Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rollercoaster Tycoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurki-fin-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kurki-fin-

New Member
Huomenta vaan kaikille!! pelaajille! ja sivujen ylläpitäjille!!

onko kukaan odottanut tämän tyyppistä peliä kuten otsikko?

mä oon ainakin oottanut!! oon melkeen harkinnut jo koko xbox:sta luopumista koska pelit on niin samankaltaisia ja suurin osa rahastuspaskaa. (bloodwake, wreckles,.. jne,..)

mutta nyt tulee jotain mitä odotan roller...
simcity tyyppisiä pelejä toivoisin olevan enemmänkin.
ja jotain sotastrategia-pelejä myös.

antakaa kommenttia!!

terveisin Kurki-fin-

No tjaah. Kyllähän tuota Roller Tycoonia tuli tietokoneella pelattua. Ihan kiva se oli, kunnes meni pelkäksi vuoristoratojen suunnitteluksi.

Jos Xboxille tulee täysin samanlainen (siis ei mitään grafiikka uudistuksia or something else like that), niin taitaa jäädä ostamassa. Myöskin tuo Xboxin ohjaimella tuollaisten pelien ohjaus hieman arvelluttaa.

Tietokoneella tuollaiset todellakin toimii hyvin, koska käytössä on hiiri ja suuret näyttötarkkuudet. Tuollaiset mikronysväyspelit menettävät hohdostaan paljon jos niitä vaan aletaan suoraan porttaamaan boxille. Selvää on, että teevellä kuvasta ei saada kovinkaan tarkkaa/kattamaan tarpeeksi suurta alaa pelialueesta ja boxin ohjaimella tuollaisen vääntäminen on varmasti suurta tuskaa.

Minusta konsolipelit saisivat keskittyä niiden omimpiin alueisiin eli urheilu, toiminta, kaahailu jne. Kunnon HC strategiapelit ja simulaatiot saisi jättää tietokoneiden huoleksi.

-Hellcat-

no nyt olen hommannut tuon kyseisen pelin.
olen tyytyväinen.

totta on sekin näkökulma että tietokoneella paras, mutta mutta
esim. minulla ei ole tietokonetta ja ei vielä varaa hommata sitä.
liekö milloin.
eli nyt se on xbox:lla ja hyvä niin.
tykkään todella tämäntyyppisistä peleistä.

toki hiirellä hallinta olisi helpompaa.
mutta ei se niin vaikeaa ole myöskään xb:n ohjaimella.

versio on aika tarkkaan sama kuin kuin tietokoneessa (olen tuttavan luona pelannut) joitakin puutteita pitää sisällään, en sitten tiedä ovatko samat puutteet tietokone versiossa ?

kuten joissakin kohden kun yrittää liittää kahta vuoristoradan pätkää toisiinsa niin kuvakulmasta johtuen ei koskaan mene kohilleen, kun "täältä" katsoo niin olisi kohillaan mutta toisesta suunnasta katsottuna ei ja sitten kun yrittää toisesta suunnasta niin tän toisen suunnan mukaan ei ole taaskaan kohallaan.

toinen vaikeus on että kun on paljon kaikkea aineistoa vuoristorataa ja puita ja kävelysiltoja niin jos yrittää jotain tiettyä kohtaa muokata niin ei millään pääse "käsiksi koska nämä "esteet" edessä katsoi mistäpäin tahansa ja vaikka on olemassa mahdollisuus että ne voi ottaa pois näkyvistä tai siis muuttaa varjoiksi niin aktivoituvat kuitenkin.
esim. kun yrittää poistaa jotain tietä jostain vuoristoradan alta jota ei enää tarvita, niin aina se vuoristirata aktivoituu kun yrittää vain poistaa sen tien.

mutta muilta osin olen tyytyväinen, käytön loogisuus, monet eri vaihtoehdot, kehitys, laajennusvaihtoehdot,jne
grafiikka on mielestäni aivan riittävää verrattuna esim. tietokoneen näyttöön .

nyt siis muutkin innolla mukaan!!

terveisin kurki-fin-

Kurki-fin, nuo ihan samat typerät virheet olivat tietokoneversiossakin.

Olen pelannut tietokoneella Rollercoaster Tycoonia ja sen lisäosaa Added Atractycoonsia, ja kummassakin ilmeni samoja vikoja. Kun kerran sen Xboxille väänsivät, olisivat kyllä minun puolestani saaneet tehdä hieman paremman grafiikan ja vapaasti 360 astetta liikuteltavan ja vapaasti zoomaavan kameran. Helpottaisi pelausta huomattavasti.

Ylös Bottom