Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rocky Balboa

Kuinka moni teistä omistaa tämän pelin?
Kertookaa vähän tästä pelistä, minkälaiset ovat erot eri alustoilla, entä kuka omistaa tämän cubella?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Kertookaa vähän tästä pelistä, minkälaiset ovat erot eri alustoilla, entä kuka omistaa tämän cubella?

Erittäin maistuvaa menoa yksinpelinäkin, vaikeustaso on sopivasti kohdillaan ja tekniikan + taktiikan puolella löytyy yllättävän paljon syvyyttä. Kontrollit on terävät ja iskujen paino ihan miellyttävästi toteutettu. Musat suoraan leffasta, kuten tietty hahmotkin - parantaa peliä siis entisestään.

Kaksinpelinä vielä parempaa viihdettä ja vaikken nyt ole kuukauteen ehtinyt pelailemaan (koska en peliä omista), niin uskoisin sen kuitenkin kestävän kaksinpelinä siinä missä Tekkenkin, mutta hieman eri syistä..

Arvostelujen ja erilaisten foorumien mukaan X-Box versio on optimaalisin, Cube version ollessa jostain syystä aavistuksen laiskempi reagoimaan pelaajan toimiin ja PS 2 versio jääkin sitten kuulemma jo "reilusti" jälkeen tällä alueella. En kuitenkaan usko eron olevan merkittävä jos pelailee vaan yhdellä alustalla. Omat kokemukseni on kaikki X-Boxin versiosta ja sen perusteella oon päättänyt hommata pelin Cubellekin heti Zeldan jälkeen..

Suosittelen :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus

PlayStation 2 -versiota aiemmin ahkerasti tahkonneena voin kyllä suositella tätä satunnaisen nyrkkeilyviihteen ystäville. Justin Baileyhan tuossa luettelikin tarpeeksi noita hyviä puolia. Itse en GC-versiota ole vielä päässyt hypistelemään, mutta PS2-editiossa hermoille kävivät ainakin pitkälliset latausajat.

- Esa

No sepä onkin hienoa. Olen tainnut lukea että siinä voi treenata omaa hahmoaankin, mickeyn avustuksella:)
ja että lihasmassan kehitys näkyy hahmon kehossa.
kylläpä tuon rockyn taidan ostaa. sen verran kovan luokan filmejä on nuo rockyt että pakkohankinta siitä tulee. mutta eye of the tiger siitä kuulemma puuttuu:(

Ylös Bottom