Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rocket League

Vastaus: Rocket League

Eihän tuossa kilometrien keräämisessä ole minkäänlaista tolkkua kun siihen renkaiden kilometrimäärään ei kyllä voi luottaa. Pitkälti toistasataa peliä ja vajaa 60km kerätty. Kokeilin jopa niin, että ajoin 5minsaa pelkkää ympyrää ilman boostin käyttöä. No tuli yhden pelin aikana vajaa kilometri lisää. Ja 500m tuli kun pelasin maalivahtina koko matsin enkä käynyt "oman rankkarialueen" ulkopuolella kuin mahdollisten aloitusten aikana.

En tiedä missä vaiheessa porukalla on toi trophy tullut. Tuntuu vaihtelevan. Mulla on kohta kaikki tavarat kerätty, mutta kilsojen kanssa tulee olemaan tuskaa. Varsinkin jos pitäisi oikeasti ajaa 500km :confused:
 
Vastaus: Rocket League

online-pelit ei kerrytä kilometrejä :( Tuo korjaantuu seuraavassa päivityksessä kuun vaihteessa.
 
Vastaus: Rocket League

Tuli ite kanssa hankittua toi jäätelöauto, mutta toi on kyllä auttamatta liian iso tehdäkseen mitään.
Palloa ei näy ollenkaan koko auton takaa kun yrittää pelata. Onhan se varmasti pelin hienoin auto,
mutta ei tolla kyllä mitään tee.. :D
 
Vastaus: Rocket League

online-pelit ei kerrytä kilometrejä :( Tuo korjaantuu seuraavassa päivityksessä kuun vaihteessa.

Onlinessa oon pelannut ehkä 5 peliä viikko sitten. Ei nuo exhibition-matsitkaan tunnu kauheasti kilsoja kerryttävän. En mielestäni ole ilmassakaan kovin paljoa. Varsinkin noi pari testimatsia ja niiden mitättömät kilsat ihmetyttää. No ihan sama. Eiköhän tätä kummiskin tuu tahkottua ja kilsat täyttyy joskus jos täyttyy.:D
 
Vastaus: Rocket League

Tuli ite kanssa hankittua toi jäätelöauto, mutta toi on kyllä auttamatta liian iso tehdäkseen mitään.
Palloa ei näy ollenkaan koko auton takaa kun yrittää pelata. Onhan se varmasti pelin hienoin auto,
mutta ei tolla kyllä mitään tee.. :D

Optionsista pystyy säätään kuinka korkeella kamera on. Sieltä pystyy myös säätään kuinka takana se on autosta. Ite heivasin ainakin rutkasti taaksepäin sitä ja vähän ylöspäin, helpotti kummasti pelaamista heti.

Sielä on myös paljon muuta hyödyllistä säädettävää(kuten piripolkka veke alkuvalikoista soimasta).
 
Vastaus: Rocket League

Onko ton "jäätelöauton" avaamiseen jotain muitakin vaatimuksia kuin ainoastaan peli jokaisella autolla? Olen mielestäni pelannut jokaisella offline-pelin botteja vastaan eikä se ole vieläkään auennut mulle.
 
Vastaus: Rocket League

Onko ton "jäätelöauton" avaamiseen jotain muitakin vaatimuksia kuin ainoastaan peli jokaisella autolla? Olen mielestäni pelannut jokaisella offline-pelin botteja vastaan eikä se ole vieläkään auennut mulle.

Ei tarvitse ajaa kaikilla. Täällä riitti kun viidellä oli voittanut bottimatsin.

Tässä trailerissa näkyy hetken neljän pelaajan jaettua ruutua. Näitä on tullut vastaan verkkopeleissä. Varmasti melkoinen meteli samalta sohvalta pelattaessa.

 
Vastaus: Rocket League

Täällä sitä on muna vaahdossa tahkottu bottipelejä ton auton toivossa, kunnes löysin netistä tietoa, että se on PS4-exclusive :D Itsellä peli on siis Steamissa
 
Vastaus: Rocket League

Onko ton "jäätelöauton" avaamiseen jotain muitakin vaatimuksia kuin ainoastaan peli jokaisella autolla? Olen mielestäni pelannut jokaisella offline-pelin botteja vastaan eikä se ole vieläkään auennut mulle.

Joo ei tarvinnu itelläkään ku just varmaan se 5 voittoa bottipeleistä. Ei vissiin tarvii edes voittoja olla, muttai itse menin
exhibition peliin ja tein maalin ja jätin ohjaimen pöydälle. 25min homma siis jos tuon haluaa.
 
Vastaus: Rocket League

Täällä riitti reilut 50 km samoilla nakeilla ja 500 km haaste tuli täytettyä. Päivityksen myötä ilmeisesti myös online-kilsat otetaan huomioon. Platsku tienattu ja nokka kohti onlineä.
 
Vastaus: Rocket League

Täällä riitti reilut 50 km samoilla nakeilla ja 500 km haaste tuli täytettyä. Päivityksen myötä ilmeisesti myös online-kilsat otetaan huomioon. Platsku tienattu ja nokka kohti onlineä.

Mä en alusta alkaen tiennyt, että pitää "ajaa yksillä renkailla". Ekoilla renkailla ajettu 14km. Sitten oon mennyt vaihtamaan renkaat. Niillä ajettu nyt 54km.
 
Vastaus: Rocket League

Päivitys myöhästymässä ensi viikon alkupuolelle. Lähde: https://twitter.com/rocketleague/status/624773668074172416

Mä en alusta alkaen tiennyt, että pitää "ajaa yksillä renkailla". Ekoilla renkailla ajettu 14km. Sitten oon mennyt vaihtamaan renkaat. Niillä ajettu nyt 54km.

Kerro missä vaiheessa trophy tuli. Sweet Toothin kohdalla näkyy olevan useampia ratkaisuja kuin vain omalle kohdalle sattunut viiden auton bottipelit. Siellä oli verkkopelistäkin kärry tiennattu.
 
Vastaus: Rocket League

Itsellä pamahti platina kun sai noita kilsoja Exhibitionissa reilut 130km, 46km on eniten ajetuilla renkailla. Kuminauhan avulla sai kilsat kasaan.

Oli vaan pikkusen veemäistä ku halusin tietää mahdollisimman tarkkaan tuon kilometri määrän niin piti pitää peli ruudussa ja äänet päällä että kuuli ku trophy kilahti. Pari tuntia samaa pärinää niin meinas päässä naksahtaa. :D:D
 
Vastaus: Rocket League

Onkos tämä peli niin hyvä kuin olen kuullut monelta suunnalta? Eipä se maksa mitään kun plussapelinä joten voisi osallistua kemuihin. Onko tässä ajelua aina tuollaisissa jalkapallokentissä joissa pallon muotoinen katto?
 
Vastaus: Rocket League

Onkos tämä peli niin hyvä kuin olen kuullut monelta suunnalta? Eipä se maksa mitään kun plussapelinä joten voisi osallistua kemuihin. Onko tässä ajelua aina tuollaisissa jalkapallokentissä joissa pallon muotoinen katto?

Sanotaan näin että olen pitänyt PS+ pelitarjontaa (vajaan vuoden verran ollut ko. palvelu) suhteellisen huonona ja en meinannut jatkaa PS+ aikaa, mutta Rocket Leagun ansiosta ostin vuoden lisää plussaa.
 
Vastaus: Rocket League

Mä en alusta alkaen tiennyt, että pitää "ajaa yksillä renkailla". Ekoilla renkailla ajettu 14km. Sitten oon mennyt vaihtamaan renkaat. Niillä ajettu nyt 54km.

Ei tarvitse ajaa yksillä renkailla. Minulla oli 25km+19km+19km=63km renkaissa statseina kun tuli trophy.
 
Vastaus: Rocket League

Ei tarvitse ajaa yksillä renkailla. Minulla oli 25km+19km+19km=63km renkaissa statseina kun tuli trophy.

Itse asiassa myös täällä oli kahden ajetun rengasparin yhteiset kilometrit tuota samaa luokkaa trophyn napsahtaessa. Melkoista salatiedettä olleet nämä muutamat haasteet. :D
 
Vastaus: Rocket League

Harvoin tulee edes vaivauduttua lataamaan ilmaispelejä, mutta kyllä RL on kaveriporukan kans pelatessa ehkä jopa kovimpia pelejä uusien konsolien aikana. Tämmösiä pelejä pitäs olla enemmänki, missä kaikki on alusta asti samalla viivalla ja taito ratkaisee, eikä ole mitään ylimäärästä sontaa tungettu mukaan.

Ja sweet toothin saa auki myös onlinessa. On vaan niin laatikkomainen auto, että tietyissä nopeissa tilanteissa vaikea hahmottaa miten päin se auto on ja tulee lähettyä väärään suuntaan, joten ei sitä oikein tule käytettyä.
 
Vastaus: Rocket League

Näin napsahti itsellekin tämä trophy. Renkailla ajettu pyöristäen 57km+13km+1km+1km+4km eli semmoinen 76km.
Mulla taasen on yhdillä renkailla joku 75km ja parilla muulla joku 20km yhteensä. Trophyä ei vielä näy. On tosiaan ihme salatiedettä.
 
Ylös Bottom