Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Nemesis

New Member
redspotgames julkaisee Senile Team jo pitkään työn alla olleen autopelin Rush Rush Rally Racingin ensi kuussa. Peli on ylhäältä päin kuvattu arcade-rallipeli, joka pelityyppinä on varmasti tuttu kaikille Slick 'n Slidea tai Death Rallya pelanneille. Pelin hinta on varsin edukas 15 euroa

Postituskulut kyseisestä kaupasta ovat kuitenkin suhteellisen hintavat yhdelle pelille, joten kyselen, että onko kiinnostuneita kimppatilaukseen. Keräisin etukäteen 15 euroa + kunkin osuuden postituskuluista Saksasta Suomeen + 1 euro postituskuluihin Suomessa (tai nouto Helsingistä).

Hommaa hieman hankaloittaa se, että pelistä julkaistaan myös mahdollisesti jonkin sortin Limited Edition -painos, jonka yksityiskohtia ei ole vielä paljastettu. Tuo on varmasti myös kalliimpi. Voi kuitenkin ilmoittaa kiinnostuksensa myös sitä kohtaan.
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Tulin jo tilanneeksi ;( Jokusen euron olisin säästänyt, mutta itse peli ei ollut kamalan kallis.
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Hiljaista on

Tilasin nyt kuitenkin kaksi kappaletta peliä, kun ei millään kykene maksamaan 10 euron postituskuluja 15 euron pelistä. Joten jos jotakuta nyt sattuisi peli kiinnostamaan, tämä ylimääräinen kappale vaihtaa omistajaa 20 eurolla (+ 1e postituskuluihin Suomessa)
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Enkö minä muka laittanut viestiä tulemaan? Minä voin sen toisen kappaleen sinulta ostaa pois kuleksimasta.
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Hitsit, tämä peli on jäänyt minulta täysin väliin!

Kertokaas pelifiiliksiä! Etenkin tuo multiplayer kiinnostaa!
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Pari iltaa tätä on nyt tullut pelattua. Vasemmassa peukalossa alkaa olla kovettuma ristiohjaimen näpyttelystä. Tykkään siis kovasti.

Vauhtia on ihan hirmuisesti. Pärjätäkseen jo helpoimmalla tasolla radat täytyy olla melkeinpä ulkomuistissa. Digitaalinen ohjaustuntuma on tosi hyvä, analogitikulla voi pelata mutta sillä ei tee mitään.

Musiikit etenkin kaupunkikentissä ovat mukavan urbaania teknotykitystä, toimivat kyllä muutenkin. Pelattavaa jo yksinpelissä eri saavutusten muodossa on. Yksinpelikenttiä on kaikkineen 10+1. Viimeiseen kenttään en ole vielä päässyt, ilmeisesti se edellyttää joka kisassa sijoittumista ensimmäiseksi. Vaikeustasoja on neljä. Online-scoreboardiin ei ole vielä postattu yhtään kahden vaikeimman tason tulosta. Tuo koodeilla pelaava tuloslista on kyllä aika metka. Yhtään ruotsalaista ei ainakaan tällä hetkellä edellä, PRKL. Listoilla on tällä hetkellä viitisenkymmentä tulosta reilulta kymmeneltä pelaajalta. Pistäkääs parastanne :) --> http://www.senileteam.com/scoreboard.html

Moninpelistä en sano mitään. No kenttiä pitäisi olla vielä lisää + vaihtoehtoisia kilpureita viiden vakiokaaran lisäksi. Tuo kova vauhti vähän arveluttaa. Onkohan tästä Virtua Tenniksen kaltaiseksi pick and play -hitiksi kaveriporukassa? Voi etenkin humalassa mennä kokemattomilta pelkäksi törmäilyksi.

e. Linkki tuloslistaan
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Yksi ilta pelin kanssa takana. Yhdyn edelliseen, varsin mainio peli kyseessä. Itse pidin tatilla ohjaamisesta enemmän kuin ristiohjaimesta, mutta DC:n vakio-ohjaimen uskomattoman huono d-pad varmasti vaikuttaa asiaan. Pitäisi varmaan kokeilla Saturnin ohjaimella.

Pelissä on selkeä tyyli ja paljon pieniä yksityiskohtia. Autojen etuvalot jopa toimivat oikeasti. Musiikit ovat tosiaan erinomaiset, kolmosradan raita lempparina. Muutenkin päältä päin huomaa, että peliä ei ole keskeneräisenä laitettu ulos.

Peli on varsin nopea ja myöhemmät radat aika kinkkisiä (vaativat ulkoa opettelun), joten vaikea nähdä kenenkään ensimmäistä kertaa pelaavan pärjäävän moninpelissä. Party-peliksi tästä ei siis taida olla.

Ainoa isompi murhe on se, että pelistä puuttuu kokonaan time trial -moodi. Miksi ihmeessä autopelissä, joka hyödyntää internet rankingia, ei ole time trialia? Nyt hyvän kierrosajan voi pilata tietokoneen ohjastama auto, joka tuuppaa risteyksessä pelaajan auton seinävalliin.
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

RSG:n poppoo sekoilee urakalla minun tilausteni kanssa; ei meinaa tulla ensimmäistäkään peliä, vaikka kuinka olen heihin yhteydessä ja tilausteni pitäisi olla OK ja ovat 100% maksettu. Harmittaa, jos en peliä tai edes rahojani takaisin saa.
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

RSG:n poppoo sekoilee urakalla minun tilausteni kanssa; ei meinaa tulla ensimmäistäkään peliä, vaikka kuinka olen heihin yhteydessä ja tilausteni pitäisi olla OK ja ovat 100% maksettu. Harmittaa, jos en peliä tai edes rahojani takaisin saa.

No niin, ~10 mailia myöhemmin, on minulla käsissäni 2 kpl näitä pelejä. Kiinnostaako jotakuta toinen vai laitan kilju-nettiin? Hinta 16.50e (sis postikulut kotiin).
 
Vastaus: Rush Rush Rally Racing, Dreamcast

Moninpeli on mainio, ongelmana lähinnä se että kentästä näkee vain hyvin pienen alueen kerrallaan - kentät kannattaa osata ulkoa. Pelissä ei myöskään ole minkäänlaista kuminauhaefektiä, jos joku on parempi niin se kans pärjää :) Onko se hyvä vai huono, jää jokaisen mieltymyksen mukaiseksi. Moodi jossa yritettään jättää toinen pelaaja ruudusta ulkopuolella saamalla tarpeeksi etumatkaa on hauska, mutta tämä on tarjolla vain kahdelle pelaajalle. Moninpeli on toimiva ja hauska, mutta ei mitenkään erityisen erinomainen.
 
Ylös Bottom