Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nuo on ilmeisesti ihan peligrafiikkaa?Paavi sanoi:Ai niin... Täältä näkee myös kuvat, joista ehkä saa vinkkiä, mihin niitä tehoja tarvitaan![]()
xtn sanoi:Kalliilla ostin paikallisesta liikkeestä mutta itse peli kyllä vaikuttaa tosi hyvälle. Nopeasti opittavissa mutta vaikea hallita peli vaikuttaisi olevan, eli hetken aikaa menee ennenkuin Liven puolelle ranked matseihin uskaltautuu. Treenivihua kaipaavat voivat lisäillä listoilleen....
xtn sanoi:Kalliilla ostin paikallisesta liikkeestä mutta itse peli kyllä vaikuttaa tosi hyvälle. Nopeasti opittavissa mutta vaikea hallita peli vaikuttaisi olevan, eli hetken aikaa menee ennenkuin Liven puolelle ranked matseihin uskaltautuu. Treenivihua kaipaavat voivat lisäillä listoilleen....
mikaju sanoi:On kyllä hieno peli, mekaniikka toimii kuin unelma, perkeleen vaikeita tuntuu vain noin vastustajat jo mediumilla olevan.
Nisupulla sanoi:Tämä medium-tason loppuvastus suoraan sveduista tuntuu kyllä olevan aika ylivoimainen vastus näillä taidoilla. Erän voittaa, mutta siihen se jääkin ja lopussa sinikeltaiset värit vetävät voiton![]()
Artificial sanoi:Harjoittelua, harjoittelua! Itse alan jo pärjäilemään Expert-tason tietokoneelle
Tällä hetkellä on meneillään Juergenilla Expert -Tournament.