Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rune

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse en edes tiedä tästä oikein yhtään mitään, mutta pitääpä hieman tutustua asiaan ja tehdä vaikkapa esikatseluakin jossain välissä..

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Rune kiinnostaa... hienoa tietää että GC:lle on tulossa RGP!

RGP? Sorry nipotuksesta, mutta tarkoitatko RPG:tä (Role Playing Game)? Ja eikös Rune ole rankattu seikkauilupeliksi? Oh well... :)

Kiinnostuinpa sitten minäkin tästä kun mainittiin joten käväisinpä vaihteeksi katsomassa löytyisikö GameSpotista mitään tästä pelistä... yllätys, yllätys: löytyi!

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,529740,00.html

Kuvia ja videoita ym ym... Ihan siistiltä peliltä näyttää :)

Edit: korjauksia vain

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Rune

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

RGP? Sorry nipotuksesta, mutta tarkoitatko RPG:tä (Role Playing Game)? Ja eikös Rune ole rankattu seikkauilupeliksi? Oh well... :)

Nipotuksesta puheenollen, mikä on "seikkauilupeli? :D

No joka tapauksessa, ei taida ainakaan näillä näkymin Rune omaan pelihyllyyni hyökätä.

- Esa

Re: Re: Re: Rune

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Nipotuksesta puheenollen, mikä on "seikkauilupeli? :D

Noh, jokaisellahan on omat käsiteet näistäkin asiosta joissain tapauksissa, mutta itse tituleeraan RPG:iksi kaikki vuoropohjaiset roolipelit, kun taas esimerkiksi Zeldan määrittelen seikkailuksi... No joo elikkäs toiminta-RPG voisi olla oikea termi mutta minä en laske niitä pelejä varsinaisiksi ropeiksi, vaan seikkailupeleiksi :) Selittäminen on vaikeaa... :D

Ylös Bottom