Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ruotsalainen RAP-musiikki (sekä West-Rap)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wavejp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wavejp

New Member
Kuunteleeko kukaan laadukasta svenska rappia?? Itse ostin Lillemanin levyn ja levy on täynnä hitti ainesta! Osaako kukaan sanoo muita rappareita ku Petterin ja PeeWeen??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Svenskaräppi on suurimmaksi osaksi kauheaa. Tiedänhän minä yhden noiden lisäksi, nimittäin Markoolion, jos sitä nyt viitsii edes räppäriksi nimittää :rolleyes:
 
Re: Ruotsalainen RAP-musiikki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Kuunteleeko kukaan laadukasta svenska rappia?? Itse ostin Lillemanin levyn ja levy on täynnä hitti ainesta! Osaako kukaan sanoo muita rappareita ku Petterin ja PeeWeen??
JP saatana, joku raja näille typerille topiceille!:p
 
Heh heh, ei perhana :D .

Ainoa hyvä ruotsalainen bändi on In Flames ;) .
Älä nyt helvetti räppiä kuuntele! Tai no, Tulenkantajat on huippu, mut se on suomalainen ja en oo ihan varma voiko sitä räpiksi sanoo :rolleyes: .
 
Mielestäni ruotsinkieli on ruman kuuloista, joten en oikein välitä svenskarapista. Jos ei kieleen katsota niin onhan ruotsirappi kehittyneempää ja hurrit osaavat rapata paremmin kuin tämän hetken fintelligenssit, mutta kauhealta se ruotsinkieli kuulostaa.
 
Infinite mass ja bullet nii on kyllä huippu.. En ymmärrä teitä ku ette pidä ruotsinkielisestä rapista :confused: Hakekaa kaupasta (tai netistä) Lillemanin tonårstankar-levy ja sieltä Biisit soc.barn tai köp min platta soimaan nii kyllä elämä hymyilee:p

Kumppe ja Mixa ootte ihan perseestä :D
 
Loop Troopista puheen ollen, oliko kukaan muuten niiden keikalla viime perjantaina Nosturissa. Itse en päässyt paikalle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
En ymmärrä teitä ku ette pidä ruotsinkielisestä rapista :confused:

Kumppe ja Mixa ootte ihan perseestä :D
En ymmärrä miten voit pitää hinttiräpistä, saati sitten mistään muustakaan räpistä. Kuuntelisit sinäki Modern Talkingia:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mixa
Tai no, Tulenkantajat on huippu, mut se on suomalainen ja en oo ihan varma voiko sitä räpiksi sanoo :rolleyes: .
Metallica on melko hyvä bändi, vaikka se onkin amerikkalainen ja taitaa olla metallia eikä rappia.. Mutta silti. :rolleyes:

TÄMÄ OLI SIIS VITSI, SENKIN TOSIKOT! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Metallica on kyllä uusimilla levyillään hard-rockia ja alunperin oli trashia. Mutta nyt uusimman levyn myötä se taitaa kallistua pop-rockin puolelle.

(paras ruotsalainen bändi on Opeth ;) )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arca
Kaikki räp on suurimmaksi osaksi kauheaa. :rolleyes:

100% agree !!

Eihä se oo mitään musiikkia, vaan PUHETTA, jossa soi joku paska komppi taustalla!

heavy metal ja hard rock on kyllä parasta musiikkia. Kyllä tiesti rauhallisemmatkin menee, kun ozzy osbournen dreamer tai nightwishin sleeping sun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Loop Troopista puheen ollen, oliko kukaan muuten niiden keikalla viime perjantaina Nosturissa. Itse en päässyt paikalle.

Ois kyl pitäny mennä. Mut ei oo pahemmin rahaa tällä hetkellä.
 
Ylös Bottom