Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stranius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Mukana ollaan jos mahtuu viel pelipaikka lw tai rw mieluummin toi lw..
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Mukavasti porukkaa jo nyt listalla ja mut voi lisätä kans listan perään. KH/VL paikka ja taitureita laitellaan vauhtiin eli pleimeikkerinä mennää. Mites et onko tässä sit joku osallistujaraja et jääkö nyt rannalle, jos myöhään ilmoittautui?
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Juu mukana niin kuin sanottu. Mut seka joukkueilla ehottomasti, vähän vaihtelua ja itse asiassa ruottalaiset tekee samoin. Kuhan vähän vaan sitten kattoo "ketjuja" tehdessä ettei kaikki sniperit oo samassa pakassa jne.. ni ei kait väliä ihmeesti kenen kanssa jout.. sry pääsee :D pelaamaan. Ja voihan sitä yhen kaks treeni peliä vetää otp.ssä ennen tosi koitoksia jos niikseen tulee. Tosin lahjattomat treenaa ;)

Ihan hyvä idea toi, että katotaan ettei samaan ketjuun tule just vaan esim. snipereita, mutta sitten ne ketkä tekee ketjut niin ei välttämättä tunne kaikkia niin voi olla vähän hankalaa jaotella sitten pelaajia.
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Kait sitä voisi ilmoittautua mukaan LW tai RW mieluiten, mut toki C:kin käy. Pitäähän jonkun tuhlata myös.:D
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Itsekin voisin ilmoittautua... vasen pakki ja laituri ovat ominaisimpia pelipaikkoja.

LD/LW
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

ok, oon justiin pelaamassa pävittelen ton listan aamulla varmaankin:)
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Ilmoittautuminen loppuu tähän paikkaan, jo ilmoittautuneista pelaajista valitaan ketjut. Miten, siitä myöhemmin
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Hahmotin ilmoittautuneiden perusteella pelipaikat jonkinlaiseen muotoon. Näistä sitten väsätään neljä ketjua. Varsinaisia puolustajia oli melko vähän joten kaikki jotka jotain halukkuutta pakin tonttiin esittivät ovat tällä listalla siellä.

Ei varsinaisesti mikään "arvojärjestys" tämä lista, kunhan jotenkin järjestelin sitä vaan nyt alkuun.

Goalies:

samim25
Mhartik
mikaonparas69
Kenzy-FIN
ArGo--

Defence:

Kiketsi
Mynde77
Anakonna85
Rivari-Ana
Oukkigg
Nastynash77
Ubula
MikeK
Vessaharja
Terppo
lion10
FIN_Potilas
taemtaem
Azerach
Sadanpaamies

Right Wingers:

Koura
Wale_21
aketsu
NorppaAsd
Nupenviina_
Hollmuth

Left wingers:

gilpo08
Osku_87
Joni667
Enzka
_wickedtah69
zuke
Olski_45
isokeeko

Centers:

psychozazu
Rasputin
made44
jansku81
Proojaska
Lateksii
perhelindroos
Insane-Sane
turpoic
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Left wingers:

gilpo08
Osku_87
Joni667
Enzka
Wertyman
_wickedtah69
zuke

Centers:

psychozazu
Rasputin
made44
jansku81
Proojaska
Wertyman
perhelindroos

Onko tossa jokin sekaannus kun olen kahdella paikalle, center ja lw, vaikka pitäisi olla c?
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Onko tossa jokin sekaannus kun olen kahdella paikalle, center ja lw, vaikka pitäisi olla c?

Hyvinkin mahdollista että on jokin sekaannus kun aamukahvin kera noita kirjoittelin, otinpa nyt sieltä LW osastolta pois sitten sen nime.

Voi olla että tuossa listassa muutenkin on virheitä ja se on muutenkin vain hahmotus pelipaikoista.
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Voisin tulla pelaileen kans, LW tai RW molemmat käy.
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Hartikainen ounas mut:

Aleksanteri sanoo:
kyllä tuo Suomen joukkue näyttää iha hyvältä
paras sentteri vaan puuttuu:D
Marko sanoo:
juu pelaan mokkena
Aleksanteri sanoo:
hahahahahahhhahahaha


Mutta joo mut voi lisätä tosiaan tuonne jos vaan ukkoja tarvii nii pelaan kyllä mitä paikkaa vaan paitti mokkea. oon semmonen all-around pelaaja eli en osaa mitään hyvin.
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Hahmotin ilmoittautuneiden perusteella pelipaikat jonkinlaiseen muotoon. Näistä sitten väsätään neljä ketjua. Varsinaisia puolustajia oli melko vähän joten kaikki jotka jotain halukkuutta pakin tonttiin esittivät ovat tällä listalla siellä.

sen verta pitää siteerata tätä että mie ainakin olen täysverinen pakki 09:stä lähtien :) myöhemmin sit alannu pelaa hyökkiä ku onnistuu sielläki :)
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Ruottalaisten joukkue on valittu kutsumalla pelaajat ja alustava lista näyttää tältä:

Swenson
Jarnefur79
Lainville
Dix85
alexrusty
pulverling
CrAigChriZt
Isindar
SunniS
Heathens
Sitosmickis
Supremski
kriLLet
Argonat88
Cosssie
Cherrykicks
TrueTormentor
Roevhal
Sweleuf
Dunza
ZHiTNiK
Modo_Hockey
Stepside55
Robin-TheRed
Dikho
Acke82
cewkz
TBauer
Bushiboo
Clajjan
Foppatofflan
BigNyb
pzu23
Slynet
wall_ifk
topely

Ja TÄÄLLÄ ne höpisee näistä peleistä.
 
Vastaus: Ruotsiottelu [NHL10/Online Team Play]

Mun varmaan pakko jättäytyä pois..pleikkari hajosi.
 
Ylös Bottom