Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rogue Leader 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
No huh huh... on ne Factory 5 pojat saaneet hikoilla tommoisen pelin ääressä... grafiikka on aivan loistavaa!! Äänistä en nyt pysty sanomaan kun täällä meidän koulussa ei voi edes olla äänikortteja... Kyllä Rogue Leader 2 on minun hankinta listallani heti kärjessä. Täytyy meinaa sanoa että kyllä GameCube on ostamisen arvoinen konsoli...

Jep. Star Wars - Rogue Squadron 2: Rogue Leader tulee olemaan aivan sairaan hyvä peli! Tämä on kenties juuri näistä julkaisupeleistä SE, joka kiinnostaa eniten, sillä olihan tuo ykkösosa N64:lla ihan kivaa näpertelyä ;) Ja kuka sanoikaan Star Wars-pelien tason olevan laskussa? Voin sanoa, että he saavat syödä sanansa kun on tätä peliä pelannut!

No kuinkas moni täältä sitä sitten onkaan pelannut? :)
Esan ja Grieverin ei tarvitse vastata :)

Perkeleellisen lyhyt on peli, mutta kummasti sen vetovoima pakottaa pelaamaan sitä uudestaan ja uudestaan. Nyt olen pelin mennyt kolmesti läpi. :)

Arvostelun voitte lukea Nintendofinistä, vaikkakin näin jälkikäteen ajateltuna taisin arvioida sen hieman(Todellakin vain hieman ) yläkanttiin...

Onhan se ihan mukava peli. Kyllä se ainakin ykkösosan voittaa, kiitos avaruustaisteluiden. Pitää vaan nyt miettiä minkä toisen pelin ostaa julkaisussa RL:n kaveriksi. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
No kuinkas moni täältä sitä sitten onkaan pelannut?
Perkeleellisen lyhyt on peli, mutta kummasti sen vetovoima pakottaa pelaamaan sitä uudestaan ja uudestaan. Nyt olen pelin mennyt kolmesti läpi.

Olen tuota noin 15-30 minsaa suurinpiirtein kokeillut (pelatessa meni ajantaju :D), ja todella (siis TODELLA) hyvältä vaikutti. Tuosta lyhyydestä en voi sanoa kuin että oli myös tuo PS2:n SW: Starfighterkin tosi lyhyt, mutta hyvin jaksaa sitäkin vielä tahkoa :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itse odotan innolla RS2:ssa näitä "behind the scenes"-ekstroja, kuten käyntiä Factor 5:n toimistossa jne. :D

Ai siinä on sellaisiakin? :eek: No nyt tuli vielä suurempi hinku saada Cube ja RS2 käsiini! :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mahakas
Onhan se ihan mukava peli. Kyllä se ainakin ykkösosan voittaa, kiitos avaruustaisteluiden. Pitää vaan nyt miettiä minkä toisen pelin ostaa julkaisussa RL:n kaveriksi. :)

Luigi´s Mansion, tai Wave Race: Blue Storm.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mahakas

Kannattaa ehdottomasti hankkia Super Monkey Ball!

- Esa

Saa nyt nähdä mihin budjetti riittää. Ainakin alustavasti arvelin GameCuben julkaisussa Luigi´s Mansionin ja Wave Racen olevan minun hankintani. Tietysti muistikortti on myöskin pakkohankinta.
Rogue Leader ostetaan sitten myöhemmin, mutta ostetaan varmasti kuitenkin:D

Erittain mielenkiintoinen dokumentti oli tuo Roguen tekeminen.. Siinakin tuli minulle paljon uutta faktaa. Myos tehtavien kommenttiraidat olivat mukavaa ekstraa. Niista sai todella hyvan kuvan pelin tekemisen eri vaiheista esim. uutta minulle oli, etta Factor 5 kaytti E3:lla pelia testaavia ihmisia Death Starin kuilun vaikeusasteen saatamiseen peruspeluille. :)

BUGI

Herätetäänpä tämäkin henkiin.

Onko muilla pelaajilla esiintynyt tälläistä bugia vai olenko vain niin helkatin typerä?

Pelaan Rogue Leaderia ja lähes jokaisessa kentässä mitalia tavoitellessa Targetin Compute Efficiency on 0%

Ajattelin taas aloitta Roguen pelaamisen ja tavoitella mitalleja, mutta ongelma on aina sama. Olen ampunut targetin computer päällä lähes kaikin tavoin. Niin, että olen osunut aina tai niin, että en osu koskaan ja nappi on pohjassa. Ihan millä lailla vaan. Jokatapauksessa Targetin Computer Efficiency näyttää aina nollaa? Ainut osa mikä lopputuloksissa on punaisena.
Vain kolmessa kentässä tämä on suostunut toimimaan. Omituista.

En ole nyt ihan varma mitä tarkoitat, mutta jossain tehtävissä et saa käyttää yhtään kertaa targeting computeria. (Jos kultamitaleita tavoittelet niin ei touta pidä käyttää kertaakaan) Ja aina joka missionin alussa sulla 100% targeting computer ja jos käytät sitä sen vähenee koko ajan. Toivottavasti tämä on se mitä hait.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Ja aina joka missionin alussa sulla 100% targeting computer ja jos käytät sitä sen vähenee koko ajan..

Kiitos WeePee. En oikein tiennyt, että mistä prosentit lasketaan. Luulin sen ilmoittavan osuma tarkkuutta, muut hyvä näin.

Re: BUGI

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Pelaan Rogue Leaderia ja lähes jokaisessa kentässä mitalia tavoitellessa Targetin Compute Efficiency on 0%

Olen ampunut targetin computer päällä lähes kaikin tavoin.
Et muuten arvaakaan kuinka moni on tehnyt saman virheen :)

Jaksaa tätä joku muukin vielä näköjään pelata...
Mielestäni Cuben paras peli, Metroid Prime on lähellä muttei mene ohi.
Aina kun saa uutta kotiteatterilaitteistoa niin tämä peli on kyllä aina eka jota kokeilen.

RS2:sta olen ainoastaan pelannut pääsiäislomalla, tosin ei tätäkään kovin paljoa. Peliin en ole oikeastaan missään vaiheessa kyllästynyt, pelin täytyy siis olla loistava :).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kepu
Aina kun saa uutta kotiteatterilaitteistoa niin tämä peli on kyllä aina eka jota kokeilen.
Totta, RL on visuaalisesti sekä erityisesti audiovisuaalisesti mahtava elämys. Enkä ymmärrä niitä jotka vinkuvat, että "moni kakku päältä kaunis". Sillä RL on myös pelattavuudeltaan huippuluokkaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Totta, RL on visuaalisesti sekä erityisesti audiovisuaalisesti mahtava elämys. Enkä ymmärrä niitä jotka vinkuvat, että "moni kakku päältä kaunis". Sillä RL on myös pelattavuudeltaan huippuluokkaa.
Kun on aikanaan ihastunut loistavaan X-Wingiin ja TIE Fighteriin, ei nämä nykyiset SW-räiskinnät tunnu pelillisesti paljon miltään. Tokihan arcade-toimintakin voidaan tehdä todella hyvin, mutta ei nykyisissä Star Wars -peleissä ihan siihen ole pystyttä, vaan pelit ovat olleet vain "ihan hyviä".

Silti, perushyvä räiskintä on yhdistetty upeasti toteutettuun alkuperäiseen SW-maailmaan.

Toimii. Edelleen.

Ylös Bottom