Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Series S versio pyörii tällä hetkellä 25 fps.
STALKER 2 Currently Runs at 35 FPS on Series S, But Xbox Is Helping with Optimization; Devs Praise Their Support
GSC Game World said STALKER 2 currently runs at 25 FPS on Xbox Series S, but Microsoft is helping with optimization and was very supportive.wccftech.com
On tulossa myös pleikkarille myöhemmin. Oliko se 3kk ajallinen yksinoikeus. Joku korjatkoon tarkan lukeman jos muistan väärin.Onko tämä tulossa pleikkarille, kun muistaakseni semmosestakin oli joskus puhetta vai onko (ainakin toistaiseksi) vain PC ja Xbox
Jos näin on niin hieno homma. Tämä peli vaikuttaa kyllä hyvältä. Vanhat Stalkerit olivat loistavia. Vaikka vähän liian armottomia olivatkin ainakin alkuunOn tulossa myös pleikkarille myöhemmin. Oliko se 3kk ajallinen yksinoikeus. Joku korjatkoon tarkan lukeman jos muistan väärin.
Jees jotain tällaista muistelinkin. Hieno homma kyllä, varsin lupaavan oloista menoaOn tulossa myös pleikkarille myöhemmin. Oliko se 3kk ajallinen yksinoikeus. Joku korjatkoon tarkan lukeman jos muistan väärin.
Missäs tällaista on sanottu, lähde? Muistelen itse lukeneeni vain huhuhja asiasta.Jees jotain tällaista muistelinkin. Hieno homma kyllä, varsin lupaavan oloista menoa
Tai sitten pelaa kaikilla laitteilla niiden parhaita ja itseään kiinnostavimpia pelejä juuri silloin kun itseä huvittaa ja parhaiten sopii. Itse olen valinnut tämän tien ja todennut sen erittäin hyväksi. Kukin toki tavallaan.No, eiköhän tämäkin joskus tule kuitenkin pleikalle. Odotellessa voi pelailla loputonta backlogia.
Itse en koe että pelkästään tämän pelin takia kannattaa hankkia Xboxin tai PC:n. Varsinkin kun pelin laadusta ei voi vielä sanoa mitään varmaa.Tai sitten pelaa kaikilla laitteilla niiden parhaita ja itseään kiinnostavimpia pelejä juuri silloin kun itseä huvittaa ja parhaiten sopii. Itse olen valinnut tämän tien ja todennut sen erittäin hyväksi. Kukin toki tavallaan.