Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rumble Pak

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Olen hommaamassa DC:tä ja ajattelin vain, että kannattaako tuollainen hommata ja kuinka paljon kehtaa maksaa. Niin ja onko Segan oma paras vaihtoehto. Tuolla aikaisemmin luin, että ehkä asia on toisin. Niin ja saako mistään kaupasta enää vai pitääkö ostaa joltain heebolta käytettynä.

Niin, että onko hintansa väärti?

Kiitos jo etukäteen.

Kyllä kannattaa hommata dreamcast!!
Ja Kyllä dreamcasteja myydään vielä uutena (esim: vpd)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Puhuin RUMBLE PAKista! "...onko Segan oma paras vaihtoehto...". Joo...

ozki on DCFIN:in uusi nero..

Segan oma periaattessa on paras koska ilmeisemmin kaikki pelit tukee sitä :D

Etusivulla on yhteensopivuuslistaus peleistä ja kolmannensukupuolen laitteista. kannattaa katsoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Nem oli ennen DCFINin nero, mutta sitten me huomattiin että se onkin pässiääliö. Se sai oikein pokaalinkin.
Millois tällästä on tapahtunu? Linkkiä kehiin. ;)

Olen hommaamassa DC:tä ja ajattelin vain, että kannattaako tuollainen hommata ja kuinka paljon kehtaa maksaa. Niin ja onko Segan oma paras vaihtoehto. Tuolla aikaisemmin luin, että ehkä asia on toisin. Niin ja saako mistään kaupasta enää vai pitääkö ostaa joltain heebolta käytettynä.

Joo, hanki Dreamcast! Se on ihan paras!! Ja Sega oma on paras, älä osta piraatti-Dreamcastia!

:D

(Saanko mä nyt sen pokaalin?)

Niin ja sitten samat kysymykset vielä tuosta RGB-kaapelista. Eli kannattaako hommata ja paljonko maksaa jne.

Niin ja sitten samat kysymykset vielä tuosta RGB-kaapelista. Eli kannattaako hommata ja paljonko maksaa jne.
Kyllä kannattaa ehdottomasti. Helsingin stockalla on poistomyynnissä 5, joten hopi hopi.

Ylös Bottom