Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

S-video -> RCA

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
En ole koskaan törmännyt moiseen kaapeliin, onko edes sellaista?

Eli joka muuttaisi s-videoliittimestä lähtevän kuvan RCA-liittimeen sopivaksi. (toisessa päässä siis uros s-video, toisessa uros RCA)

Olis välillä tarvetta kun kannettavassa pc:ssä on vain s-videoulostulo, eikä kaikissa telkuissa ole aina moista, vaan ainoastaan RCA/scart -sisäänmeno...
 
Vastaus: S-video -> RCA

Minulla tuollainen tuli ainakin näytönohjaimen mukana. En pikaisella selailulla ainakaan bilteman tai verkkokaupan sivuilta löytänyt tuollaista, mutta nyt ainakin tiedät, että tällaisia siis ylipäätänsä on olemassa :).
 
Vastaus: S-video -> RCA

Lloope sanoi:
Minulla tuollainen tuli ainakin näytönohjaimen mukana. En pikaisella selailulla ainakaan bilteman tai verkkokaupan sivuilta löytänyt tuollaista, mutta nyt ainakin tiedät, että tällaisia siis ylipäätänsä on olemassa :).

Näytönohjaimeni mukana tuli tuonnäköinen liitin, mutta se ei ainakaan toimi. Mitään kuvaa ei tule läpi.

Bilteman sivuiltakaan en löytänyt, sieltä jo itsekin etsin. :(
 
Vastaus: S-video -> RCA

Lloope sanoi:
Minulla tuollainen tuli ainakin näytönohjaimen mukana. En pikaisella selailulla ainakaan bilteman tai verkkokaupan sivuilta löytänyt tuollaista, mutta nyt ainakin tiedät, että tällaisia siis ylipäätänsä on olemassa :).

Itsekin moisen sain näytönohjaimen kanssa joskus aikoinaan ja käytinkin tuota aktiivisesti tuolloin dvd:n alkuaikoina. Eli mikäli on uusi näytönohjain, käyppä putiikista vaatimassa toimivaa piuhaa vain! Ja onhan soitto-ohjelmasta valinnat kohdillaan? eli "tv-out" tms.
 
Vastaus: S-video -> RCA

Partcolta löytyy naaras s-video/uros RCA palikka 3,90 euroa. Tuohon tarvitsee tietysti vielä s-videojohon väliin.

Siellä on lisäksi pari muuta palikkaa ja 20 cm johto, mutta noissa on naaras/naaras ja uros/naaras -liittimet.

Kuvat ja hinnat löytyy tuolta Tuotteet/ Audio/video, TV/radio -linkistä latatutuvasta PDF:stä, ja sieltä kohdasta "s-video".
 
Vastaus: S-video -> RCA

Sain oikeanlaisen johdon käsiini, mutta jostain syystä kuva ei vain kulje siitä läpi. Outoa.
 
Ylös Bottom