Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ryhmästä poistaminen

janne85

New Member
Olisi kiva tietää mitkä ovat syyt laittaa oman ryhmän pelaaja äänestykseen ja sitä kautta pois ryhmästä :mad:
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Ei siihen mitään järkevää syytä yleensä ole.
Jos olet ryhmänjohtaja, joku haluaa paikkasi.
Joku ei tykkää jos makailet jossain takalinjoissa tarkkuuskiväärin kanssa.

Syitä on monia, onko ne sitten äänestyksen arvoisia, siihen en ota kantaa.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Ei välttämättä todellakaan tarvitse mitään järkevää syytä. Varsinkin Valorin puolella, homma oli välillä todella naurettavaa. Paras äänestys oli minua vastaan Valorin sabossa, siinä puolustuskentässä.

Puolustimme A kohdetta, jonka olimme menettäneet. Joukkueessani pelasi noobi sakkia, eikä ryhmänjohtajalla ollut mikkiä, eli mitään käskyjä ei joukollemme tullut. Lähdin sieltä vasemmalta kirkon kautta kiertämään hyökkääjien spawni paikan kautta ja puukottelin sieltä tietäni A kohdetta kohden. Loppujen lopuksi tapoin jotain 8 äijää putkee ja valtasin vielä sen A kohteen meille takaisin, jonka jälkeen pisteeni fragopisteiden johdosta oli hyvin korkealla muuhun ryhmääni nähden. Tämän jälkeen alkoi välittämätön poistoäänestys, ja sain peräti 4/5 äänistä. Luojan kiitos viimestä ääntä ei tullut, mutta pisti tapahtuma silti niin vihaksi, etten välttämättä Valorille lähde enää koskaan uudelleen pelaamaan. Vastaavanlainen tilanne tapahtui myöhemmin myös Sverille hyökätessä, joten mikään yksi miljoonasta kerta ei ollut edes kysymyksessä.

Sverillä ja Ravenilla ei koskaan ole äänestystä tullut (jos ei ihan ensimmäisiä pelejä lasketa, jollon oli vielä ihan ulapalla kaikesta).
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

AHAHAHAAA.... :D:D:D:D

Tosiaan jos esco on ryhmässä, niin silloin äänestys on aika herkässä.....
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Näitä apinoita pelissä tosiaan piisaa. Yleensä ne ovat vinkkejä "hei, me halutaan fragoja". Tavallisesti tulee 1-2 ääntä vinkkinä tuon takia, mutta monesti joku haluaa paikkasi. Kannattaa katsoa jo mappiin mennessä jos on kaveriporukkoja (samaa klaania) samassa ryhmässä, niin nämähän sitten votettavat porukalla. Naurettavimmat tapaukset äänestävät läpi koko pelin alusta loppuun asti ja koettavat saada muitakin mukaan.

Kerran tulikin mitta täyteen yhden ipanan kanssa, joka avoimesti huusi mikissä koko ajan haluavansa ryhmänjohtajaksi ja laittoi äänestyksiä käyntiin. Mykistin sitten sen pennun ja ammuin ja herätin noin kymmenen kertaa putkeen, kun satuin olemaan sen kanssa kahdestaan, syrjemmällä muista. Tarkoitus oli itse lähteä pois, mutta ipana tekikin palveluksen häipymällä. Että pistää vihaksi tollanen vinkuminen, se peli on K-16!!

Kertaakaan en ole äänestyksellä pudonnut, en tiedä sitten vaihtuuko vain ryhmä vai lentääkö pelistä kokonaan pois.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Kertaakaan en ole äänestyksellä pudonnut, en tiedä sitten vaihtuuko vain ryhmä vai lentääkö pelistä kokonaan pois.
Lentää kokonaan pois eikä samaan peliin pääse takaisin. Olin taannoin ranskalaisten klaaniryhmässä se ainoa ulkopuolinen ja lensin pelistä kuin leppäkeihäs. Oli varmaan kahdeksas sammakonpurija tulossa ryhmään. :D
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Kerran tulikin mitta täyteen yhden ipanan kanssa, joka avoimesti huusi mikissä koko ajan haluavansa ryhmänjohtajaksi ja laittoi äänestyksiä käyntiin.

Oon ehkä törmännyt samaan heliumiin. Kauhee kimitys koko ajan että "votekaa toi ulos että pääsen ryhmyriksi". oisko jonkun 4-5 votea aloittanut kunnes muu ryhmä äänesti sen ulos. Itse ei tarttenut edes ääntä antaa. Harvoin ollut MAGisession jälkeen yhtä hyvällä tuulella. Matsikin voitettiin :D

-T
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Mut on muistaakseni yhen kerran poistettu ryhmästä vaikka oli koko ryhmästä eniten pisteitä.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Mut on muistaakseni yhen kerran poistettu ryhmästä vaikka oli koko ryhmästä eniten pisteitä.

Ei se pisteitä tai pelaajan hyvyyttä katso. Joillakin vaan virtuaalipilin venyttely on tärkeämpää tai sitten vaan pelaat väärin toisten mielestä. Esimerkiksi juuri tuo taustalla sniputtelu.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Mitä Varas ja Nufani siellä oikein taas kettuilee :p ja tottakai kikkivotea lähtee omien tappajille ja tyypeille jotka makaa snipulla spawnilla...
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Jos oman ryhmän pelaajat luulee että mie makailen sniperi kädessä jossain piilossa ampumassa vastustajia niin voin sanoa että ei pidä paikkaansa.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Jos oman ryhmän pelaajat luulee että mie makailen sniperi kädessä jossain piilossa ampumassa vastustajia niin voin sanoa että ei pidä paikkaansa.

Joo ja vaikka makailisitkin (hyvä snipu paikkahan on piilossa muilta, mistä itse löytää kuitenkin viholliset ja auttaa näin ryhmäänsä) ei tämä minusta saisi olla syy poistamiseen. Pelihän on viihdettä, ja kannattaisi muistaa, että ei kaikki pelaajat ole HC-pelaajia, vaan suurin osa varmasti pelaajista on satunnaisia pelaajia, jotka sillon tällöin ovat linjoilla. Ei ihmekkään, että pelaajamäärät tippuvat, kun ulosäänestys alkaa heti, jos harjoittelet vaikka sniputtamista, tai muuten vain et tapa vihollisia samaan malliin kuin muu ryhmä.

Mitä nyt olen seuraillut tapahtumia, niin näyttää että MAG:iin alkaa muodostua "oma porukka", joka on hyvin kylmä ja ajattelematon uusia pelaajia kohtaan. Ei se, että peli antaa vanhoille pelaajille paremmat aseet ja elektroniikat riitä, vaan itse pelaajatkin heittävät aloittelijoita pihalle, koska tämä ei sniputa juoksusta puolikomppanjaa kerralla.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Jos oman ryhmän pelaajat luulee että mie makailen sniperi kädessä jossain piilossa ampumassa vastustajia niin voin sanoa että ei pidä paikkaansa.
Täytyy muistaa, että vaikka omasta mielestä olisikin hyvässä paikassa ja auttaisi omaa ryhmää/ryhmiä, niin asiat eivät aina rullaa niin ruusuisesti. Monoa voi tulla ihan vaan vaikka pelkästään sun pelaaja-ID:n takia, koska "kaverit" ei osaa lausua sitä. Ei kannata ottaa itteensä. Uutta hakua kehiin.

Ei ihmekkään, että pelaajamäärät tippuvat, kun ulosäänestys alkaa heti, jos harjoittelet vaikka sniputtamista, tai muuten vain et tapa vihollisia samaan malliin kuin muu ryhmä.
Itsellä ei ole tapana monottaa sakkia ihan pienestä, mutta sen verran tympeä olen, että ainakin sanon jos tuosta sniputtelusta ei tunnu tulevan tulosta. Monesti sanon pahastikin. Ja jos totta puhutaan, niin sniputtelun treenaaminen esim. domissa ei ole se paras paikka. Tuntumaa voi hakea vaikka Suppressionissa ja jatkaa Sabon puolustuspäässä. Näin tein itse.

Sniputtelun hyödystä hieman omia mielipiteitä; ainakaan domin hyökkäyksessä sitä hyötyä ei paljon ole. Yleensä ollaan niin lähellä, että rynkky on paljon parempi ratkaisu. Ainoa kartta jossa olen snipusta havainnut oikeaa hyötyä on Ravenin domi hyökätessä ja sielläkin CD- ja GH-rintamat. Varsinkin CD:llä laivan kannelta hekoja ammuskelevien RPG-miehien tiputtelu on elintärkeää, jos meinaa hyökkäyksen pysyvän kunnossa. Varsinkin nykyään, kun ne hekot tuhoutuvat niin helposti. Mutta tuossakin kartassa vaihdan snipuun vasta kun bunkkeririntama on tuhottu ja kirjaimet auki. Näin siis SVER:llä. Muut palkka-armeijat testaamatta, mutta luulisin tilanteen olevan sama, ainakin jos karttoja katsellaan.

Mitä nyt olen seuraillut tapahtumia, niin näyttää että MAG:iin alkaa muodostua "oma porukka", joka on hyvin kylmä ja ajattelematon uusia pelaajia kohtaan. Ei se, että peli antaa vanhoille pelaajille paremmat aseet ja elektroniikat riitä, vaan itse pelaajatkin heittävät aloittelijoita pihalle, koska tämä ei sniputa juoksusta puolikomppanjaa kerralla.

Tuo aloittelijoiden potkiminen on valitettavaa, vaikka en itse ainakaan vielä ole suurimuotoisesti tuota huomannut. Johtunee siitä, että useimmiten pelaan KFP/KFS-possella, jossa ei potkimista harrasteta. Yksin jos olen liikkeellä, niin pelaan käytännössä vain saboa, jossa taas noita alaleveleiden tyyppejä on muutenkin, joten sielläkään ei tuota tapahdu. Vaivannee domia/acqua?
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Tuo aloittelijoiden potkiminen on valitettavaa, vaikka en itse ainakaan vielä ole suurimuotoisesti tuota huomannut. Johtunee siitä, että useimmiten pelaan KFP/KFS-possella, jossa ei potkimista harrasteta. Yksin jos olen liikkeellä, niin pelaan käytännössä vain saboa, jossa taas noita alaleveleiden tyyppejä on muutenkin, joten sielläkään ei tuota tapahdu. Vaivannee domia/acqua?

Itse olen pelaillut käytännössä 80& ajasta yksin (vain Sverillä pelailin konsolifin klaanissa ja juuri tänään liityin nyt sitten Ravenin vastaavaan) ja olen käynyt kaikki palkka-armeijat kertaalleen läpi, ja nyt on uusi rundi menossa Ravenilla. Sabossa äänestykset tuntuvat normaaliin kenttätaistelijaan tippuvan kaikista helpoiten. Acqussa ja Domissa taas ryhmyrit olevat herkästi äänestyksessä, tosin hyvin useasti ihan aiheesta. Sabossa juuri näitä snipuja/huonoja äänestetään vain siinä toivossa, että tilalle saataisiin korkeampi levelisempi helpottamaan taistelua.

Ravenilla tätä äänestystä tuntuu tapahtuvan useimmiten, jonka luulen johtuvan siitä, että sabossa turpaan tulee jos ryhmässä on vähänkään useampi noobi.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Sniputtelun hyödystä hieman omia mielipiteitä; ainakaan domin hyökkäyksessä sitä hyötyä ei paljon ole. Yleensä ollaan niin lähellä, että rynkky on paljon parempi ratkaisu.
on siitä domissakin hullun iso hyöty. Esim sveriä vastaan hyökätessä yhdellä rintamalla sver saa aina tiputettua helikopterin basensa ikkunoista ja hyökkääminen on mahdotonta. Tällöin jollekin snipu kouraan ja heduttelemaan sinkomiehiä-->hyökkäys luonnistuukin hieman eri tavalla kun kopteri pysyy ehjänä. Muita hyötyjäkin on todella paljon, mutta tämä todella havainnollistavana esimerkkinä valaisemaan anopin roolia ja avaamaan snipailijoiden ajatusmaailmaa. Snipulla joutuu ajattelemaan aina eri tavalla ja aina jostain löytää hyötyjä, kunhan jaksaa funtsia.
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

no siis miten mä asian näen...

jos on leaderina ja tulee kickkiäänestystä niin siihen on yleensä kaks syytä..
jos vähä ääniä niin joku vaan haluaa leaderiksi.
jos tulee enemmän ääniän niin ollaan tyytymättömiä johtamiseen/johtamattomuuteen(itteä ainaki vituttaa ankarasti ku jokku leaderit vain on eikä annan käskyn käskyä saati muutenkaan mitään vinkkiä siitä että se edes tietää olevansa leader)
 
Vastaus: Ryhmästä poistaminen

Ei se vielä mitään jos joutuu äänestykseen ja sitä kautta pois mutta se kyllä VITUTTAA oikein kunnolla kun omassa ryhmässä on välillä joku täysin kusipää joka vaan tappaa omia pelaajia.:mad:
 
Ylös Bottom