Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelkkiä rumpuja ei myydä. Voit ostaa joko pelkän pelin tai sitten kaikki soittimet sisältävät paketin. GH3-kitara toimii.Myydäänkö missään Rockband+Rummut pakettia? Ja toimiiko GH3 kitara tässä?
Pelkkiä rumpuja ei myydä. Voit ostaa joko pelkän pelin tai sitten kaikki soittimet sisältävät paketin. GH3-kitara toimii.
Joutunet odottamaan tammikuulle asti, jolloin myyntiin tulee Rock Band 2:n soittimet erillisinä myyntii. (Kyllä, toimivat myös ensimmäisen Rock Bandin kanssa.) Toinen vaihtoehto on kysellä käytettynä joltain tai ostaa ulkomailta.Jos minulla on jo kitara enkä halua toista, mutta haluan silti rockbandin ja rummut niin miten voisin saada ne?
Joutunet odottamaan tammikuulle asti, jolloin myyntiin tulee Rock Band 2:n soittimet erillisinä myyntii. (Kyllä, toimivat myös ensimmäisen Rock Bandin kanssa.) Toinen vaihtoehto on kysellä käytettynä joltain tai ostaa ulkomailta.
Ei taida olla edes alustavia hintoja julkistettu, mutta alle 100 eurosta varmastikin puhutaan.Onko mitään tietoa paljon noi Rockband2 rummut sitte tulee maksamaan?
Ei taida olla edes alustavia hintoja julkistettu, mutta alle 100 eurosta varmastikin puhutaan.
Missä muka? En ole Suomessa missään nähnyt muuta kuin Band-in-a-box-paketteja. Ensimmäistä Rock Bandia kun ei täällä virallisestikin koskaan julkaistukaan (eikä tulla julkaisemaankaan), joten ainoat soitinpaketit ovat kauppojen itse maahantuomia settejä.No pitää sitten odotella... Boxille noita rumpuja kuitenkin myydään yksittäisinä? Siis R1. Miksei ps3:lle??
Missä muka? En ole Suomessa missään nähnyt muuta kuin Band-in-a-box-paketteja. Ensimmäistä Rock Bandia kun ei täällä virallisestikin koskaan julkaistukaan (eikä tulla julkaisemaankaan), joten ainoat soitinpaketit ovat kauppojen itse maahantuomia settejä.
Saatavuus 0 ja arvioitu toimitusaika 3-6 viikkoa. Voi olla, että ovat jo lisänneet listoilleen RB2-soittimet tai sitten tuovat itse jostain ulkomailta.
Saatavuus 0 ja arvioitu toimitusaika 3-6 viikkoa. Voi olla, että ovat jo lisänneet listoilleen RB2-soittimet tai sitten tuovat itse jostain ulkomailta.
Ok. Seison korjattuna. Ilmeisesti ovat sitten alkaneet harmaatuoda myös yksittäisiä soittimia. Virallisia kanavia pitkin ekaa Rock Bandia taikka sen soittimia ei Suomeen kuitenkaan koskaan tullut taikka ole tulossa.Myös Gigantti myy pelkkiä rumpuja (xbox). Ja Pirkkalan verkkokaupastakin pakettia löytyi vielä muutama viikko sitten.
Saiskohan harmonix:lta rahaa ku haastas oikeuteen ?
Tämä oli huono vitsi olihan?
Se on varmaan ihan tottumiskysymys kumpi on parempi...ite tykkään enemmän RB kitarasta, helpompi soittaa nopeita kohtia ku ne napit on vierekkäin.Amerikan GameStopista löytys pelkkä rock band 2 softa 59.99 dollaria. Siihen shipping päälle niin 64 euroa tulis hinnaks. Tuleeko siihen vielä joku tulli pääle? Ja mitäs kun tässä sanotaan että transit time ja 2 business days oli joku shipping aika? Paljonkos se on ihan suomalaisittain? Tollasen vois tilata. Mites kumpi teidän mielestä on parempi kitara rock band 1:sen kitara vaiko ghwt kitara? Tekis mieli soittaa rock band kitaralla, vaikuttaa hauskemmalta kun on noi soolo fretit tuol alhaalla. Jos vaihtas ton world tourin skitan rock bandin?