Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rocket League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ac3way
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rocket League

Hiukan pääsin suomiporukan mukaan testaamaan 3vs3 ja 4vs4 pelejä ja olihan tuo huikea peli. Yllätti kaikki odotukset. Todella loistava ps plus peli kerta kaikkiaan.
 
Vastaus: Rocket League

Hiukan pääsin suomiporukan mukaan testaamaan 3vs3 ja 4vs4 pelejä ja olihan tuo huikea peli. Yllätti kaikki odotukset. Todella loistava ps plus peli kerta kaikkiaan.

Joo hyvät pelit oli! :) Vielä kun oppii vaan enemmän ja enemmän niin aina paranee.
Itse huomasin että parhaimmillaan peli on 3vs3, koska tilaa on vähän enemmän kuin 4vs4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rocket League

Ihan hyvältä vaikuttaa tää peli jopa AIta vastaan, vielä kunhan servut toimis niin pääsisi nettiin pelaamaan.
 
Vastaus: Rocket League

Hyvä nähdä että porukka tykkää vaikka servut ottaakin turpaan :D

Mahtava peli pikkuneppailuun, hauska kikkailla ihan vaan freeplayssa ja pomputella palloa ympäriinsä.

[video=youtube;-G-yYPtJWFo]https://www.youtube.com/watch?v=-G-yYPtJWFo[/video]

Pientä maalikoostetta parin päivän pelailusta, valitettavasti ei kauheasti ole onlinessä päässyt pelaamaan.
 
Vastaus: Rocket League

Noita ranked matseja vetäny. Peli menee varsin jännäksi, kun molemmilta puolelta löytyy pelaajia jotka osaa pelata. Tosin siihen ei tarvita kuin yksi törppö ja matsi on pilalla.
Rankki täl hetkellä noin 400, tais 700 olla alhasin rankki että pääsee 100 parhaan joukkoon leaderboardsiin.

Hauska peli. Tykkään kovasti. :D
 
Vastaus: Rocket League

Yllätti kyllä positiivisesti, en odottanut mitään tämänkaltaiselta peliltä. Parissa matsissa ollut lagia, muuten toiminut hyvin. Ja se 10 matsin häviöputki ilman maaleja korpesi kyllä kunnolla.

Ohjauksen opetteluun menee tovi, sen verran erikoinen peli, ja vielä kun pääsisi pelaamaan porukassa, varmasti vielä moninkerroin hauksempaa kun voi kommunikoida kunnolla. Plussa myös push-to-talkista ja valmiista chat-kommenteista, en itse ainakaan osaa pitää turpaani kiinni tässä pelissä.
 
Vastaus: Rocket League

En tiijä muista mut mun kone kyllä huuti aivan sairaasti alkumenuissa.. Seuraavan kerran avaan kunhan tuo on saatu korjattua.
 
Vastaus: Rocket League

En tiijä muista mut mun kone kyllä huuti aivan sairaasti alkumenuissa.. Seuraavan kerran avaan kunhan tuo on saatu korjattua.
Luin jostain että toi huutaminen menussa johtuu siitä, kun pelin menussa ei ole fps lukkoa. Se saa pleikkarin käymään ylikierroksilla.


Kiva että servut on vieläkin nurin tai toimii miten sattuu. No saipahan ton season hommelin läpästyä ja trophyja tullu kerättyä. Vielä muutama trophy niin platina tulee.
Ehkäpä helpoin PS4 peli saada platina?
 
Vastaus: Rocket League

Vakauspäivitys tuli(vajaa 2gb) ja serverit toimii taas, ei tosin tainnut poistaa sitä ylikuumemntumista vielä.
 
Vastaus: Rocket League

Luin jostain että toi huutaminen menussa johtuu siitä, kun pelin menussa ei ole fps lukkoa. Se saa pleikkarin käymään ylikierroksilla.

Osaako kukaan kertoa mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Menussa kun ei kovin kummoista laskentatehoa tarvita ts. mihin se prosessoriaika palaa (joka lopulta siis katoaa lämpönä ilmaan)?

EDIT:
Tässä enemmän tarinaa aiheesta devaajien kommenttien kera:
https://www.reddit.com/r/RocketLeague/comments/3cf93b/warning_to_console_players/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rocket League

Onlineen ei ole viellä PS4:llä päässyt kun ilmoittaa että serverit ei toimi. Rookie vaikeus tasolla seasonia nyt pelannut ja kohta 20 matsia takana eikä yhtään häviöö ja joka matsissa vähintään 2 hatrickiä eli yleensä pelit loppuu 13-2 tai jotain sinnepäin. Onko kesken seasonin mahdollista nostaa vaikeustasoa ? AI botit omassa tiimissä on saakelin tyhmiä ja niin on vastustajatkin. Peli on siis ilmainen ja suosittelen jokaiselle, mutta vetäkää kaikki Tutoriaalit läpi ennen kuin alatte edes pelaamaan =)
 
Vastaus: Rocket League

Pystyy vaihtamaan vaikeustasoa kesken kauden. Suosittelen vaikeinta tasoa, sillä se on ainoa taso jolloin botit pelaa järkevästi.

Servut on iltaisin ollut alhaalla, mutta päivisin on toiminut. Nyt twitterissä kirjoittivat, että ongelmat pitäisi olla selätetty. Saa nähdä sitten illalla miten käy.
 
Vastaus: Rocket League

En tiijä muista mut mun kone kyllä huuti aivan sairaasti alkumenuissa.. Seuraavan kerran avaan kunhan tuo on saatu korjattua.

Tuon saa ite "korjattua", kun heittää kuvakulman menussa top down- näkymään.

Ite pelihän on juurikin sitä oon kaivannu, vauhikasta pieninä paloinakin nautittavaa urheilua :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rocket League

Ensitestauksen aikana sai hetken raapia päätä, koska olisin voinut vannoa, että olen pelannut tätä tai tämän demoa (vai oliko plus-peli?) jo ps3:lla. Googlaushan sen sitten paljastikin, että tämä on jatko-osa typerästi nimetylle Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Carsille.

E: Ja sama olisi selvinnyt ensimmäisestä viestistä.
 
Vastaus: Rocket League

Psn nikki on kuosikasikuus.
Lisäilkää nii pääsee itsekin pelailee suomalaisten kanssa.
 
Vastaus: Rocket League

Hei vain, keskustelun perusteella täällä saattaisi olla Rocket League faneja? Itselleni peli on yksi parhaista, joten tekaisin foorumin sen ympärille! Jos kiinnostaa keskustella pelistä ja löytää vaikka pelikavereita niin tervetuloa foorumille!

Hulluna ideana kasvattaa skeneä pelin ympärille tässä maassa.

http://rocketleaguesuomi.munfoorumi.com/index.php
 
Ylös Bottom