimmäisen ongelman ratkaistua? Guitar herossa soolot menee kun vettä vaan

Se että biisilista on mielestäsi surkea on oma mielipiteesi ja musiikkimakusia. Enemmistö pitää kuitenkin RB2:n biisilistaa todella erinomaisena ja selkeästi parempana kuin GH:WT:n vastaavaa. Lue vaikka mikä tahansa arvostelu näistä peleistä, niin yleisin mielipide on se, että RB:n biisilistat ovat parempia kuin GH:n. Sen toki ymmärrän jos GH sopii sinulle paremmin -- jotkut ovat GH-tyyppejä ja jotkut RB-tyyppejä.

Entäpä tuo sinun ongelmasi? No tuota eikö se ole hyvä asia, ettei RB tee pelaamista liian helpoksi. Käsittääkseni näitä pelejä ei nyt sitäkään varten ole tehty, että esimerkiksi vaikein vaikeustaso menee "kuin vettä vaan". Ainakin RB tuo sinulle uutta haastetta mitä selkeästi tarvitset.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Kertokaa ny mulle mitä hyvää siinä rock bandissa on? Biisilista on HIRVEÄ. Latasin ride the lightning biisin ja koitin vetää niitä sooloja expertillä niin ei ne menny mitenkään! Ei saa niinkun olla ees millisekuntia myöhässä! Ihan paska peli. Kertokaa mulle miten saisin jälkimmäisen ongelman ratkaistua? Guitar herossa soolot menee kun vettä vaan
Biisilista on hyvä. DLC biisejä on todella paljon ja hyviä biisejä.

<moderoitu>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

<moderoitu>. Kaikki menee läpi jo, mut sitä mä vaan ihmettelen ku kaikil muilla mene ku vettä vaan, oonko mä ainoo jolla ne soolot menee päin persettä.. GH:ta osaan kyl erittäin hyvin pelata. Oliks kellään vaikeuksia siirtyä GH:sta RB:hen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

<moderoitu> Kaikki menee läpi jo, mut sitä mä vaan ihmettelen ku kaikil muilla mene ku vettä vaan, oonko mä ainoo jolla ne soolot menee päin persettä.. GH:ta osaan kyl erittäin hyvin pelata. Oliks kellään vaikeuksia siirtyä GH:sta RB:hen?

<moderoitu>

Ei oo kuule iso ero GH:WT ja 5 enginellä verrattuna RB2...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

<moderoitu> Kaikki menee läpi jo, mut sitä mä vaan ihmettelen ku kaikil muilla mene ku vettä vaan, oonko mä ainoo jolla ne soolot menee päin persettä.. GH:ta osaan kyl erittäin hyvin pelata. Oliks kellään vaikeuksia siirtyä GH:sta RB:hen?
Et ole ainoa, jolla soolot menee RB:ssä päin seiniä. Itsellä kyrvähti hermot juuri tuon takia koko peliin. GH:n kanssa ei mitään ongelmaa, expert-soolot onnistuu aina vähintäänkin hyvin. RB:ssa taas ei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Kyllä on taas pojilla keskustelun taso korkealla, vittuilua ja urpottelua tulee joka suunnasta. Mutta eikös ole niin että RB vaatii paremman osumatarkkuuden nuotteihin ja tämä näkyy parhaiten juuri vaikeiden soolojen kohdalla.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Niin siis oikeestaan erohan on siinä, että siinä missä Rock Bandissa joutuu kuuntelee oikeesti sitä biisiä osuakseen nuottiin, on Guitar Heron toteutus lähinnä Speden speleistä matkittu nopeustesti.

:)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Niin siis oikeestaan erohan on siinä, että siinä missä Rock Bandissa joutuu kuuntelee oikeesti sitä biisiä osuakseen nuottiin, on Guitar Heron toteutus lähinnä Speden speleistä matkittu nopeustesti.

:)
No en kyllä tiiä mistä ton teorian repäsit mutta ei kyllä musta sillä biisin kuuntelemisella oo väliä, kyl siihen tottuu ku tarpeeks pelaa..
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jos soolot menee huonosti niin voi olla, että lagi on päin mäntyä. Sillä on oikeasti TOSI paljon merkitystä onko lagi oikein vai vaan vähän sinne päin. Rock Band 2:sen lagi on ainakin tähän mennessä ollut joka tv:ssä aika kauhea ja sitä on täytynyt säätää jonnekin päin. Itselläni on ollut Sonyn W5500 televisiolla aika hirveää lagia ja kauan meni että sen sain kohdalleen. Lisäksi sen säätäminen on hankalaa kun se automaattinen laginsäätö juttu on suoraan sanottuna percestä. Tässä vähän hyvää videota miten säätää lagi YouTube - Tommy Gun's Rock Band 2 Manual Calibration Guide (papercraft
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Provoamiset ja henkilökohtasuudet vähemmälle, kiitos. Se että hard on oikeasti hard on aika heikko perustelu sen huonoudelle.
Ja 'meidän peli on parempi kun noiden peli' keskustelut voidaan unohtaa vaikka heti nyt, jos ei ole mitään oikeasti rakentavaa sanottavaa.

Mitä RB2 / GH:WT:n 'nuottien' tahditukseen tulee, niin itse diggailin kyllä RB2:n flowsta enemmän. Tuntui luontevammalta. En ole kyllä mikään pro näissä peleissä enkä muusikko, mutta omaan rytmitajuun sopi paremmin Rock Bandi. Ei siinä että Guitar Hero mitenkään surkea tästä syystä olisi ollut.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

nyt jokku hammer-onit menee paremmin.. Mut en kyl saa mitenkään tota ride the lightningin ekaa sooloo vedettyä fc:nä.. en oikein tiä johtuuko taidoista vai lagista
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Voiko Rock Bandiin ladata Linkin Parkin biisejä ?
tai voiko USA:n storesta ladata omaan Rock Bandiin biisejä ?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

tai voiko USA:n storesta ladata omaan Rock Bandiin biisejä ?
Voi, jos pelisi on US-versio. Euroversion kanssa ne eivät sovi yhteen. PS3:lla ladattava lisämateriaali on aina sidottu pelin alueeseen, eli täällä myytäviin peleihin käy vain Suomen Storesta ostetut DLC:t jne.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jos on vaikeuksia sooloissa niin kannattaa laittaa se breakneck speed päälle ellei ole jo. Itel oli kans muinoin hankaluuksia rb2 sooloissa, mutta enää en kyllä helpolla koske guitar heroihin, kun ne vääntävät väkisin oikeasti helposti soitettavan biisin hel***** vaikeaksi. hyvä esimerkki on ghm nothing else mattters. ja sooloissa todellakin on paljon tarkempaa rb2ssa kuin ghssa... kalibrointi on kyl molemmissa peleissä aivan jostain syvältä. molempien calibrointi pitäisi olla nopea tempoisempi ettei tule niin helposti ennakoitua liian paljoa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Vaimoke hommasi Rock Band 2:n ja rumpu/kitarasetin synttärilahjaksi, mutta ei jostain syystä saatu kitaraa eilen pelittämään. Soitin kyllä yhdistyy Pleikkariin sitä pikkunappia painamalla, mutta sen jälkeen peli pyytää painamaan vihreää painiketta ja ei tapahdu yhtään mitään...? Onkohan jollakin ollut samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Vaimoke hommasi Rock Band 2:n ja rumpu/kitarasetin synttärilahjaksi, mutta ei jostain syystä saatu kitaraa eilen pelittämään. Soitin kyllä yhdistyy Pleikkariin sitä pikkunappia painamalla, mutta sen jälkeen peli pyytää painamaan vihreää painiketta ja ei tapahdu yhtään mitään...? Onkohan jollakin ollut samanlaisia ongelmia?

Ei tarvitse, vaan kyllä pelkällä kitarallakin voi soittaa. En tosin ymmärrä, miksi se mikistä itkee, mutta siihen varmaankin auttaa, että käynnistät tavallisen PS3-ohjaimen (koska ilman sitä mikki ei toimi).

PS. Tsekkaa myös kitaraohjaimen "järjestysnumero". Voi olla, että Pleikkari on pistänyt sen ohjainnumerolle 6 tai 7. Vaihda ykköseksi, niin jo toimii ilman PS3-ohjaintakin.
TT-2k
 
Ylös Bottom