Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Onko aivan varmaa tietoa? Sillä haluaisin pelin pukinkonttiin ja mietin tässä, että pitäisikö tilata videogamesplussasta. Mutta jos varmasti ilmestyy joulukuussa Euroopassa, niin voi jättää sen tilauksen väliin ja saahan siinä euro-versiossa ne biisitkin siirrettyä.
Sain tiedon ihan henk.koht. kysymällä Suomen EA:n edustajalta. Tarkka päivämäärä ei ole vielä tiedossa, mutta eiköhän tuo aattoon mennessä ole tullut. Ja kappaleet saa toki siirrettyä ihan samalla lailla (kunhan RB1:kin on euroversio).
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mulla on tämä. Edullisempi ja erittäin hyvä tuntuma.

Paljonko tuli lähetyskulujen kanssa hintaa? Tuliko veroja päälle ja kauan meni paketin tulossa?

EDIT:
Kattelin tuon tilausta tossa. 50$ on EU-alueelle lähetyskulut. Lisäsin testimielessä koriin 2x pedaalin ja edelleen tarjos samaa lähetyshintaa. Oisko Oulussa tai lähialueilla ketään joka haluais kimpassa tilata, niin sais noita kuluja vähän pienemmäksi? Voisin itse tehdä tilauksen.

EDIT:
Vieläkö löytyis porukkaa pedaalin tilaukseen? Nyt on pari poljinta lähdössä matkalle, lisää mahtuis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Sain tiedon ihan henk.koht. kysymällä Suomen EA:n edustajalta. Tarkka päivämäärä ei ole vielä tiedossa, mutta eiköhän tuo aattoon mennessä ole tullut. Ja kappaleet saa toki siirrettyä ihan samalla lailla (kunhan RB1:kin on euroversio).

Hyvä juttu! Kiitos tiedosta!
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mitä kitaraa suosittelisitte basso-kitaraksi eli ns. kakkoskitaraksi?
Tietenkin mahdollisimman edullisesti kun hieman vähemmälle
käytölle joutuu.

Ainakin GH Aerosmith peli+kitara on suht halpa CDON:ssa ja kitarankin pitäisi toimia
RB:ssä. Onko siitä kitarasta mihinkään, eikö se ole pienempi kuin RB:n kitara?
Haen lähinnä sitä että olen mieltynyt RB:n kitaraa joten jos sitten joskus joutuu hieman rimpulampaa kitaraa käyttämään niin meneekö fiilis?

Toisaalta kannattaisiko netistä tilata hieman kalliimmalla samanlainen Fenderi vai
suosittelettko GHWT:n kitaraa?

PS.
Enter Sandman on vaan mahtava vedettävä kitaralla. Muutkin biisit rokkaa kyllä kovasti.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Toisaalta kannattaisiko netistä tilata hieman kalliimmalla samanlainen Fenderi vai suosittelettko GHWT:n kitaraa?
GHWT:n kitara on kiva. Toisaalta meillä nimenomaan RB:n kitara lepsun strum barinsa takia on aina bassona. Varsinainen kepittely menee GH3:n langattomalla skitalla.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mun valinta on Aerosmith-kitara. Erinomainen tuntuma ja strum bar. GHWT-kitaroita on mennyt takuuvaihtoon aika rankka määrä joten välttäisin sitä ainakin tässä vaiheessa kun laatu ei ole kunnossa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mun valinta on Aerosmith-kitara. Erinomainen tuntuma ja strum bar. GHWT-kitaroita on mennyt takuuvaihtoon aika rankka määrä joten välttäisin sitä ainakin tässä vaiheessa kun laatu ei ole kunnossa.

Aerosmith-kitara on hyvä. Bassoks se ehdottomasti.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Aerosmith-kitara on hyvä. Bassoks se ehdottomasti.

Täytyypi pistää sitten Aerosmith peli+kitara tilaukseen. Toi peli ei niin nappaile mut kun kitaran kerta saa 50 kypään niin ei ole paha. Ei tule uudenvuoden bändibileistä muuten mitään jos ei ole tarpeeksi soittimia. :cool:
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Täytyypi pistää sitten Aerosmith peli+kitara tilaukseen. Toi peli ei niin nappaile mut kun kitaran kerta saa 50 kypään niin ei ole paha. Ei tule uudenvuoden bändibileistä muuten mitään jos ei ole tarpeeksi soittimia. :cool:
Pistät pelin myyntiin. Irtoaa luultavasti parikymppiä.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Onko nämä nykyajan RB1:n soittimet vielä niin helposti rikkoutuvia?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Onko nämä nykyajan RB1:n soittimet vielä niin helposti rikkoutuvia?
Hieman omia kokemuksiani. Olen omistanut kolmet RB1-rummut, ensimmäiset QM-sarjaa (järjestyksessään 2. kehitysversio) jotka toimivat moitteettomasti 4 kuukautta ja pelattua tuli paljon, expertillä useita kuukausia eikä mitään hämminkiä ollut. Saman pelin kitaraohjaimessa overdrive meni päälle vähän miten sattui, joskus ei millään liiketunnistuksella. Muutoin kitarassa ei mitään hämminkiä.

Uusissa SL-sarjan (3. kehitysversio) rummuissa oli keltainen padi rikki saman tien, eli d.o.a. Vaihtoon ja uudet SL-sarjan rummut toimineet moitteettomasti reilun kuukauden Rock Band 2:n parissa expert-tasolla. Uudessa kitarassa ei tuota overdrive ongelmaa ole vaan homma toimii 100 % tarkkuudella myös liikkeentunnistuksella. Mikrofoneissa ei vikaa ole ollut.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Hieman omia kokemuksiani. Olen omistanut kolmet RB1-rummut, ensimmäiset QM-sarjaa (järjestyksessään 2. kehitysversio) jotka toimivat moitteettomasti 4 kuukautta ja pelattua tuli paljon, expertillä useita kuukausia eikä mitään hämminkiä ollut. Saman pelin kitaraohjaimessa overdrive meni päälle vähän miten sattui, joskus ei millään liiketunnistuksella. Muutoin kitarassa ei mitään hämminkiä.

Uusissa SL-sarjan (3. kehitysversio) rummuissa oli keltainen padi rikki saman tien, eli d.o.a. Vaihtoon ja uudet SL-sarjan rummut toimineet moitteettomasti reilun kuukauden Rock Band 2:n parissa expert-tasolla. Uudessa kitarassa ei tuota overdrive ongelmaa ole vaan homma toimii 100 % tarkkuudella myös liikkeentunnistuksella. Mikrofoneissa ei vikaa ole ollut.

yhteenvetona siis... Ostan vain RB1n soittimet
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Toimiiko kellään GH:WT rummut RB 1:ssä? Jos toimii ni miten saitte toimimaan? Vai toimiko laakista? Mulla tunnistaa mikrofonina ne rummut, patchinkin jälkeen jonka piti ratkaista ongelma...
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Toimiiko kellään GH:WT rummut RB 1:ssä? Jos toimii ni miten saitte toimimaan? Vai toimiko laakista? Mulla tunnistaa mikrofonina ne rummut, patchinkin jälkeen jonka piti ratkaista ongelma...

Tuo patchihan tuli RB2:een, ykkösessä eivät GHWT:n rummut toimi.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Joo se oli jokumikälie patchi...mutta huhua tänään kuulin että se ois kyllä tulossa vielä tähänkin.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ai jahas, hyvä olis jos tulee.. Mistäs kuulit?

TuntsaT siitä mulle puhu kun kahvilla siel kävin..kuulemma jossain foorumeilla jotain ollu puhetta ja joku harmonixin heebo kans siel jotain höpissy asiasta...tune selittänee paremmin tai laittaa jotain linkkiä...jos vaan näkee tän...
 
Ylös Bottom