Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Joo kandee varmaa ensin opetella kunnolla se yhden polkimen käyttö, että pysyy vaivatta rytmissä, ite hommasin toisen koska jalka puutui aina ihan tajuttomasti jos tuli paljon nopeeta basaria, rokkipändissä kun ilmeisesti pärjäisi kyllä yhdelläkin, mutta ei mun jalalla kyllä onnistu. Kahdella oli alkuun kyllä hemmetin vaikeeta mutta reeniä reeniä nii kyllä niitä kahta sit oppi käyttämään.
Jos haluun sit kunnolla kenkiä nii hommaa gh metallica ja vetää expert plussalla, siinä on jo sitä jotain :=)
Nii noita pedaaleitahan saa esim. verkkokaupasta 13.90e. Niillä on suht kova menekki kun varasto on koko ajan miinuksella.

Mutta onko sulla RB:n vai GH:n rummut? itellä oli kaverilta lainassa toinen pedaali RB rumpuihin ja sit 3,5 haarotuspalalla molemmat kiinni siel rummuissa mut mun mielest ne toimi huonosti.
Ei niillä saanu vedettyä oikeen semmosta nopeeta settii
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Mutta onko sulla RB:n vai GH:n rummut? itellä oli kaverilta lainassa toinen pedaali RB rumpuihin ja sit 3,5 haarotuspalalla molemmat kiinni siel rummuissa mut mun mielest ne toimi huonosti.
Ei niillä saanu vedettyä oikeen semmosta nopeeta settii

Ainii sorry, unohtu ihan mainita että ittellä on siis noi world tourin rummut ja täytyy sanoa että siinä kyllä noi tuplat toimii kyllä ihan mainiosti.
Onhan noissaki rummuissa ollu kaikennäköstä muuta hässäkkää, esim noitten herkkyyksien kans on saanu kikkailla ja padit on kolvattu uusiks kaikki. Nykyään vielä sellasta onkelmaa noissa gh-peleissä että kun oranssia lyö niin saattaa ottaa keltasen kaveriks, että mulla on ikäänkuin automaatti-starpoweri :p noh eihän se oo hyvä ollenkaan ku ei saa käyttää sitä sillon ku haluaa mutta vaikeissa biiseissä siitä on joskus jopa hyötyä :)
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Ookei! Onko kukaan saanut mistään hommattua näitä "virallisia" RB-pedaaleja?

9284623_ra.jpg
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

itellä oli kaverilta lainassa toinen pedaali RB rumpuihin ja sit 3,5 haarotuspalalla molemmat kiinni siel rummuissa mut mun mielest ne toimi huonosti.
Ei niillä saanu vedettyä oikeen semmosta nopeeta settii
Rock Bandin rumpupedaalit toimivat eri tavalla kuin Guitar Heron rumpupedaalit. Pelkkä splitteri toimii Guitar Hero -rumpujen kanssa, mutta Rock Band -rummuilla yhden pedaalin pohjassa oleminen blokkaa toisen pedaalin toiminnan, joten Rock Band -rummuilla tuplapedaalin oikeaan toimintaan tarvitaan ylimääräinen logiikkalaatikko suoran splitterin sijasta. Näitä saanee kyllä intters netistä suhteellisen huokeasti jos ei itse viitsi kolvailla.

Ookei! Onko kukaan saanut mistään hommattua näitä "virallisia" RB-pedaaleja?

9284623_ra.jpg
Tuollainen pedaali tuli ainakin The Beatles: Rock Bandin ison spesiaalibundlen mukana (ilman tuota pikkuboksia, joka lienee juurikin mainitunlainen tuplapedaalijakaja), ei mitään käsitystä saako niitä erikseen mistään Euroopassa. Rock Band 2 -kontrollereitahan ei ole Euroopassa edelleenkään julkaistu mitenkään muuten kuin Beatles-versioina. Eiköhän niitä(kin) kuitenkin intters wepistä saa tilattua, vaikkakin järkyttävät postikulut ovat minuakin vielä pidätelleet Kunnon Pedaalin hankkimisen suhteen.

Jos askarteluhenkeä riittää niin oikeasta rumpupedaalista saa hyvin vähäisellä työmäärällä modattua Rock Band -pedaalin: Metafluence - Rock Band drum pedal problem turned mod.

Edit: Tässä näkyy olevan hieman siistimmät modausohjeet pedaalille, ja lisääkin varmasti löytyy: http://www.dustinbrooks.com/2008/04/rock-band-real-drum-pedal.html
 
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Nostetaanpa erittäin vanhaa ketjua ylöspäin! Ja tällä kertaa ihan aiheesta...

Harmonix on kehittämässä Rock Band 4:ää uuden sukupolven konsoleille ja ilmeisesti aikeena olisi koittaa saada peli ulos vielä vuoden 2015 aikana. Kehittäjän kotisivuilla on nyt avoinna "sovellus", jolla voi jättää toiveita/ehdotelmia tulevan pelin biisilistalle! Käykäähän musiikkipeleistä kiinnostuneet ehdottelemassa kappaleita!

http://www.harmonixmusic.com/games/rock-band/request
 
Ylös Bottom