Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RTL Skispringen 2005

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TseiTsei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TseiTsei

New Member
Milloinkahan kyseinen peli tulee Suomen kamaralle myyntiin? Olen yrittänyt etsiä tietoa mm. Toptronicsin sivuilta, mutta turhaan. Amazon.de:ssä peli on myynnissä, mutta liekö saksankielinen versio? :D. Niin ja pelin viralliset sivuthan ovat osoitteessa http://www.skispringen2005.de/.
 
Vastaus: RTL Skispringen 2005

Ruotsiin on tulossa tammikuussa. Suomeen luulisi tulevan saman maahantuojan (K.E. Media) kautta, mutta ei ainakaan vielä löydy listoilta.
 
Vastaus: RTL Skispringen 2005

Onkos kukaan pelannut tätä peliä? Onko pelissä oikeat hyppääjät? Tekis mieli mennä ostaa tää peli nyt, mutta en ole nähnyt yhtään arvostelua ja olis kiva tietää onko hyvä vai huono...
 
Vastaus: RTL Skispringen 2005

Kaverilla näin tuon, ihan kelpo mäkihyppypeli.

+ Lentomäet & muutkin oikeat paikkakunnat
+ Järkevän oloinen hyppysysteemi

- Hyppypaikat olisivat voineet nyt olla edes mallinnettu sinnepäin kuin oikeat esikuvat, Kuopio on vuorien keskellä. :D
- Ei oikeita hyppääjiä, keksityt nimet
- Ihme vedonlyöntijuttuja
- Muutenkin valmennuskuviot outoja, ostetaan valmentaja esim. yhden kisan ajaksi.
 
Vastaus: RTL Skispringen 2005

Huono juttu ettei ole oikeita hyppääjiä. Toivottavasti nimiä pystyisi vaihtaa, eihän niillä naamoilla ole väliä.

Taidan käydä ostamassa, toivottavasti ei mene rahat hukkaan.
 
Vastaus: RTL Skispringen 2005

Mielenkiintoista. Onko tuo peli ihan täysi hintainen vai platinum hintatasoa? Voittaakohan Deluxe Ski Jumpia joka tietokoneella on aivan kingi peli :D

Captain Cook sanoi:
Huono juttu ettei ole oikeita hyppääjiä. Toivottavasti nimiä pystyisi vaihtaa, eihän niillä naamoilla ole väliä.

Taidan käydä ostamassa, toivottavasti ei mene rahat hukkaan.

Kokeilehan sitten pystyykö niitä nimiä vaihtamaan hyppääjille?
 
Vastaus: RTL Skispringen 2005

Itse olen seasonia mätkinyt jo lähelle 10 kautta. Tietkokone peleistä pelailen tätä varmaankin eniten. Todella viihdyttävä peli kyllä!
 
Ylös Bottom