Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ruudun jakaminen

shondel

New Member
Onko joku todistetusti jaksanut pelata jotain peliä yhdellä ruudulla niin, että ruutu on jaettu 4 osaan? ja jos on niin minkälainen ruutu oikein löytyy vai löytyykö videotykki?
 
Kyllähän tossa perus 28" mäikytettiin RSC:tä ja Haloa.. :D
Sai kyllä tuhrustaa ihan tosissaan että siitä jotain selvää sai.. Paras oli kun yritti Halon rocketwarsia (tai mikä lie) pelata. Ei nähny mitään ja kokoajan lens rakettii naamalle! :cool:

Niin meinas unohtua.. Onhan sitä DOA3n tag moodia tullu pelattua neljän voimin. Tuli huudettua ja kiroiltua niin että hävettää.. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Onko joku todistetusti jaksanut pelata jotain peliä yhdellä ruudulla niin, että ruutu on jaettu 4 osaan? ja jos on niin minkälainen ruutu oikein löytyy vai löytyykö videotykki?
Jep! Haloa on jauhettu neljällä pelaajalla. Aivan loistavaa viihdettä! Jaettiin vaan tv-ruutu (28") lakanalla kahteen osaan, että ei nähnyt missä toisen joukkueen pelaajat hiippaili. Ihan kiva fiilis kun pääsi niittamaan samalla sohvalla istuvan kaverin ja vielä kuittamaan jotain nasevaa siihen päälle :D Suosittelen!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
joo mullon kotona 2 xboxii ja 28" ja 26" tv eli ollaan pelattu 2 per xboxi ja saatu näin 4 pelaajaa yhteensä, mutta mun mielestä 28" tv on liian pieni 4 pelaajalle. aattelin ostaa 32", 36" tai videotykin ja siihen liittyen tän kysymyksen tänne lähetin, että onko joku pelannut ruutu 4 osaan jaettuna niin että ei oo kokoajan tarvinu tuskailla ja minkä kokonen ruutu vai onko tykki. mutta jos ootte tykänny pelata 28" tuumasellaki ni vastatkaa vaan sehän varmistais vaan sitä et oon liian ranttu asian suhteen. niin ja vielä se että muistakaa mainita onko töllönne laajakuva vai ei.
 
No kyllä ainakin PS2:lla nelinpeli on melkoista tihrustamista, käytössä 32" widescreen. Lainatykillä kun on päässyt pelaamaan niin oma megatelkka onkin pelikäyttöön yhtäkkiä liian pieni.
 
32" laajakuvalla, noin 3m päästä ainakin halo ja rsc toimivat hyvin 1/4 ruudulla, mutta esim moto gp vaatii aikalailla kenttien ulkoaosaamista ennenkö sitä lähtee nelisin kahvaan. Ja muut nelinpelit on aivan turhia, kun omaa fuzion frenzyn ja sen minipelin "sumo" :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
32", 36" tai videotykin ja siihen liittyen tän kysymyksen tänne lähetin, että onko joku pelannut ruutu 4 osaan jaettuna niin että ei oo kokoajan tarvinu tuskailla ja minkä kokonen ruutu vai onko tykki. mutta jos ootte tykänny pelata 28" tuumasellaki ni vastatkaa vaan sehän varmistais vaan sitä et oon liian ranttu asian suhteen. niin ja vielä se että muistakaa mainita onko töllönne laajakuva vai ei.
28 tuumasesta pystyy pelaan yllättävän hyvin ja tilannehan on kaikille sama, voisi se kuva isompikin olla mutta on se pelaaminen kuitenkin aina hauskaa. Toi Jartzen mainitsema lakanaviritys on kyllä tosi jees! :D Vähintäänkin tuplaa peli-ilon.

Kannattaa harkita tarkkaan sitä telkkarihommaa, kun nykyään saa vähän paremman 32" laajakuvatelkkarin hinnalla jo ihan kohtuullisen "alottelijan tykin" jolla saa helposti 4 X 32" telkkariruudun kokosen kuvan. Itse siirryin jokin aika sitten onnellisten tykillä pelaavien joukkoon, enkä todellakaan ole katunut. :) Ainoa huono puoli on se, että huone tarvii saattaa vähintäänkin hämäräksi, ennen kuin tykkiä kannattaa laittaa päälle...
 
Miten Jartze sait halkaistua kuvan lakanalla? Olen itsekkin suunnitellut samaa, mutta miten se tapahtuu? :confused:
 
32" laajakuva televisiolla mätetään haloa. Yleensä laitetaan pahvinen seinä siihen väliin ja 2 vs 2 pelit on sitte siinä.
 
niin... onhan tuo 36" perustöllöllä ihan pelattavaa. kaipaisi toki isompaa, varsinkin tuossa MotoGP:ssä.
 
Kuulin muuten, ettei kolmella pelaajalla Halossa neljäs aukko jäisi tyhjäksi. Mitä siinä sitten oikeen on? Onko siinä tilastot vai jonkinlainen "yleinen kamera"? Kun on aikomus hankkia lähiaikoina kolmas ohjain, niin haluaisin tietää jo etukäteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Kuulin muuten, ettei kolmella pelaajalla Halossa neljäs aukko jäisi tyhjäksi. Mitä siinä sitten oikeen on? Onko siinä tilastot vai jonkinlainen "yleinen kamera"? Kun on aikomus hankkia lähiaikoina kolmas ohjain, niin haluaisin tietää jo etukäteen.
Ei jää, ykkönen pelaa puolikkaalla ruudulla, pelaajat 2 ja 3 pelaa ¼ruudulla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jouhou
Miten Jartze sait halkaistua kuvan lakanalla? Olen itsekkin suunnitellut samaa, mutta miten se tapahtuu? :confused:
Ei muuta kuin vähän askartelua :) Teippaat tai kiinnität jotenkin muuten mahdollisimman ohuen kepin telkkarin päälle (keskelle) niin että se sojottaa eteenpäin. Siis kun katsot telkkaria edestäpäin, niin se osoittaa suoraan kohti. Kepin pituus riippuu sitten siitä miltä etäisyydeltä pelaatte. Siihen sitten heität päälle mahd. kevyen kankaan (mielellään tumma) roikkumaan ja hiphei! ruutu on jaettu lakanalla kahteen osaan :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ei jää, ykkönen pelaa puolikkaalla ruudulla, pelaajat 2 ja 3 pelaa ¼ruudulla.

Eikös se ole hieman epistä? Siis jos ylhäällä on ensimmäisellä pelaajalla yksi iso ruutu, ja sen alapuolella kaksi pienempää. Ehkä mun sit pitää olla reilu ja antaa aina kolminpelissä huonoimmalle isoin ruutu. ;)
 
Halo on yksi niistä peleistä, missä menetetään hyviä kavereja. Toinen on MetsänEläimien tekemä Liero. 0% aseiden latausajoilla ja snipukiväärillä homma alka mättämään, kun kaveri kokoajan niittaa.
 
Ittelläni on 3 ohjainta, 2 ostettua, 1 hyvityspaketista :)
En viitti enempää ostaa, kun ei tuu usein kaverit käymään porukalla, ja eihän ne osaa pelata :(
Serkut (2) asuu naapurissa, siks, en viitti ostaa lisää.
(ja ne sentään osaa pelata ;) .

Paljos ohjaimia teillä muilla on?
 
Serkut asuvat naapurissa. Harvinaista herkkua :) . Meidän naapurissamme taas asuu kaverini mummo yhdessä talossa, ja sen serkku toisessa :) .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Halo on yksi niistä peleistä, missä menetetään hyviä kavereja. .

Jeps. Kaveri suuttu, kun tapoin hänet kymmenennen kerran pelkästään lyömällä. :) "On se jo ihme kun minä en osu edes rynkyllä, ja sinä lyöt mua kilometrin päästä rynkyn perällä nassuun!", "V*ttu!!! Taas ammuin ohi, ja tyyppi niittaa mut lyömällä" ja "ARGH...!!!! *Hiljasemmalla äänellä* Pelataankos välillä Ampedia?" :D Heh. Huomaa, etten olisi saanut millää tyyppiä kumoon pelkällä lyönnillä, mutta pelasimme 50% energioilla ilman suojakenttää.
 
Ylös Bottom