Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[RUN] "Klaani" Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Vastaus: [RUN] "Klaani" Rekrytoi Porukkaa BF3 varten

Elikkäs legendaarinen MaD etlsii pelaajia kokoonpanoonsa!
Mitä me vaadimme? Jotku joukkueesta pelasi FaSo:n kokoonpanoossa, mutta taito ei sielläkään riittäny..
Ollaan hakattu COD:issa top-3 parhaan joukossa ja nyt olis aika näyttää minne tää porukka pystyy.. Elikkäs...

BF3:
Vaatimuksina on se, että olet väh. 16v täyttänyt. K/D siellä päälle 2,2.. Ja pelaat "PTFO". Osaat jokaista aluetta.. Mutta hei snaippereille ilo uutinen! Itse olen jenhin "THE HOG" eli nappaan vastustajia monen metrin päästä! Normaali asema on siellä 900m-1400m!
Jengiin haetaan yhtä suppoo joka osaa hommansa oikein.. 1 engineerii joka ottaa tankit pois paikasta kuin paikasta ja medicciä joka ottaa jengin huomioon aina ensimmäiseks. Eli parantaa muita eikä keskity niihin tappoihin.

Elikkäs nyt siel pelaa pelaajia jotka on saanu "Lääkintä koulutuksen, sekä panssarin torjunnan" sekä minä joka nappaa vihuja "1400m" päästä. Snaippereita tarvittais n. 2 kappaletta.. Elikkäs Supot 1, Medic 1, Engi 1 ja Recon 2 tervetuloa! Ollaan oltu codissa maailman top-3 ym en tie mitä jakaa.. Pelit menee joko normi tai HC ei väliä! Ja jos ei snaippereilla ole "seillaista" taitoa niin annan vinkkejä Headsetin kautta..

Pelityyli: Iskeny CODista että agressiivisesti mennään objetiin.. Muutama snaipperi saa ihmeitä aikaan jos spottaa vastustajat/nappaa ne ulos...
Kuitenkin pidetään hauskaa ei muuta, mutta jos snaipperin taitoja tahdotte sekä agressiivisen pelaamisen taidon niin kannattaa joinata jengiin!


Aaa joo. Ja jengistä ite... Keski-ikä n.. 23v. Palattu yhdessä 2007 lähtien (COD4).. Saavutuksia mm. FTurneen 1-sija, MOS 5x Mestarit ja Tietenkin GB:n top-3 Ranking... Ei kai muuta :D
 
Ylös Bottom