Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band

Hex sanoi:
Tilasin PS3:n Rock Bandin Jenkkilän Barnes & Noble -nettikaupasta. Jenkkilän Gamestopista olisi kai saanut myös. Ne ovat kai jotenkin samaa puljua.

Shipping oli $35 eli aika edullinen. Ainoa vaihtoehto oli tosin economy, joten saa nähdä kauanko kestää. Yhteishinnaksi tulee tulleineen noin 180 euroa.


No, lähtikö pakettia tulemaan? Mulle ei, olivat tuolla Cd Universessa ottaneet liikaa tilauksia sisään ja kaikille ei ihan heti kai tuottetta riitä, saa nähdä kuinka käy. Pitää perua koko homma jos venyy liian pitkälle.
 
Vastaus: Rock Band

tumilyi sanoi:
No, lähtikö pakettia tulemaan? Mulle ei, olivat tuolla Cd Universessa ottaneet liikaa tilauksia sisään ja kaikille ei ihan heti kai tuottetta riitä, saa nähdä kuinka käy. Pitää perua koko homma jos venyy liian pitkälle.

Ei vielä. Sinänsähän julkaisupäivä ei Jenkkilässä ole vielä edes alkanut, vaan menevät vielä edeltävässä yössä.

Tilasuvarmistuksesta lähtien mulla on näkynyt "Expected Ship Date: December 6, 2007". Sekin on ihan fine, jos pitää paikkansa. Toivoisin tosin, että tulisi nyt ennen joulua.

Tosin toihan on vain arvio ja voihan se lähteä aikaisemmin...... tai myöhemmin! Suosio taitaa olla aika kova ja soitinsetin valmistuskapasiteetti kovilla. Ainakin luulisi, että noin iso pulju ei olisi jälleenmyyjien nokkimisjärjestyksessä paskimmasta päästä.
 
Vastaus: Rock Band

tumilyi sanoi:
Voi voi, tulis jo, ei yhtään auta kun kattoo näitä arvosteluja: http://www.gametrailers.com/player/28093.html

Hyvältä kyllä näyttää. Hahmonluonti on erinomainen ominaisuus ja näyttää monipuoliselta. Pidän myös siitä, että soittajien liikkeet (etenkin rumpalin) näyttää aidommalta. Vaikkei niitä nyt itse pelatessa ehdikään pahemmin katsella. Ja uramoodi vaikuttaa kiinnostavalta. Oliskohan tossa jotain sellasta ominaisuutta, että keikkoja tai biisejä pystyis nauhottaa ja sitten muut vois katsella ja arvostella niitä?

Ainoa miinus tuossa moninpelissä on se, että luin jostain ettei nettipelissä muut pelaajat kuule laulajan oikeaa ääntä vaan pelkästään levylaulajan äänen. Pitääköhän tämä paikkansa?

Kyllä tämäkin varmaan tulee ostettua, ainakin mikäli XO:n GH3-ohjain toimii myös RB:ssä kuten on väitetty. Neljäs pelikitara olis mulle jo vähän turhan paljon :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band

jakestyles sanoi:
Ainoa miinus tuossa moninpelissä on se, että luin jostain ettei nettipelissä muut pelaajat kuule laulajan oikeaa ääntä vaan pelkästään levylaulajan äänen. Pitääköhän tämä paikkansa?

Tämä ei ole ehkä kaikissa tapauksissa miinus... :rolleyes:

Mitä kokeilin peliä DigiExpo-messuilla, on kyseessä ehdoton hittituote. Se tuskin kuitenkaan löytää kaikkien olohuoneeseen, joko hinnan tai kokonsa ansiosta...
 
Vastaus: Rock Band

Killi sanoi:
Tämä ei ole ehkä kaikissa tapauksissa miinus... :rolleyes:

Mitä kokeilin peliä DigiExpo-messuilla, on kyseessä ehdoton hittituote. Se tuskin kuitenkaan löytää kaikkien olohuoneeseen, joko hinnan tai kokonsa ansiosta...

Sama homma.. muutamaa biisiä kokeilin rummuilla niin pakko hankinta.. Mitkä guitar herot?
 
Vastaus: Rock Band

tumilyi sanoi:
Varmaan tsinivuo puhuu XO versiosta, jossa GH:n kitarat pelittää ilmeisesti ongelmitta. Tolla samalla taktiikalla täälläkin mennään, olettaen että RB:n rumpuja ja peliä myydään myös erikseen.

Vähän hankaloittaa muuten PS3:lla bändin pelaamista heti launchissa, kun basisti uupuu. Kitaroitahan ei taida heti tulla tarvikkeina myyntiin.
 
Vastaus: Rock Band

Luin yhdeltä toiselta foorumilta että jenkkilän Rock band pelissä saattaa olla joku regionlock soittimien kanssa, eli ei ehkä toimisi euroopan koneissa. Onkohan jollain jotain tietoa asiata? Pitääköhän paikkaansa? Vähän epäilen
 
Vastaus: Rock Band

jossai on sanottu et ne stratocasterit ei ois mitää hyvälaatusii.
ku rumpupedaali menee helposti paskaks ja mikki vaikuttaa muoviselta, niin laatu ei lupaa hyvää. Tää peli tullaan kyllä ostamaan. Tai sit mennää vaa kaverille soittelee eikä tarvii ostaa mittää:D
 
Vastaus: Rock Band

Mites joko on pakettia tulossa? Barnes & Noblen sivuilta vois taas tilata ja sivussa lukee että 7.12. olis saatavilla. Vois varmaan vaihtaa tuota tilauspaikkaa, tuoltahan saa halvemmilla postikuluillakin.

Jossain oli muuten juttua siitä että ne ongelmat mitkä oli siinä kitaraohjaimessa olis korjattu ja niitä oli vaan ihan ensimmäisissä kitaroissa joita tehtiin.
 
Vastaus: Rock Band

Mulla on edelleen Expected Ship Date: December 6, 2007.Sen valossa vähän epäilen, että nyt pistetty tilaus oikeasti lähtisi 7. päivä.
 
Ylös Bottom