Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

S.T.A.L.K.E.R. 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Stalker 1 vs Stalker 2. Näyttää hyvin miten upealta ensimmäinen osa näytti aikanaan kun tehtiin PC only. Crysiksen kanssa näytti 2007 mihin grafiikat pystyy siihen aikaan. Toki toinen osa näyttää upealta mutta voisi odottaa että visuaalinen harppaus olisi isompi 17 vuodessa.

 
Onko tämä tulossa pleikkarille, kun muistaakseni semmosestakin oli joskus puhetta vai onko (ainakin toistaiseksi) vain PC ja Xbox
 
Ja jos oikein stalker hammasta kolottaa, ni suosittelen pc:lle lataamaan stalker anomaly. Se on ilmanen ja pystyt räätälöimään omaan makuun seikkailun. Modeja on todella paljon siihen. Itsellä täl hetkellä asennettu EFP modi siihen (Escape from Pirpyat) Ja jos on tietokoneella alkuperäset, ni suosittelen kokeilemaan gunslinger modeja, joka ei taas sotke itse tarinaa. Tää peli My summer car:in ohel tykkään pelata välil kerrasta poikki menetelmällä. Eli jos kuolet, ni kans kuolet ja alusta.
 
Itse ostin käytetyn Series X:n ihan tätä peliä varten, läpipeluun jälkeen sitten myyntiin ja paluu PS5-käyttäjäksi :D Aihepiiri ja lokaatio kiinnostaa kovasti ja on niin komean sekä tunnelmallisen näköistä menoa, että ei vaan voi skipata tai jäädä odottelemaan. :) Tosi harva peli nykyään jaksaa tällä tavoin hypeä nostattaa tai ylipäänsä kiinnostaa.
 
Tai sitten pelaa kaikilla laitteilla niiden parhaita ja itseään kiinnostavimpia pelejä juuri silloin kun itseä huvittaa ja parhaiten sopii. Itse olen valinnut tämän tien ja todennut sen erittäin hyväksi. Kukin toki tavallaan.
Itse en koe että pelkästään tämän pelin takia kannattaa hankkia Xboxin tai PC:n. Varsinkin kun pelin laadusta ei voi vielä sanoa mitään varmaa.

Eiköhän siis jaksa odottaa mahdollista pleikkaversiota. Jos sitä ei ole tulossa, niin ei maailma siihen kaadu jos yksi peli jää välistä.
 
Ylös Bottom