Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]
XO versio keväällä, PS2 / PS3 / Wii syksyllä????
RockBand Rumor @ Kotaku
XO versio keväällä, PS2 / PS3 / Wii syksyllä????
RockBand Rumor @ Kotaku
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PaRappa The Rapperkin sanoi: "You gotta do what? You gotta believe!"hah.. et usko tuota itsekkään TT-2k Mutta joo, hyvä asia sinänsä jos saisivat laadukkaat kitarat ja rummut kehiin + mikä olis iso asia, niin että GH3 kitarat toimisivat Rock bandissa ja toisinpäin.
Muistelisin, että PS3:n kohdalla soppa johtui jostain lisenssoiduista/suljetuista langattomista protokollista, joita nuo eri pelien skebat käyttävät. X360:llä molemmat käyttävät jotain standardimpaa kamaa.Mä en voi sitä ymmärtää et miks tuossa yhteensopivuudessa on niin kovaa vääntöä (okei raha ym) kun 360 versiossa kuitenkin kaikki toimii. Tuskin itse laitteella on väliä.. vai onko??
hah.. et usko tuota itsekkään TT-2k Mutta joo, hyvä asia sinänsä jos saisivat laadukkaat kitarat ja rummut kehiin + mikä olis iso asia, niin että GH3 kitarat toimisivat Rock bandissa ja toisinpäin. Mä en voi sitä ymmärtää et miks tuossa yhteensopivuudessa on niin kovaa vääntöä (okei raha ym) kun 360 versiossa kuitenkin kaikki toimii. Tuskin itse laitteella on väliä.. vai onko??
gh 3 sen kitara toimii rockbändissä ku rockbändin kitara ei toimi gh3ses
Alunperin maaliskuulle kaavaillun RockBandin julkistusta on lykätty Euroopan osalta EA:n seuraavalle tilivuodelle ja Q1:lle. Eli huhti-toukokuulle 2008. RockBand julkistetaan Euroopassa Q1:llä eli huhti-toukokuussa 2008.
Suomen EA:lta tuoretta tietoa Rock Bandin julkaisuajankohdasta:
Tossa niistä tilivuosista jo puhuttiinkin, EA:n tilivuosi EI ole kalenterivuosi. EA:n tilivuoden Q1 EI ole tammi-maaliskuu. Varmaan tuli selväks?ignässä kyllä tuo Q1 tarkoittaa tammikuu-maaliskuu ja Q2 on Huhtikuu-kesäkuu.
Wikipediassa sanotaan että rockbänd julkaistiin 31.3.08
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_Band_(video_game)
Näin tein ja ensi viikolla paketti perillä.Eihän tällä tiedolla tietystikään ole niin paljon väliä, jos tilaa jenkeistä.
Siis taasko tämä myöhästyy? Miten Euroopan julkaisussa voi kestää näin kauan? Kertokaa tyhmälle.
Myöhästyy ilmeisesti noin kuukaudella. Varmaan tuoss takana on se että halutaan saada noi irralliset soittimet sitten myös saman aikaan myyntiin. Tai sitten vaan kirjanpidollisia seikkoja nämä
Todellinen syy myöhästymiseen saattaa olla pelin lokalisaatiossa.
Luin tässä pari päivää sitten jostain foorumilta (taisi olla Rock Bandin omat) huhun, että euroopassa pelistä olisi tulossa 4-5 eri versiota, Englanti, Ranska, Saksa, Espanja ainakin, viidentenä mahdollisesti Italia. Eri versioissa olisi tietenkin pientä variaatiota biisilistoissa ja kuten me kaikki tiedetään, niin eurooppa on aikamoinen sillisalaatti media käyttöoikeuksien suhteen, niin tässä kaikessa on ilmeisesti vain venähtänyt pikkasen odotettua kauemmin.