Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rogue Leaderin kaatuilu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallstone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gallstone

New Member
Huomasinpa tuossa päivänä muutamana että Rogue Leaderin Hoth mission tuntuu kaatuvan aika hanakkaasti. Kuutio menee täysin jumiin ja jättää äänikanavan vonkumaan kuin palosireeni->edes resetti ei auta. Ainakin yhdellä tuntemallani henkilöllä on ollut täsmälleen samankaltaisia ongelmia, joten olisinkin kiinnostunut tietämään onko tämä mahdollisesti yleinenkin ongelma (eli onko kyseisen pelin PAL-käännös osittain juostenkustu versio).

Sinällään huvittava ilmiö, että tuo X-box tuossa vieressä ei ole osoittanut minkaanlaisia hyytymisen merkkejä tähän mennessä (Konsolisotien nimissä joku varmaan toivoisi että se pukkaisi blue screen of deathia ruutuun, mutta ainakaan tähän päivään asti en ole saanut sitä toteutumaan) :P
 
Moni on saanut kaatumaan juuri Hothissa. No varmaan se Xboxikin kaatuu jos peli on huonosti testattu ja bugeja löytyy kuten tapauksessa RL on. Eikös tuo peli ensin ollut jonkinasteinen teknologiademo ohimennen vilautettavaksi, josta pitikin yhtäkkiä tehdä täysiverinen peli. Valitettavasti ajanpuute näkyy...
 
Jooh, mulla on kans sellanen fiilis, et tuo
on kyllä nopeasti tehty.

meinaan mulla ei hoth ole koskaan kylläkään kaatunut,
mut sen sijaan kyllä esim. Trainingissa
joskus framerate tipahtaa alle kympin.

kyllä se ottaa takas sen aika nopsaan, mut jökkistelee
se kyllä =)

ei silleen et se trainingissa vaivaisi mokoma...

ei mulla muita bugeja ole ilmennyt.

mut buginen tekele se on kyllä. paskan välii, hyvä peli se silti on =)
 
Mulla ei oo kaatunut kertaakaan. Johtuneeko sitten Japanin konsolista, vaiko USA versio peleistä.

Ei missään muussakaan pelissä ole koskaan kaatunut, mutta SSBM:n yhdessä kentässä rupes tökkimään ihan törkeesti yhtääkkiä, mutta ongelma kprjaantui, kun menin takaisin hahmonvalintaan.
 
Olen pelannut Rogue Leaderia TODELLA paljon 1½ viikon ajan eikä peli ole kaatunut eikä ole ollut mitään muitakaan onkelmia.
 
Itselläni Rogue Leaderin PAL-versio on kerran jämähtänyt siellä Hoth-tasossa.. aivan lopussa meni täysin tilttiin. Tiedä sitten..

- Esa
 
Tuo jymähti kerran heti ensinmäisen tehtävän tornien ampumisen jälkeen.. Ruutu vain jäi mustaksi.
 
Itse olen pelannut peliä aika paljon (vaan aika huono siinä tunnun olevan... Prisoners of Maw vai mikälieneeolikaan on leveli jossa olen jumissa) vaan kertaakaan ei ole sekoillut millään lailla. Hothia on pelattu eniten (sitä on kaikki testaavat kaverit pelanneet) eikä ole ollut mitään ongelmia...

Minulla se siis toimii yhtä hyvin kuin Episode II:n loppurymistely. (joka on siis taivaallisen upea)
 
Trainingissa on tosiaan jumittanut kerran ja pahasti...

Mutta on tuo muuten aivan huikea peli! Ostin perjantaina, ja koko viikonlopun olen pelaillut. Minusta tuli kerralla Star Wars -fani. :D
Episode II:n kävin äsken katsomassa. Ei se kuitenkaan yhtä hyvä ollut, kuin Rogue Leader 2... ;)
 
RL on yksi buginen peli. Muuten tuosta xboxista, se pukkaa vihreän ruudun vian ilmetessä, ei sinistä ;)
 
Tapahtuihan se Hothin jumittuminen lopulta. Peli jumittui siis täysin, ja "palosireeni" jäi soimaan. Tämä tapahtui kentän loppuosassa, siellä missä mm. vaihdetaan X-Wing alle.
 
Eikös tämä kaatuilu Hoth- kentässä ollut jo läsnä roguen NTSC- versiossa? Itselleni ei tosin ole kaatunu... vielä...

No pöh... ei näitä kaatumisia n64:n aikaan sattunu kuin pari viiden vuoden sisään...
 
Eilen pelailin Hothia muutaman kerran ennen kuin pääsin läpi (kun en meinannut saada ajoitusta sen kaapelin kanssa kohdalleen) ja huomasin että aina kun se ionikanuuna kentän alussa ampui niin peli jummasi todella paljon. Tuli ihan vanhat tie-fighterajat mieleen peeceellä...

Ei kuitenkaan kaatunut. Muissa tasoissa ei näy tuollaista sattuneen.
 
ja tälläinen peli saa arvosteluista huippu arvioita?

noh jooh... arvostelioilla käyny hirmu pulla että heillä ei kenelläkään ole peli kaatunut =))

mielestäni ainakin arvosteluissa pitäisi mainita tämä kaatumis-feature, koska se vaikuttaa tiedetysti pelinautintoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
ja tälläinen peli saa arvosteluista huippu arvioita?

noh jooh... arvostelioilla käyny hirmu pulla että heillä ei kenelläkään ole peli kaatunut =))

mielestäni ainakin arvosteluissa pitäisi mainita tämä kaatumis-feature, koska se vaikuttaa tiedetysti pelinautintoon.

No mulla ei ainakaan ole kaatunut kertaakaan. Oletko edes testannut peliä?
 
Kyseessä on itseasiassa tietystä ohjelmointivirheestä aiheutuva bugi mikä tulee esiin todella harvoin. Siis niin harvoin että on mennyt läpi kovasta testauksesta mikä tuollaisille peleille tehdään. Eli arvostelijoilla ei ole käynyt mikään hirmu pulla vaan tuosta bugista valittaineilla harvinaisen huono. Nimittäin jos pelaat Hoth-tason 10 kertaa peräkkäin ei ole todennäköistä että peli kaatuu niistä yhdelläkään.
 
En? olenko väittänyt?

sanoin vain että internetissä suffaillessa olen törmänyt samaan uutiseen monesti, joten ihmetyttää miksi arvostelijat eivät ole asiasta maininut.

ja ei tarvitse peliä testat jotta tietäisi että kaatuilu on aina vain miinusta, ja kaikki miinukset ovat aina pois peli-ilosta.

ja onko kohtuutonta odottaa että konsolilla pelit toimisivat?

ei, en väitä että xbox ei kaatuisi, käsittääkseni joillakin halo on kaatunut.


Ihmetyttää myös tämä random kaatuilu... luulisi että se sitten kaatuisi kaikilla, eikä vain joillakin... "toimittanut laittoman toiminnan muistipaikassa X24rsf" eli voi olla että jotkut ovat tehneet sitten jotain hassua mitä ei cube ymmärrä.
 
olenko arvostellut peliä?

muuta kuin että mahdollinen kaatuilu vähentää peli-iloa? ja tämän voi varmasti sanoa kaikki peliä koittaneetkin =)

vai

onko sinusta kivaa jos pelisi kaatuilisivat?
 
Ylös Bottom