Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ruudun jakaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shondel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllähän sitä Halossa pitkän matkan taistelut on melkoista tihrustamista (kaksinpelissä) tällä 24 tuumasella (ei widescreen), mutta kyllähän sillä silti pelaa.

Samoin RalliSport Challengessa ajo on välillä melkoista pomppurallia, kun joka mutkassa ajaa metsikköön, varsinkin kun jostain syystä kartta ja kartanlukija on poistettu moninpelistä. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wompo
jostain syystä kartta ja kartanlukija on poistettu moninpelistä. :(

Hmm, eiköhän tähän löydä käytännön syitä kun oikein miettii. No kyllä periaatteessa olisi voinut laittaa jotkut pienen pienet nuolet jokaisen ruudun nurkkaan.

Vihuu!!!

Perjantaina on mun kotona pelit:

-Xbox
-Kolme pelaajaa (ja tietysti kolme ohjainta)
-Halo: Combat Evolved
-Sipsejä ja popcornia
-Juotavaa

Täällä alkaa kunnon meno, kun pistetään 50% energiat, ei suojakenttiä ja sit se yks ihan sika hyvä kenttä.. Mikäköhän sen nimi oli. No siin on kummiski ne 2 rakennusta, ja keskellä kenttää on pieni puro. Ylhäältä saa singon.

Pelin paras pieni kenttä, joka sopii kahdellekkin pelaajalle, mutta kolmella siinä on jo kunnon rähinät. ;) Seuraavaksi paras kenttä tälläisellä porukalla on se lumikenttä ja kaikki ajoneuvot.

Peli aikaa mulla ja kavereillani on n. 3-4 tuntia, ja hauskaa tulee olemaan. Kutsun paikalle Ilkan (paras kaveri ei pääse, sillä on salibandy harkat) ja Ilkan tutun Jeren (minullekkin tuttu tyyppi, ja kiva on).

Tälläiset pienet pippalot meillä on. Mites tyypeillä on ollut pelejä? Onneksi vanhemmatkaan eivät ole tällä kertaa paikalla.

Aah, en millään jaksa odottaa perjantaihin!

On mulla ollut mun serkut käymässä, oltaisiin voitu pelata kolmestaan, mutta ei ollu kun 2 ohjainta :(. Harmi vaan, ne on parhaat serkut, mitä mulla on.

Itsellä on 80" ruutu tykillä, halo ja kaikki muutkin pelit on
kaveriporukalla tosi nastaa.

Jokainen saa normaalin TV kokoisen ruudun !!

Jos moninpelisessioilla halutaan paukuttaa niin meidän kahdeksan pelaajan Micro Machines -turnaukset mökkireissuilla (videotykillä about 80 tuumanen kuva) ovat olleet aika killereitä. :) Moista herkkua vain N64:lla... (ja tuo kahdeksan pelaajan systeemi muuten toimii uskomattoman hyvin!)

[edit: typo]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Vihuu!!!
Mites tyypeillä on ollut pelejä?
Pelisessiot on yleensä sisätiloissa, tosin on pihallakin grillailtu ja pelailtu samaan aikaan mm. Dance Dance Revolutionia.
Yleensä peli-iltamat menee seuraavasti: Iso sinkkisaavi keskelle huonetta täyteen jäitä ja juotavaa. Kaverit paikalle ja Haloa netissä. Kun ollaan saatu tarpeeksi turpaan, eli menee yleensä n.15min, vaihdetaan konetta ja aloitetaan hauskanpito. Arcadestickit, sambamarakassit ja muut hiluvitkuttimet saa kyytiä n.5-6h. Loppuillasta(yöstä) yleensä vaan kalastellaan ja ryypitään ja etsitään sipsipussin pohjalta jämiä.

Ihmeellisesti voitin ne kolminpelit... Kuinka se nyt näin? :)

Eka peli: Nimi Tapot
Arcane 25
Vieras 13
Vieras2 7

Toka peli: Nimi Tapot
Vieras 25
Arcane 22
Vieras2 10

Kolmas peli: Nimi Aika King of the hill
Arcane 5:00
Vieras2 2:31
Vieras 2:30

Neljäs: Nimi Tapot
Red team Arcane 25
Blue team Vieras 4
Blue team Vieras2 5

Tämän jälkeen tuli vielä aika monta voittoa... Toka peli harmittaa ,onneksi en ottanut täysin tosissani. ;) Ihmeellisesti se 350 gramman sipsi pussikin häivisi, samoin kuin 2 popcorn pussia ja 2 + puoli limupulloa. :) Oli aika kusihätä siinä yhdessä vaiheessa.

Toinen pelasi ehkä viidettä kertaa (kaikki edellisetkin kerrat pelanneet meillä) ja toinen pelas vasta ensimmäistä kertaa.

aika hyvin tolta ensikertalaiselta jos se vei king of the hillissä 2:30.. tai sit te kaks muuta olitte vaan todella huonoja siihen nähden paljon olette pelannu(no ehkä 5 kertaa ei vielä ole paljon).. :D

tulin tänne zoomaileen mielipiteitä liittyen ruudun jakamiseen ja täällä jauhetaanki haloon king of the hill tuloksista... plaah.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
tulin tänne zoomaileen mielipiteitä liittyen ruudun jakamiseen ja täällä jauhetaanki haloon king of the hill tuloksista... plaah.

So? Liittyväthän ne ruudun jakamiseen, ja sellaisesta pienestä aiheesta ei saa paljoa irti. Joten ei kai hirvesti haittaa, jos menee hieman off topic?

Lax, kukaan meistä ei pelannut super tosissaan. Ja eiköhän sekin riitä, että se ensikertalainen pelaa paljon samantapaisia pelejä tietokoneella...

Lax, kukaan meistä ei pelannut super tosissaan
Jos joku mun peli-illassa pelaisi tosissaan, se olisi viimeinen kerta kun se jätkä mukaan pääsis. Siis tottakai tulosta yrittää saa, ja pitää, mutta jos ottaa pelin tosissaan niin sääliksi käy.

So? Liittyväthän ne ruudun jakamiseen, ja sellaisesta pienestä aiheesta ei saa paljoa irti. Joten ei kai hirvesti haittaa, jos menee hieman off topic?
En sanonut että haittaisi, vaan sanoin että ei liity aiheeseen. Ja olen edelleen sitä mieltä että king of the hill tulokset eivät liity mitenkään siihen ruudun jakamiseen, vaan siihen kuinka hyvin kukakin osaa pelata.

Uus topikkiko ois pitäny alottaa? Saa kai sitä nyt kommentoida tuloksia jos niitä tänne laitetaan?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lax
Uus topikkiko ois pitäny alottaa? Saa kai sitä nyt kommentoida tuloksia jos niitä tänne laitetaan?!
Mikä vitun kohta siinä mun viestissä tarkoitti ettei siitä ois täällä saanu keskustella, häh!? Alkaa vituttaan tuollanen saatanan tyhmien replyjen lukeminen, vittu elkää kirjoittako jos on niin saatanan vaikea tajuta mitä tarkoitin!

Eli vielä niille tiedoksi, jotka eivät tuota kommenttiani tajunneet:
Tulin katsomaan onko uusia mielipiteitä ruudun jakamisesta ja siitä, että miten se sopii millekkin töllölle/videotykille ja eipä näyttänyt olevan, joten harmi.

Tulin katsomaan onko uusia mielipiteitä ruudun jakamisesta ja siitä, että miten se sopii millekkin töllölle/videotykille ja eipä näyttänyt olevan, joten harmi.

Mikäli haluat jotain aiheeseen liittyvää, niin tässä tulee pientä asiaa:

Meidän 32 tuumaisella laajakuvalla oli ihan hyvä pelata kolmestaan. Pienestä kuvasta ei mielestäni ollut liikaa haittaa, eikä tarvinnut katsella kuvaa silmät vetisinä (tällä tarkoitan sitä, että pienestä kuvasta sai ihan tarpeeksi selvää).

Sitten pieni off topic:
Franknyberg, tarkoitin sillä sitä, että kaikki meistä pelleili aika paljon pelissä. Välillä kukaan ei viittinyt pelata "kunnolla" (eli siis emme käyttäneet ampumista, joka oli "nössöä"), vaan pyörimme toisten ympärillä yrittäen osua heitä kranaatilla ja lyömällä. Jos kaverit ja minä olisimme pelanneet kunnolla (ilman pelleilyä), olisivat kaveritkin yltäneet aika paljon parempiin tuloksiin.

Ylös Bottom