Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

roolipelit

{LTK}Lynx

New Member
kertokaapa joku hyviä roolipelejä gc:lle ja onko final fantasy sarjan pelejä julkaistu yhtään tai tuleeko niitä ollenkaan gc:lle?!
 
Cubelle ilmestyy keväällä Final Fantasy: Chrystal Chronicles (only for GC)
Samana vuodenaikana ilmestyy myös Tales of Symphonia (only for GC) ja Phantasy star online episode III (only for GC + nettipeli)
Muita: Skies of Arcadia Legends (only for GC)
Phantasy star online episode I ja II (nettipeli)
 
Skies of Arcadia Legends on DC:n SoA:n uusintaversio.

Lisäksi Cubelta löytyy ainakin Lost Kindom-pelit.


prkl näiden quote ja edit -nappien kanssa. Piti quotata ja sitten menin vahingossa editoimaan :( -nem
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Skies of Arcadia Legendsiä suosittelen itse lämpimästi. Ja käytiinhän ne laatupelit tässä ketjussa muutenkin jo läpi. 'Nuff said.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Skies of Arcadia Legends on DC:n SoA:n uusinta versio.

Lisäksi Cubelta löytyy ainakin Lost Kindom-pelit.
SoA: Legends on tosiaan hyvin pitkälti täysin sama peli kuin DC:lle, eikä varsinaisesta uusintaversiostakaan voi oikein puhua.

Lost Kingdoms 1 ja 2 löytyvät myös pelikuutiolle, mutta pelit vaikuttavat kovin keskinkertaisilta. Kannattaa ehkä suosiolla odottaa FF:CC:tä ja Namcon Tales of Symphoniaa (olettaen, että tämä jälkimmäinen on siis edes tulossa tänne Eurooppaan).
 
Tulossa ehkä jopa Eurooppaan:
Giftpia(Nintendo)
Baten Kaitos(Namco/Monolith)

Oli niitä muitakin, en vain muista nimiä.
 
Jos haluaa ropeja pelata cubella niin sitten ehdotan Gladiusta. Siinä on vasta hyvä peli. Käy sivuilla katsomassa http://www.lucasarts.com/products/gladius/
 
Mä kuulin huhuu, että konsoleilla ei olis roolipelejä...
 
Tosta Skies of Arcadiasta mulla olis sellasta kysyttävää, että onko se kuinka pitkä peli ja onko pelattaa riittävästi. Kun ajattelin hommata cubelle uutta pelattavaa ja roolipeli kiinnostais, kun ei muita roolipelejä näytä olevan oikein. Eli kuinka monta tuntia suunnilleen riitää peliaikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Tosta Skies of Arcadiasta mulla olis sellasta kysyttävää, että onko se kuinka pitkä peli ja onko pelattaa riittävästi. Kun ajattelin hommata cubelle uutta pelattavaa ja roolipeli kiinnostais, kun ei muita roolipelejä näytä olevan oikein. Eli kuinka monta tuntia suunnilleen riitää peliaikaa.
Pelasin noin 80-90% kaikista sivutehtävista ja juonen ja aikaa meni 65, että se on kyllä todella pitkä peli. 70-80 tuntia menee varmaan, jos kaikki sivutehtävät pelaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Pelasin noin 80-90% kaikista sivutehtävista ja juonen ja aikaa meni 65, että se on kyllä todella pitkä peli. 70-80 tuntia menee varmaan, jos kaikki sivutehtävät pelaa.

Oliko hyvä peli ja hintansa arvoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Mä kuulin huhuu, että konsoleilla ei olis roolipelejä...

Kuulit huhua vaan joltain niiltä 80-luvulle jämähtäneiltä jotka luulevat että kyseinen termi on varattu p&p ropeille jotka ovat sitten p&p roolipelejä. Konsoleille on roolipelejä tosiasiassa erittäin paljon.
 
joo nyt aijon ostaa ton Skies of arcadian, jos vaa löytäis sen jostain, kun kaikista nettikaupoista mitä olen katsonut niin se on loppunu sieltä ja täältä meidän kaupoista ei löydy peliä. Myöskään kun olen yrittäny etsiä sitä ja kysellyt tuolta cubefinin tavaratorista, niin ei sieltäkään löydy halukkaita myyjiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Tosta Skies of Arcadiasta mulla olis sellasta kysyttävää, että onko se kuinka pitkä peli ja onko pelattaa riittävästi. Kun ajattelin hommata cubelle uutta pelattavaa ja roolipeli kiinnostais, kun ei muita roolipelejä näytä olevan oikein. Eli kuinka monta tuntia suunnilleen riitää peliaikaa.

Pistämpä omat kokemukseni pelistä. Peli on aivan uskomaton. Olen pelanut sitä "vasta" 90 tuntia ;), ja loppumetreillä ollaan...luulisin.

Menee minun Ultimate top 3:een roolipeleissä. Graffa on kökköä (Huomaa hyvin kun kokeilin peliä videotykillä), mutta ei sillä väliä! En olisi ikinä uskonut että näin hyvää juonta, juonen käänteitä ja pelihahmojen luonnetta voi tuoda näin hyvin peliin. Niin ja eipä muuten ala pituudensa puolesta tympäisemään yhtään, toisin kuin FF7 joka oli lopussa jo todella puuduttavaa kamaa. Niin ja musiikit on mielestäni todella hyviä. Ainoa miinus mielestäni on täysin ala-arvoinen ääninäyttely vieläpä oikein korosteltulla jenkhiärrrällä. YÖK.

Arvonimiä Wyselle on tullut kerättyä ja aikamoinen määrä, lähes kaikki erikoisemmatkin.

Anyway suosittelen kaikille! Tämä on hunajaa.
 
DC-käännös, siksi graffa on kökköä. Loistava peli oli ainakin DC:llä. Ääninäyttelyä siinä ei kuitenkaan (muistaakseni) ollut.

Mitäs uutta tossa GC-versiossa on. Kaveri osti, ja mietin, pitäisikö lainata ja pelata uudestaan GC:llä läpi.
 
Latausajat ovat paljon lyhyempiä , musiikkeja on muokattu (omasta mielestäni alkuperäisessä on paremmat) , enemmän lisätehtäviä , paljon enemmän discovereita eli löytöjä ym.ym.

Peli on todella rautaa , jokaisen GC omistajan pakko-ostos :cool:
 
No joo...onhan tuo Skies of Arcadia Legends paras roolipeli cubelle tällä hetkellä. Mistään ääninäyttelystä ei voida puhua, kun hahmot puhe osioissa välillä ääntelevät tai sanovat jonkun sanan. Taisteluissakin on muutama lause per hahmo.
 
Ylös Bottom