Vastaus: Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)
Jahas, tänään tuli ostettua tää Rock Band -soitinpaketti + Rock Band -peli PS3:lle. Paketilla oli hintaa 49,90e ja peli maksoi 29,90e. Veli halus nuo välttämättä ostaa, kun oli joskus kaverilla koittanut ja piti siitä kovasti. Noh, olin itse skeptinen ja koitin takoa sen päähän vaan järkeä, että älä nyt tämmöseen paskaan tuhlaa rahojas.
No, siinä koottiin välineet sun muut ja etsin vain negatiivisia asioita kaikesta. Jeps.
Sitten laitettiin peli käyntiin, päivitettiin se ja menin itse istumaan rumpujen taakse skeptisellä asenteella. Noh, tulihan siinä hymy suille siinä soitellessa ja oli kyllä tosi hauskaa, varsinkin rumpujen soittaminen on siistiä, kun onnistuu nuoteissa(?) monta kertaa putkeen. Harjotuksessa soiteltiin aika kauan. Varsinkin tuo Nirvanan In Bloom on kyllä mukava soitella rummuilla.
Kumma että noita biisejä on noin vähän? Vai unlockataanko niitä lisää jotenkin, esim. pelaamalla World Tour -pelimoodia tms.? Pelin kansissa lukee mm. The Who'n Won't Get Fooled Again (voi olla muuten hauska laulaa ... "YEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAH !!!"
D), Kissiä, jne.
Mikkiä ei saatu toimimaan, mut Googletin nyt ja kait pitää olla myös joku SIXAXIS päällä, että se pelittää. Huomenna vois mennä läpi tota World Touria, jos se unloackkaa lisää biisejä. Noita on nyt kyllä kovin vähän.
Rock Band 2:kin maksaa varmaan sen 29 euroa vaan? Vois sen ostaa sit seuraavaksi, että saa lisää biisejä jne. Ja siinä on trophyjäkin avattavana.
Nyt sitä ei ollut kaupassa.
EDIT: Vähän olis siistiä soittaa rummuilla tota Nirvanan Smells Like Teen Spiritiä.
))