Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osa on, osa ei ole.Että onko tässä samoin ko pleikalla. et pelit ovat aluekoodi vapaita? että voi surutta tilata tuolta ulkomailta.
Ääni Lost Odysseylle. Ehdottomasti paras.
Mass Effect taas semi-roolipelinä on aivan loistava myös.
Sitten onhan näitä muita: Infinite Undiscovery, Star Ocean: The last hope, Last Remnant, Oblivion,
Tales of Vesperia ainakin mitä mieleen tulee. Mutta ko. pelien hyvyys onkin sitten suhteellinen käsite. Toiset tykkää toiset ei.. Ihan hyvää tavaraa suurin osa kuitenkin.
Mielestäni Mass Effect on enempi roolipeli kuin japanilaiset vastaavat. Siinä sentään voi pelata roolia jotenkin, japanilaisessa katsotaan tarinan kulkua eteenpäin ja tehdään ehkä pari päätöstä. Mass Effect on kunnon roolipeli, vaikka siinä ei nopilla viskotakkaan niin paljoa kuin muissa. Roolipeli nimike ei tarkoita sitä levuttamista, vaan juuri roolin pelaamista.
Eiköhän nuo kaikki ole roolipelejä. Ainakin itse luen ne kaikki sinne. En jaksa turhaan hifistellä tuon "rooli" sanan kanssa. Roolipeleistä konsolilla/pc:llä ainakin itselle tulee ekana mieleen level:eiden hankkiminen eikä mikään roolissa pelaaminen. Nuo viralliset roolipelit, joita konsoleilla taikka pc:llä ei ole on siitten asia erikseen. Niitä saa rasvatukat rauhassa pelata, kunhan eivät tule minun olohuoneeseen sitä tekemään.
Eli eiköhän nuo kaikki mahdu saman kategorian alle. Sama homma on metalli musiikissa, josta alakategorioita löytyy mielin määrin ja jokaisen metallia kuuntelevan teinin pitää väitellä mikä bändi on mitäkin tyyppiä.
Ja asiaan. Fallout 3, Oblivion ja Mass Effect ovat potkineet parhaiten omista peleistäni. Fallout ykkösenä.
Suht paljon hehkutettu Lost Odyssey ei toiminut minulle sitten yhtään, juoni oli erittäin heikko(IMO) nelos cd:n alkuun asti johon jaksoin pelata ja taisteluissa jatkuva reaktio blockaaminen oli rasittavaa.